繼本周日(8日),幾千人喺尖沙嘴D&G門外「挑機」影相反霸權後,網民再次發起喺嚟緊嘅周日(15日)萬人圍影D&G,誓要令D&G為禁攝事件道歉。香港人,原來都可以咁齊心!《蘋果日報》圖片

近期睇報紙,媽咪姐有啲錯覺,以為自己正身處偉大嘅祖國!《天與地》只係觸及少少咁多「六四」話題,已經俾TVB極低調「處理」,監製編劇都要受靶。D&G事件,唔使多講啦!明明打開門口做生意,但我哋企喺條廣東道影佢兩張相都俾保安鬧no photo!「自由行」呢?就自由任影唔嬲囉。仲有仲有,媽咪姐差啲搞錯咗《勁歌》頒獎禮係「英皇歌星大賞」呀!睇到最後,林峯竟然係亞太區最受歡迎男歌星兼攞埋金曲金獎㖭!「四大天王」都未試過有呢個成績啦,終於證實……我哋都諗多咗嘞!呢個係「TVBubby」聯歡會至啱。


唉,原來自我審查、特權主義同弄虛作假已經唔再係國內嘅「專利」?個世界唔應該係咁㗎!好似D&G多年嚟得到唔少明星藝人追捧,但佢哋依家都話唔再撐!表明D&G歧視香港人就唔得,實行要發揮團結精神,着慣名牌嘅草蜢仲帶頭罷着。This city is dying,但我哋未死㗎嘛,係時候發聲嘞!

祖兒撐出面
雖然群星憤怒鳥,但樂壇天后容祖兒以行動力撐D&G, 喺早前嘅《新城勁爆頒獎禮2011》中,就以全身D&G示人。之後媽咪姐諗住响《勁歌》頒獎禮慶功搵天后回應幾句,佢仲即刻搵助手解圍,一句:「我哋唔答呢啲!」就走咗去。 ####


 


蔡一傑
我唔買呢個牌子㗎噃!唔係我style,唔會着呢啲啦!(真實對白)


蔡一智
有咁多其他衫揀,我唔着呢啲嘢!(真實對白)


關心妍
對香港人要公平!希望佢對所有人都公平啲,我好愛我嘅國家,希望得到公平對待。(真實對白)


陳偉霆
已經唔想着佢啲衫!我已經着少咗呢個牌子,又有其他贊助,所以好耐冇着佢。(真實對白)


我係天后!你理得我。(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()