「我唔想個仔黐工人多過黐我。」去年四月中為混血牙醫丈夫剖腹誕下兒子的黃婉君(Rosanne)說。因此,自一○年三月嫁作人妻後,她便專心展開造人大計,由培養心情、胎教、安胎,至產子後的各種照料工作,也落足心機。

訪問當天,Rosanne便抱着熟睡中的兒子前來,傭人隨後,她緩緩地坐在梳化上,壓低聲線、溫婉地細說着育兒的點滴,「我二十四小時陪住個仔,除非去做運動時,先畀工人抱一抱;將來個仔讀書,我都會跟進佢嘅功課,陪住佢成長!我諗生兩個就啱啱好,同老公一人拖實一個,50%嘅愛易分啲!」滿足的笑容,比起站在舞台上迎接粉絲的掌聲,更幸福!

Rosanne與兒子Dylan母子裝接受訪問,小小年紀的他,經常對着鏡頭面露笑容,甚討人喜愛。

頭文字D

Rosanne兒子名叫白迅,配合社會發展迅速之意,希望他轉數快、做事效率高;英文名Dylan,跟父親Derek一樣用D字頭,結果,兒子真的人如其名,兩個月便懂說「Hello」;更遺傳了父母的DNA,樣貌標致愛笑,鏡頭一對準,便會眼仔碌碌咧嘴而笑,Rosanne說:「由BB開始,佢每朝早第一眼見到我就會笑到好似太陽咁耀眼,跟住同佢講『Good Morning』,佢笑得仲甜仲開心呀!我好幸運,佢唔難湊,喊都一定有原因嘅。」

一○年三月,Rosanne與任職牙醫、拍拖八年的Derek在港舉行婚禮,結束八年的愛情長跑。

Rosanne為了做個賢妻良母,不斷在網上尋求知識,雖然只當了人母九個月,但是已有一套心得跟大家分享,「我覺得胎教真係好重要,我佗住BB嗰陣,同老公會成日唱〈ABCD〉同〈Twinkle Twinkle Little Star〉畀佢聽,佢出咗世之後,聽親呢兩首歌都會好乖咁靜落嚟,然後慢慢瞓着覺,因為佢覺得啲歌聲有安全感同好溫暖;有時我揸車,擺佢喺後座,佢會有少少扭計,但我一唱呢兩首歌,佢又會笑番,所以胎教真係好有用o架!」

對兒子讚不絕口,大概都是為人母親的習慣,不過,Rosanne明言,Dylan也曾經為她帶來尷尬的時刻,「同佢換片嗰陣,佢試過便便或者尿尿喺我度,呢啲都好正常啦;有時去街,BB會放屁屁,因為啲味都幾大陣o架,啲人會以為係我哋大人放,係咁望住我,都幾尷尬o架,但唔緊要啦!」然後摟實懷中寶寶,一副赴湯蹈火的模樣。

Rosanne最難忘是分娩時,醫生剖腹取出Dylan後,遲遲未聽見BB的哭聲,不過一片寂靜後,囝囝終於都溫柔地呱呱哭叫,她才敢呼出一口氣,還不自覺地眼淚直流。

Rosanne(左)與妹妹Race於○二年以組合2R身份加入樂壇,曾經擁有不少宅男粉絲,不過發展未如理想,兩姊妹近年也先後轉型。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()