由徐淑敏(Suki)、糖妹(黃山怡)與丁丁(丁樂鍶)主持的甜品節目《甜姐兒》,以三位女主持的青春甜美做賣點,但自播映以來廣管局收到6宗投訴,3宗投訴Suki衣着太暴露,其餘3宗係話丁丁講嘢唔清楚有懶音。三個女人一個墟,是非亦走唔甩。糖妹同丁丁幾乎集集都出言狂寸Suki,唔係寸佢肥就係老。慘被夾攻的Suki鏡頭前惟有硬食。周日Suki出席活動終於不吐不快:「佢哋成日窒住晒,冇大冇細。」


《甜姐兒》拍了廿四集,由Suki、糖妹與丁丁介紹不同的甜品,不過觀眾對三位女主持的關注度比甜品更甚。

爆肚博上位
除了Suki的性感打扮被投訴,成為熱門話題外,觀眾亦不難發現糖妹與丁丁在節目內,不時狂寸Suki。知情者透露:「Suki第一次同糖妹、丁丁合作,由第一日拍外景佢已經係大家姐,次次影相都企中間,對白又係佢做主導,糖妹同丁丁想突出自己惟有自己諗計囉!佢哋兩個成日爆肚,有意冇意笑Suki肥同老,其實Suki得28歲,大糖妹三年咋!Suki最初會黑面,仲試過唔識反應要停機重拍。肥同老都係女人最大敵人,Suki個心當然唔舒服啦!不過班幕後覺得搞笑效果好,所以照出街。」見Suki無反抗,糖妹與丁丁愈寸愈過分。糖妹每次拍住Suki出外景,站在高她一大截的Suki身旁,個樣一定藐爆。上星期她更在節目中寸Suki是老薑及老公有二奶。早前她接受訪問時說:「我擺明係最醜嗰個,Suki繼續賣佢嘅嘢,你知係咩啦!丁丁就賣青春,我負責寸佢哋撞啲火花,我覺得好成功。」不要看糖妹身形的的骰骰,其實她牙尖嘴利,應該叫「辣妹」才對。周日(8日)糖妹出席《勁歌金曲頒獎禮》時,聲稱狂寸Suki是早有預謀,「有時興起我就爆幾句出嚟!我笑佢係老薑同老公有二奶,事前話咗佢知啦!我唔怕佢嬲,因為佢事實上生咗兩件都keep得咁好,我真係讚佢㗎!」記者亦曾致電丁丁,惟至截稿前仍未獲回覆。監製黃中濠亦撐糖妹即場爆肚有創意:「呢個主持組合係青春同得意,襯番個甜品節目,佢哋都做得好稱職,出嚟效果好滿意。(為咗增加娛樂性俾佢哋自由度爆肚?)依家睇節目係要睇真性情,佢哋都好真,我覺得糖妹、丁丁笑Suki都係無傷大雅,即場爆肚都好有創意,增加趣味性,拍完大家仲可以做朋友。(但集集都狂寸喎!)佢哋互窒都唔係有惡意,可以接受。」

想同麥玲玲合作
對於被糖妹、丁丁圍攻,Suki直認不諱,「係啦!我從來冇蝦佢哋㗎,但佢哋成日窒住晒,冇大冇細,又話我肥又話我老,不過我唔介意,依家同佢哋係好好朋友。(如果節目再添食,會唔會再同佢哋合作?)雖然我冇得揀同邊個一齊做主持,但如果有得揀,我會揀麥玲玲,上次同佢合作過好開心。」Suki揀同麥玲玲合作都啱嘅,起碼唔使再同啲妹妹仔鬥青春,玲玲亦唔會寸佢肥同老。

甜姐兒變寸姐兒
雖然個節目名叫《甜姐兒》,但幾乎集集都有火藥味。糖妹同丁丁一有機會就寸到Suki應一應。Suki除咗可以笑,仲可以點?

網民有讚有彈
####


 


拍咗24集《甜姐兒》,三位女主持難免被評頭品足,Suki被指衣着暴露,糖妹衰寸,丁丁就被投訴口齒不清。《蘋果日報》圖片


監製黃中濠(左)認為女主持互寸係一種溝通方式,至於Suki被投訴衣着暴露,他說:「呢啲唔係暴露,係fashion。」


Suki兩年抱兩,去年9月誕下細女Renee,咁快就修身復出,其實都幾犀利。《蘋果日報》圖片


早前Suki與麥玲玲為無綫生活台的《女人有話兒》做嘉賓,兩人一拍即合。據知無綫有意搵兩人主持節目,不過形式未定。


19集勸減肥


眼見枱上有咁多甜品,Suki話食晒一定肥死,丁丁即寸:「係你要減肥咋!」Suki無奈笑說:「你好嘢!」


20集笑肥


Suki話每次見到用青蘋果做的甜品,總覺得食極唔會肥,丁丁寸爆:「咁你食多啲喇!」


20集寸老


丁丁同Suki介紹英式蘋果批加雪糕,丁丁突然話加埋雪糕最啱佢呢啲少女食,Suki聽完先怒啤對方再傻笑。


21集寸老薑


呢集係介紹用薑做嘅甜品,講到老薑番薯糖水,糖妹指住Suki,並多次強調她是老薑,Suki終於忍唔住反擊話:「我想打你!」


22集咒Suki老公有三奶


食住由三種奶製成的蛋糕,糖妹話啲老婆食咗呢個蛋糕,可以趕絕老公身邊嘅二奶、三奶,仲話最啱Suki食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()