朱麗倩廿幾年來一直做劉華背後女人,但自從被踢爆瞞婚,大話天王形象插水,幸好「世紀拖手」補鑊挽回形象。夫妻關係曝光後,劉華早前亦不避忌講太太有喜,更肯陪朱麗倩往診所產檢。《蘋果日報》圖片

自從本月初劉德華親口證實老婆朱麗倩懷胎4個多月後,外間一直揣測呢個金叵羅係仔定女。本刊收到可靠消息,上周劉華晨早8點陪老婆朱麗倩到中環產檢,偷步照4D結構性超聲波,為BB檢查五臟六腑,雖然有部分器官未睇得清楚,但醫生確定小劉華有慈姑椗。劉華一索得男當然高興,不過45歲的朱麗倩已屬高齡產婦,萬事都要小心不容有失。據知劉華近日聘請多一名保鑣及私家看護照顧老婆,又搵吳君如介紹的婦產科權威何永超醫生,幫老婆做產檢兼接生,穩陣到極。


一向對結婚生仔等話題都十分避忌的劉華,去年11月在網上自爆「吾家有喜」,本月初他再親口爆老婆朱麗倩有咗四個多月,一反常態。但當記者問到係龍仔定龍女時,劉華始終唔肯講。其實朱麗倩佗B已4個多月,係龍仔定龍女劉華已心中有數。據知他上周曾陪同朱麗倩做產檢,為避傳媒耳目,劉華事先做好準備。知情人士透露:「劉華嗰日陪老婆做產檢,安排喺晨早8點鐘,診所亦專登為佢開早啲,佢仲一早同醫生要求要清場,唔想到時朱麗倩尷尬。劉華對太太照顧周到,佢一路扶住老婆入診所,坐低冇耐就親自去水機調校一杯暖水俾朱麗倩飲,又不時摸吓朱麗倩個頭,warm到不得了,劉華呢個樣係你哋平時見唔到㗎!」

提早照4D
劉華對朱麗倩百般呵護,因為腹中塊肉得來不易。知情人士續說:「劉華同朱麗倩努力咗幾年,之前試過幾次人工受孕失敗,今次終於成功,佢哋都好感恩。朱麗倩係高齡產婦,所以佢一定要抽羊胎水驗唐氏(唐氏綜合症),當時佢佗緊3個月,醫生已經話BB應該係仔,仲話下次做4D結構性超聲波檢查會清楚知道。」一般孕婦要滿20周(約5個月)先可以做4D結構性超聲波,逐樣器官檢查清楚,不過劉華似乎好心急想知BB性別,所以上周產檢時請醫生幫朱麗倩提早照。知情者續說:「佢(朱麗倩)個肚都未夠20周,就要求醫生做4D結構性超聲波檢查。可能BB係大碼,器官較成熟,所以醫生先應承。檢查時劉華仲問醫生BB係咪仔?會唔會似佢有個鷹鼻?醫生只係答如無意外會係仔。」據知劉華知道朱麗倩佗慈姑椗,即場笑到卡卡聲,不過小劉華今次產檢就顯得不合作。「照到一半BB就側埋一邊,仲有部分器官未check到。醫生都已經㩒住朱麗倩個肚,不過BB爛瞓,唔俾醫生照埋其他器官,惟有下次再照。」劉華為生B用盡方法,近年經好友吳君如介紹,搵婦產科權威何永超醫生幫朱麗倩做產檢兼接生,何永超是行內數一數二的婦科聖手,人工受孕馳名兼有「不育救星」之稱,陳慧琳、吳君如、李嘉欣等都是其客仔。本周三(11日)本刊記者在何永超位於中環醫務所等候,問到何醫生是否幫朱麗倩接生?見慣傳媒的何醫生笑說:「呢啲嘢唔方便答!」說罷便返回診所。

保鑣看護廿四小時跟身
朱麗倩每次做產檢劉華都會盡量抽時間陪同,為安全起見,即使朱麗倩身邊已經有個貼身保鑣,又有身形高大的司機傍住,不過劉華早前再額外聘請多一名保鑣及兩名私家看護輪流照顧老婆,認真誇張。朱麗倩唔只有老公錫住,就連老爺奶奶都好照顧呢位家嫂,知情人士說:「劉華媽咪日日叫人煲花膠湯、牛湯俾朱麗倩飲,買親都係極品花膠。除咗林青霞之外都冇乜幾多個45歲仲生,唔補唔得。其實除咗劉媽媽忙之外,日日飲早茶嘅劉爸爸最近都飲少咗茶,因為佢成日都去睇BB嘢,買咗好多衫仔同玩具。雖然BB有排都未識玩,但係劉爸爸買得好過癮。」

曾計劃返大馬安胎
就快有孫仔抱,劉爸劉媽當然開心興奮,但據知劉華原本計劃陪朱麗倩返大馬安胎,直到BB出世後再作打算,不過劉華見父母熱切期待個孫仔出世,最後都改變主意,決定留港生B,老人家就可以睇住個孫出世,加上又可免卻腹大便便的朱麗倩要操勞搭飛機。即將榮升爸爸的劉華非常緊張朱麗倩,自奪得金馬影帝後片約不絕,十多個劇本送上門,但他為專心陪老婆分娩已推掉所有片約,至少賺少1億元,加上唱片及巡迴演唱會等統統叫停,估計明年6月才會復工。早前劉華到杭州拍電影《富春山居圖》,每日與朱麗倩傾一小時電話,最近他會為杜琪峰的《盲探》埋尾,明年3月為《桃姐》進行宣傳,完成這三項工作後便會全面停工。

聖手避談朱麗倩
據知45歲的朱麗倩今次人工受孕成功,全靠婦科權威何永超醫生。本周三(11日)記者問何醫生是否為朱麗倩產檢,他笑而不答。


何永超醫務所位於中環太子大廈14、15樓,14樓為實驗室及化驗所,15樓打通兩個單位作診所用途。除了何醫生外,兩名徒弟謝靜兒醫生及藍寶梅醫生都在醫務所坐鎮。

拜神求子
為求早日得子,朱麗倩去年現身筲箕灣東大街的祥德寺,不時與法師傾談,其間又雙手合十,念念有詞。


有傳劉華在加多利山買多間屋給朱麗倩安胎,既可避開傳媒追訪,又方便一家人相聚,因為「新屋」與舊居只相隔兩條街。

不育聖手年賺過億
「不育聖手」何永超是不少名人明星的御用醫生,他主理的「勝利輔助生育所有限公司」,以「超級排卵針」及人工受孕手術聞名。經他「指導」的明星包括黎姿、陳慧琳、吳君如及李嘉欣等,均屬高齡產婦。其位於中環太子大廈的輔助生育所長駐胚胎學家,挑選優質胚胎進行移植,是孕育試管嬰兒的大本營。據知何永超已不再收新症,體外授精的試管嬰兒收費十萬元起,「星級客人」如陳慧琳等,全套胚胎植入子官的試管嬰兒收費,包括血液及孕婦檢查、排卵針、取卵、植入、冷凍胚胎等,連接生一條龍,收費更達100萬元。何永超近年以拆賬形式向公立醫院的生育醫生挖角,應付每年逾千求診人龍,估計每年收入高達一億元。近年他與其高徒藍寶梅(產科專科醫生)拍住上,藍寶梅入職前是中大輔助生育技術中心副教授,又坐擁婦產科學院頒授的生殖學分科認可證書及醫學博士名銜,在中大一早擔任臨牀教學工作。藍寶梅寧願拆賬給「師傅」,累積名人客源開新路。

為生B美國完婚
劉德華被揭與朱麗倩08年在美國秘密註冊結婚,事件引起軒然大波,劉華被封大話天王,形象大受考驗。其後華仔在官網上澄清,解釋因想要生B,而要合法做人工受孕,才選擇在美國註冊,並無刻意隱婚。劉華為生B出盡法寶,四處訪尋中西名醫,經林建岳介紹下曾前往法國接受人工受孕,年前再由吳君如介紹搵生仔聖手何永超幫手,向來篤信佛學的朱麗倩更拜神求子。

小女孩之謎
多年來盛傳劉德華與朱麗倩早已育有兒女,傳媒不止一次拍到一名女孩跟着朱麗倩外出,本刊亦曾拍下朱麗倩到銅鑼灣為小女孩買芭蕾舞鞋。自劉華被揭與朱麗倩瞞婚後,有指小女孩被送去大馬生活,雖然小女孩的樣貌與朱麗倩如同餅印,但她的身份永遠也是一個謎。 ####


劉德華去年11月憑電影《桃姐》奪得金馬影帝,返港被傳媒追問太太是否有喜,其後他隨即在官方網頁宣布太太朱麗倩有喜,來一個雙喜臨門。《蘋果日報》圖片


為小劉華改名自從劉華親口宣布太太有喜後,網友們都好雀躍,紛紛在微博為劉華BB改名,最多人贊成的竟然是「劉得住」。


劉德華最近因為朱麗倩有喜而多留香港。去年12月他現身紅館睇黎明個唱,黎明更在台上恭喜劉華好事連連,引來全場歡呼尖叫聲。


對於新抱有喜,劉爸劉媽不敢多講,早前兩人飲完早茶後,對記者提問笑而不答。


劉華與葉德嫻情同兩母子,兩人私底下無所不談,難怪傳媒不斷追問葉德嫻可知契新抱懷的是契孫仔還是契孫女,口密的Deanie姐笑道:「家事唔講得,我冇問佢,費事知道後口疏。」《蘋果日報》圖片






劉華現居


何永超主理的「勝利輔助生育所有限公司」收費雖不菲,但求診者仍不絕。近年他與高徒藍寶梅(左三)拍住上,有錢齊齊搵。


08年1月華仔舉行個唱,朱麗倩秘密現身紅館撐場,當時兩人已計劃年中去美國註冊結婚。朱麗倩亦keep住睇中醫調理身體準備生B。《壹週刊》圖片


09年被踢爆秘婚後,劉華受到全城圍攻,未幾他秘密赴大馬拜祭岳父朱建城,與朱麗倩十指緊扣回港任影,以行動給朱麗倩名份。


不久,劉華從北京返港時被記者追訪,他當場合十公開道歉。


早年朱麗倩與劉華兩名女助手及一名小女孩現身銅鑼灣,耐人尋味的是朱麗倩刻意與小女孩保持距離。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()