雖被指借Viddy挑逗余文樂,不過Angelababy依然冇有怕,繼續上載佢同周柏豪玩啤玩到癲嘅短片。女神要獵男,絕對唔會受外間騷擾!

短片分享網站Viddy熱爆星界,一向與時代並進嘅媽咪姐梗有玩啦!不過,自從有雜誌登晒明星啲溝女冧仔喪玩短片後,佢哋好多人都刪除咗啲片。之不過,溝女同冧仔對某啲星嚟講,係終生事業同興趣嚟㗎!好似Angelababy咁,雖然啱啱先俾人喺Viddy發現佢同余文樂原來「好有交流」,但女神冇有怕,繼續upload佢同周柏豪嘅喪玩片上網站。咦,唔知海綿蛋糕(黃曉明)睇完,會唔會俾個like呢?


 


Baby,咁開心,做乜唔預我呀?(設計對白)《蘋果日報》圖片


官恩娜最多人跟
官恩娜以俏皮一面冧粉絲,佢同阮兆祥、伍姑娘去海洋公園開工,三個人就算食風,都不忘擺chok樣。


Edison扮慘
獲Edison關注報道一出,一夜間多咗過萬粉絲嘅栢芝,急急剷走兩個囝囝嘅短片,戴上粉紅Kitty眼鏡框,轉而喺鏡頭前扮cute,有機會吸引到唔知佢個底嘅男性埋身呀!


張栢芝轉cute
玩攝影玩到達神級嘅Edison,Viddy咁潮又點會逃過佢法眼,日日不停奉上新片之外,更自爆曾患有抑鬱症。說話咁赤裸,佢嘅溝女平台又多一個。


Viddy hit咗冇耐,估唔到經常將自彈自唱短片同人分享嘅官恩娜,有一萬八千幾個followers,係全港藝人之冠,比栢芝、陳冠希仲紅呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()