由米雪、黎耀祥擔正的無 綫重頭劇《大太監》,未開拍已是非百出,劇中女主角一換再換,最終拍板由米雪眾望所歸奪得,頂走張可頤飾演慈禧一角。
近日,該劇演員終於敲定埋位,但是非依然陸續有嚟。本刊記者目擊米雪和張國強對劇本起爭執,二人在錄影廠前紮行馬怒目而視。面對張國強來勢洶洶,米雪隨即扯火拋下一句:「咁你想點 吖!」繼而拉對手入房還拖近一粒鐘。兩位阿哥、阿姐加埋過百歲,依然好火。


米雪等人由化妝間徒步至十二廠準備開工,不過到門口時,因為角色名的稱呼而與張國強起爭執。張國強首先發難,直指米雪唔識歷史,更拖旁邊的徐榮落水,問對方覺唔覺有問題。

甘草米雪、張國強自回巢 TVB後,甚得公司、監製重用,劇集一部接一部,於新劇《大太監》中分別飾演慈禧太后及恭親王。開劇至今,二人對手戲日日有,平日甚少是非的他們,卻在今次拍劇期間,多次發生衝突,鬧出真火。
據知情人透露:「米雪姐平時對我 哋劇組都會笑笑口,但係 KK(張國強)性格炮仗頸,試過有次兩個人對稿, KK愈講愈 㷫,仲好大聲問米雪姐睇熟劇本未, 嗰次米雪姐嬲到走入廁所。」自此,在埋位之前,米雪和張國強各據山頭,即使走廊遇見,二人亦互當透明。


徐榮


雙眼啤到實
被張國強當眾直斥唔識歷史,米雪忍唔住目露兇光。

錄影廠前舌戰

米雪和張國強不和在電視城已不是秘密,日前( 12月 29日),本刊發現兩人再次因劇中角色的稱呼而鬧分歧,於錄影廠門口先上演一幕「舌戰」風雲。當日下午五時半,已穿上戲服的米雪、張國強,與其他演員準時由化妝間邊對稿邊慢步至十二廠。張國強突然於錄影廠門外,拉高聲線對米雪大喊:「你識唔識歷史 㗎?依家我邊會係叫你做慈禧,係叫你西太后呀。」更冷笑問身旁同劇演員徐榮:「你話係咪 吖?」夾在中間的徐榮亦醒目未有表示。
此時米雪不甘示弱, 矋實張國強反擊說:「我都係照劇本讀,咁你想點吖?」張國強再答一句:「咁你係錯嘛。」此時徐榮及其他同劇演員,聞到現場兩位阿哥阿姐的火藥味,隨即散開,避免捲入漩渦。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
房內單對單
兩人聲線愈來愈高,米雪見現場人多即拉張國強入藝員休息室(小圖)私下解決。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
因為爭拗接近一小時,原定第一組戲的拍攝時間是五時半至六時半(紅格),亦順延一個小時才埋位。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
《大太監》未開拍已爆出換女角風波,最終 TVB順應民意,棄張可頤,也推遲開拍日期遷就米雪。

閉門講數一粒鐘

正當二人在錄影廠前紮行馬之際,身經百戰的米雪見現場耳目眾多,先把聲線壓低,繼而對 着張國強說:「你跟我入 嚟!」二人緩步走入附近的藝員休息室,米雪即閂埋房門。記者從門外的玻璃窗見到二人怒氣沖沖坐低,張國強更在房內放聲說:「咁搞法,盞 嘥大家時間!……」米雪則說:「你可唔可以冷靜 啲聽我講!……」張才將聲線壓低。
二人在房內「研究劇本」近一小時,原本下午五時半開始錄影,結果至六時多,記者才見張國強面 燶 燶離開,米雪則不發一言緊隨其後步入錄影廠,似仍未講掂數。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
承認有發生
張國強聽罷記者提問,即表示只係想搞清事件,又向本刊記者打探米雪姐態度如何:「米雪姐點樣講呀?」睇嚟十分緊張。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
回應耍太極
知道記者來意,米雪先愕然,後堅稱兩人冇不和,可能大家說話比較大聲。

張:大聲唔代表惡

對於跟米雪對稿對出真火,張國強回應時,繼續堅持自己只是做好演員本份,「我哋係有拗過對白,有時啲嘢係要搞清楚嘅,唔通由得佢錯落去咩。(見到你俾米雪拉入房,搞到遲咗成個鐘先入廠喎。)廠景未搞掂都會遲啦,呢啲事經常有。有時我講 嘢係大聲,但唔代表惡或者同人鬧交。」

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
夾在兩位阿哥阿姐中間,不想捲入漩渦的徐榮,懇求記者放他一馬,又賣口乖說演員合作愉快。

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖
翌日( 30日),《大太監》舉行開廠拜神儀式, KK跟米雪於活動上完全零交流。

徐榮:你 哋放過我啦

貴為資深演員的張國強說話唔避忌,反而當日被夾在中間的徐榮,一知記者來意即說:「你 哋放過我啦,我乜都唔知呀。(但張國強認 咗喎!)吓……咁古裝對白有時係難明啲,所以佢哋先拎出嚟傾 啫。(有唔少人見過佢哋嘈喎?) KK有時講嘢會大聲啲嘅!」
反之另一當事人米雪,為免是非再次纏身則主動封口。被問到與張國強爭拗,她先愕然、後表示:「唔……冇啲咁嘅事。(我哋有相為證,你仲同佢嘈到入埋房。)總之我同佢冇不和,大家只係討論吓啫。」本刊曾致電監製羅永賢,但至截稿前仍未有回覆。
米雪由《大太監》未開拍起已是非不斷,近日又無辜捲入老千集團借名騙財官非,難怪一向平易近人的她,一辣即起火。

張國強冇錯

錄影廠目擊 張國強為對白爭拗 米雪拉入房還拖

張國強和米雪未開機,先開火,全因對慈禧太后稱呼說法不一所致。
據《清實錄》指出,慈禧太后原名葉赫那拉杏貞,咸豐二年入宮,由蘭貴人晉封為懿嬪,誕長子載淳(同治帝)後,獲晉封為懿貴妃。由於獲賜住西暖閣,因此眾人尊稱為「西太后」。直至同治登基,她再獲晉徽號「慈禧」,此時慈禧開始垂簾聽政執掌朝政,大臣亦改尊稱她為慈禧太后。而當日張國強和米雪所爭拗的劇情,是講述米雪初做西太后,其子仍未登基,因此張國強的說法正確。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()