每週一大廚

秘製蘿蔔糕

2013年01月17日 ~~ 第1193期 香港《壹周刊》

就快過年,是時候四出搜購年糕送禮,馮美基 May姐早已收到朋友詢問,要她推介好味糕點︰「我年年都會自己做蘿蔔糕,街買的有啲質感太粉,或唔夠味,有 啲又太多其他料遮蓋了蘿蔔味,真係好難推介。」朋友應該不滿意這個答案吧?「朋友來到我家拜年,我都會整蘿蔔糕招呼大家。」自己做蘿蔔糕頗花時間,要揀靚料、材料要浸過夜,做幾多都總不夠朋友分享。結果徇眾要求下, May姐決定和高檔餸菜包速遞店 Fresh to Go合作推出賀年糕點︰「他們的理念是不鮮不食,肯 揼本錢用靚材料,成本高一點不緊要,最重要食得放心,我很欣賞這一點。」

第一次推出自家品牌糕點, May姐特別設計六款口味,牛肝菌原味蘿蔔糕、燒鴨蘿蔔糕、極級原隻鮑魚蘿蔔糕,甜糕有甘蔗馬蹄糕、天然桂花年糕及斑蘭椰汁年糕。「市面選擇多,單單用料靚不夠,始終要諗諗更多賣點。例如原隻青邊鮑的,送禮夠睇頭。斑蘭椰汁糕就取材自我餅店的斑蘭蛋糕,用新鮮斑蘭葉磨碎搾汁做,馬蹄糕要用鮮搾蔗汁,全部糕點不加防腐劑,夠天然。」至於基本款式, May姐教大家自製︰「我家的蘿蔔糕秘訣是加入大地魚粉,我媽媽以前更會自己烘大地魚,現在可以買現成,較方便。另外可以加雞汁去吊味,就似煲湯要加雞和豬骨一樣,加了大地魚粉和雞汁去做蘿蔔糕,味道香得多。」

材料




(1.5斤糕)
蘿蔔(刨絲)  600克
粘米粉  85克
粟粉  20克
雞湯  170毫升
澄麵  20克
蝦米(浸過夜、搗碎)  15克
臘腸(切粒)  10克
膶腸(切粒)  8克
臘肉  15克
乾瑤柱(浸過夜、撕成幼絲)  20克
日本冬菇(浸過夜、切絲)  20克
大地魚粉  1湯匙
油  2湯匙
芫荽(切碎) 少許
葱(切粒) 少許
芝麻(烘香) 少許 

調味料


雞湯  50毫升
白胡椒  1/5茶匙
糖  1茶匙
調味雞汁  2茶匙

步驟


❶燒油鑊,爆香蝦米及冬菇,加入膶腸、臘腸、臘肉及乾瑤柱炒香。加入部分上湯,下蘿蔔絲、拌入大地魚粉及調味料,拌勻後熄火。
❷粘米粉、澄麵及粟粉加進另一個煲內拌勻,慢慢倒進餘下的上湯,拌至呈滑溜的狀態。
❸把粉糊加進蘿蔔混合物拌勻。
➍蒸盤輕輕掃上油,倒進蘿蔔混合物,上面蓋上錫紙,大火蒸 90分鐘。
❺取出,面頭灑上葱、芫荽及芝麻。食前切成方塊及煎至兩邊微脆。













Fresh to Go x May姐賀年糕點可於 http://www.freshtogo.hk或 May's Cookies訂購,另 1月中及下旬起於 Apita、 Citysuper及 Piago有售。

馮美基




資深傳媒人,於本港電視界任職高層多年。 2011年主持 TVB飲食節目《 May姐有請》大受歡迎,退休後不斷鑽研廚藝,數年間出版了《最愛,宴客》、《 May’ s星級宴客》等五本食譜,將不少明星名人最愛的家宴食譜公諸同好,其中《美基宴客》更獲法國「 Gourmand World Cookbook Awards」選為香港優勝作品。
現於報章雜誌撰寫食譜及專欄,更於灣仔及九龍城開設 May's Cookies一口曲奇。最近與 Fresh to Go合作推出「 May姐系列餸包」及「 Fresh to Go x May姐賀年糕點」。 

飲食特務 B
老店賀年盆菜


一品鮑魚盆菜$2,388( 10-12人)/$1,788( 6-8人)

新蒲崗的得龍大飯店, 63年開業,至今仍然主打懷舊粵菜,唔少人都專程去吃金錢雞。今個農曆年,夥拍大型餐飲供應商丹尼食品推出外賣盆菜,依從飯店配方,有齊鮑魚、花膠、海參、燒鵝、貴妃雞等材料,送貨當日鮮製,以瓦鍋盛載加保溫袋包裝送貨。打個電話就有老店傳統盆菜送上門,由年廿一供應到年初八,夠方便。

電話: 8208 8283
網址︰ http://www.taklung.com.hk
注︰訂購日期即日起至 2月 12日( 5日前預訂) 

靚景
任食 BBQ


佔據世貿中心平台靚位,望避風塘景的 Hooray,這兩個月推出燒烤放題,在平台架起燒烤爐,逢星期日至四晚,由大廚即燒廿多款食物,牛仔骨、豬肋骨、印度烤魚串、燒蠔、帆立貝等等,海鮮肉類蔬菜都有。以每位$298來說,論環境或食物選擇,點計都抵。

Hooray Bar& Restaurant
地址︰銅鑼灣告士打道 280號世貿中心 P502
電話︰ 2895 0885
供應時間︰星期日至四 6:30pm-9:30pm(至 2月底)
價錢︰成人$298、小童$208





撰文:黎狄敏
攝影:陳偉傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()