劉堃為身穿七萬元的 Vera Wang婚紗的新娘著上「玻璃鞋」。

名人有喜

李麗娟兒子 龍尾新郎

2013年01月17日 ~~ 第1193期 香港《壹周刊》

下個月就踏入蛇年,但話晒龍年雙春兼閏月,特別宜嫁娶,前民政事務局常任秘書長李麗娟兒子劉堃,亦趕住在龍年年尾拉埋天窗,於本週六在會展筵開七十席,由前律政司司長梁愛詩做婚姻監禮人,劉堃開心說:「媽咪喜歡小朋友,鼓勵早啲結婚,早啲俾佢抱孫。」

兩個夠數


三十二歲的劉堃,本週六和拍拖六年多的律師女友蘇雯華( Miranda)共諧連理。去年十一月他們已飛往韓國影了一輯婚紗相,更放上網予友人欣賞。致電劉堃,他大方說:「韓國 style自然得來靚啲,執得無咁明顯。」還有數天便結婚的他,坦言忙得很,「唔算緊張,但未同兄弟傾流程,我同老婆、媽咪同阿爸、外父外母打八百個電話。」
去年四月決定結婚,三個月後二人飛返相識地——紐約度假選購婚紗,他亦積極減肥。「我瘦咗十磅,劉德華話平時六點後唔食飯唔食麵包,就算你乜都唔改,都差好遠。」婚後會否火速生 B?「唔會等太耐,覺得係時候開始計劃家庭。」他心目中想生一仔一女,「等大佬照顧個妹;通常大女似老豆,我唔想個女似我。」


劉堃讚 Miranda:「佢個樣幾有福氣。」


難得劉堃影了一日結婚相,笑容依然 keep住燦爛。


李麗娟(前排右)的女兒劉盈(後排左)○六年已婚,如今兒子也成家立室,劉捬母親李麗娟及父親劉石佑老懷安慰。(《蘋果日報》圖片)


請柬內附他和未婚妻及家人的近照,「有啲親戚、好耐嘅朋友或對方親戚未必見過我哋,點都應該有近照,等人至少知道乜嘢樣。」

賣車仔麵


哈佛法學博士畢業的 Miranda是經朋友介紹認識,劉堃笑言:「我要求都幾高,最緊要性格夾,佢份人好好,幾叻女,大家互相信任,就算一齊過啲好簡單生活都開心。」
現正搞生意、做投資的他,二月會在灣仔開車仔麵檔,「屋企物流生意幾穩定,所以俾個機會我出來攞吓經驗。」會否叫未婚妻婚後全職做家庭主婦?「佢做律師做得幾開心,唔做嘢會好悶。」


過大禮又點少得鮑魚?劉堃說:「海味自己揀,先發覺啲乾鮑咁貴。」


婚宴當晚, Miranda也會穿上這件英國 Annasul Y.品牌的紅色晚裝裙。

撰文:李苑欣

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()