四十五歲的梁震宇,用了十三年時間,由廣告銷售員搖身一變成今時今日飲食界享譽盛名的大老闆,旗下生意涉足廣告(頒獎機構、現金券優惠會)、食肆、娛樂(舞台劇、棟篤笑、電影、音樂創作)、地產代理,被喻為「飲食天王」的梁震宇,不僅是飲食界的響噹噹人物,更是四歲女兒梁泳霖的「英雄爸爸」。

他,口才了得,談政說家抑揚頓挫令人投入萬分;論及育兒心得,一句「女係要嚟縱,仔係要嚟教」,已足夠令人領會他愛女之心,梁震宇聳聳肩笑說:「個女有個叻嘅老竇,前半生唔使憂;下半生嫁個叻嘅老公,又搞得掂!所以,我依家已經幫個女做定媒人,相睇過幾次,有幾個朋友都爭住搵佢做新抱仔o架!」

為了給女兒一個留念,梁震宇接受本刊訪問前,竟特地預先到影樓拍攝家庭照,以供刊登。

優良遺傳

梁震宇乃飲食界的大紅人,曾接受多份商界報刊訪問,而為了首個親子訪問,他更預先與一家人到影樓拍攝家庭照,以供刊登,他說:「因為我好想第時個女大咗,可以睇番呢篇訪問,係一個好好嘅留念,一個親子訪問好過我出面做咁多個商界訪問。」

說梁震宇是廿四孝爸爸,絕對不容置疑,縱使旗下生意忙碌,他仍堅持星期六、日陪伴家人,「星期六日一定係家庭日,成家人出去玩。好似早排我哋一家人去迪士尼慶祝我嘅生日,我同個女玩射怪獸遊戲,個女見到就好興奮咁o氹我:『爹哋,你好英雄呀!』佢講嘢真係好叻好sweet!」

梁震宇形容女兒泳霖性格古靈精怪,甚懂逗人開心。

四歲的梁泳霖遺傳了爸爸梁震宇的伶俐口才及創意,而且樣貌標致,性格古靈精怪,梁震宇憶述:「囡囡成日都語出驚人,好醒目,將來分分鐘青出於藍添o架!我記得有次佢知道我出咗去應酬,就喺電話度鬧我又去飲酒,佢話:『飲飲飲,唔好飲咁多喇,飲完又嘔,講你又唔聽,冇耳仔嘅!』真係好好笑!咁可能係有少少媽咪嘅教育啦,再加上佢自己自由發揮啦;其實因為佢真係喺屋企見過一次,我飲完酒返嚟嘔,所以佢好唔鍾意我飲酒。」

梁震宇跟太太郭玉華拍拖多年,四年前發現懷孕後才結婚,太太主力在家照顧女兒起居、學業,他則在外奮鬥事業,力求給予最優質的生活給家人,「雖然我同老婆都冇催谷個女讀名校,只求佢健康快樂,但都希望佢第時至少可以讀完大學,有基本嘅謀生能力,爹哋媽咪就唔使佢照顧o架喇。」

被喻為「飲食天王」的梁震宇與國際著名的廚藝大師甄文達老友鬼鬼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()