坐 喺圓形大按摩浴缸擺甫士影相,粉紅色氣球、獨角獸公仔做道具,製作認真。

名人相簿

粉樣超蓮

2013年01月17日 ~~ 第1193期 香港《壹周刊》

後生女有邊個唔貪靚?就好似賭王三房細女何超蓮,雖然係城中「最索千金」,但仍然敢於百變,喜歡同朋友玩吓造型,而且仲好接受到新 look添!
今次嘅粉系糖 look,就是她的女性好友做形象指導,服裝、髮飾都係女友人一手包辦,仲真身與超蓮孖住演繹;而超蓮亦相當配合,除咗做 model搞到自己成個粉樣,仲借埋屋企做 studio,喺大浴缸任影任玩,有多幾個超蓮呢啲 friend真係冇得頂。




三太大宅咁大,當然唔會得一個場景,坐 喺衣帽間趟門又影得。


超蓮以一對無踭 Giuseppe鞋襯粉色膠裙,加埋手上的裸體 BB道具,夠晒前 衞。


超蓮和友人企在浴缸邊扮公仔,又係幾似喎。


豹妹
美洲豹超蓮,去年九月為「無盡慈懷慈善協會」影相籌款。


雀斑妹
超蓮喜愛玩妝,試過扮超模畫貓眼、點點眉,最抵死是在面上加大堆雀斑,依然咁索。


哨牙蓮
乜都敢試的她,連假牙糖都夠膽戴嚟影相。


大眼妹
她經常為化妝師好友 Annie G.試妝,這款粗眉假大眼 look上堂瞓覺一流。


吸血鬼
去年的萬聖節,她就化身靚靚吸血鬼。

姊姊妹妹扮起來




大家姐何超瓊一○年為化妝師 Zing舉行的慈善相展擔任 model,搽紅面低胸影造型照。


二房細女何超儀最不甘平凡,出碟影封面、拍 MV都要搞到鬼五馬六。


三太大女超雲近年擺明做潮人,乜 look都夠膽試。


四房女超欣一○年亦試過扮 Lady GaGa開生日會。

撰文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()