少年發福上月28日,記者發現毛玉萍個仔Eric Yu大搖大擺在灣仔行街,零舍風騷。不過只有25歲的他已經有肚腩,而牛仔褲的下體位置亦印上閃電圖案,惹人注目。

毛玉萍兒子Eric Yu與寇鴻萍大女唐貝詩拍拖3年,出名糖黐豆,不過有指男方爛蒲玩失蹤,搞到女方頂唔順,最終二人分手收場。被飛的Eric心情似乎冇受影響,分手後繼續夜蒲。富二代回復單身, 當然多女埋身。 Eric最近便火速搭上嫩口學生妹Jacqueline Yam,二人打得火熱。 據知Eric與Jacqueline為英國西敏寺大學同學,Jacqueline更是市場系碩士畢業。Eric撇甩唐貝詩後,便猴擒出招追求,不但管接管送,發動銀彈攻勢,更出動私人飛機載女方遊上海。


現年25歲Eric Yu是毛玉萍與俞姓前夫所生,曾於英國西敏寺大學升學的他,與不少富二代份屬好友。08年,他與寇鴻萍女兒唐貝詩拍拖,二人感情要好,形影不離出席對方家庭活動,更不時於微博大晒恩愛,一度傳出婚訊。不過去年9月,二人感情急轉直下,有指Eric掛住玩,連電話都唔覆,最終令唐忍痛結束三年情。當時唐亦承認分手跟對方經常失蹤有關,她說︰「佢(Eric)成日玩失蹤,我曾經提出過分手,但最後俾佢番。點知上個月尾,我再提出,佢竟然冇乜反應,話好。」

女方做主動
Eric與唐貝詩分手後,不乏女伴埋身,短短3個月,他便火速搭上同是碩士畢業的同學仔Jacqueline Yam。之後不時於微博傳情,高調晒新女。「Eric同Jacqueline不嬲都有一齊玩,嗰時佢哋喺英國曾經玩到好癲。Eric同唐貝詩甩拖嗰排,Jacqueline經常約Eric去街, 冇耐佢哋就一齊咗。Eric對Jacqueline好到不得了,成日買嘢俾佢,而Jacqueline亦好聽話,乜嘢都叫Eric話事。」身邊密友透露。二人愛得黐纏,拍拖個多月,Eric帶女友出席朋友飯局,確認對方身份外,還急不及待帶女友與媽咪毛玉萍見面。毛亦公開大讚︰「個女仔我都見過,幾好,斯斯文文,好有禮貌,我哋都一齊去過旅行。」

學車冧女
過完見家長一關, 出名細心的Eric,更發揮富二代溝女精神,不但對女友管接管送,還發動銀彈攻勢,隔日送贈小禮物,得女友心花怒放。去年11月,他更出動媽咪的私人飛機,與女友同遊上海。而一向司機、保鑣不離身的他,最近還為女友積極學車。身邊密友透露︰「Jacqueline想要乜,佢都會送、都會做,好似一句話想同佢遊車河,想多啲私人空間,佢就即刻去學揸車。」上周六(7日),記者致電唐貝詩,被問到舊愛有新戀情一事,她笑說︰「我知道呀!佢哋係同學嚟!佢(Jacqueline)係個好女仔,very nice!」不過被問到有否跟舊愛聯絡,她卻說:「呢啲嘢我唔講喇!」似乎再見不是朋友。

全方位獵女
追女仔天下大同,富二代Eric Yu獵女板斧亦都得嗰幾味,以下有辦你睇。

出動飛機

混熟埋堆

見埋家長

鴛鴦戲水
####


學神揸Benz跑同一日, 新牌仔的Eric,在教車師傅的指導下, 揸住價值60萬的Benz跑離開山頂大宅兜了幾轉。


三年情玩完 Eric和唐貝詩拍拖三年來非常sweet,經常將二人的纏綿合照放上微博,大晒幸福,可惜已成過去。


分手冇耐,Eric已經極速溝掂25歲新歡Jacqueline Yam,Jacqueline睇落唔夠唐貝詩索,但總算眉清目秀。二人拍拖唔夠三個月,Eric Yu便不停在微博向新女講肉麻情話。



去年10月,甩拖的唐貝詩被拍得與好姊妹蒲吧,其間二人愈攬愈埋,連番啜爆,傳出斷背情。


愛蒲的唐貝詩(中),不時上載蒲相上facebook,不過近排似乎修心養性,專心搞媽咪打本的網站。


Eric與Jacqueline拍拖不足一星期,即出動私人飛機同遊上海,更請埋女友的好友。


唐貝詩與Eric拍拖年多之後,才有機會踏上私人飛機,與他遊泰國拜白龍王。


熱戀中的Eric和新歡(白圈),寃氣到暈,去邊都要帶埋女友。平安夜當晚,他帶同女友到好友屋企燒烤。


Eric與唐貝詩拍拖3年,甚少帶她出席朋友活動,二人出外時更有保鑣跟身,極少獨處時間。《壹週刊》圖片


毛玉萍錫Jacqueline錫到出面,不但於微博上載二人合照,更大讚對方有禮貌。


唐貝詩與毛玉萍關係甚佳,經常見面,可惜二人最終分手,媽咪亦管唔到。




Eric近日亦帶了Jacqueline到熱帶地區旅行避寒,不過Eric寧願晒自己肉照,禁止女友將三點式泳照放上微博。


10年,Eric和唐貝詩拜見白龍王前亦曾經在曼谷泳池嬉水一番。《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()