我生嘢咩?坐咁開!(設計想法)
新片大年初一上畫,周星馳、舒淇、羅志祥提早成個月開始宣傳。

同你吟一吟

周星馳撻唔着舒淇

2013年01月17日 ~~ 第1193期 香港《壹周刊》

仲有成個月先過農曆年,但周星馳部賀歲片《西遊•降魔篇》,上星期二(一月八日)已經起步做香港宣傳。當日到場有女主角舒淇同客串嘅小豬羅志祥,男主角內地演員王渤(孫悟空)同文章(唐三藏)都唔見影。

好日都唔見周星馳,在場採訪傳媒自然冇放過,不停追問佢俾前度追債嘅事,你有你問,周星馳一概唔答,問佢係咪同名花有主嘅舒淇私下約會,轉數快嘅周星馳順水推舟,將于文鳳官司一腳交俾舒淇,成功甩身。
八珍早就收過風,周星馳落到 set,有開工冇收工,舒淇係片場唯一一個破例,就算周導唔嗌收工,舒淇一見夠鐘就走,冇情講!
即係咁,舒淇睇住份約嚟做,冇加多減少,可想而知,佢對周星馳有幾好?咁點可能撻得着呀!




唔願提同于文鳳嘅官司,周星馳搵舒淇做擋箭牌。


對住三十年前嘅《 430穿梭機》老拍檔黎芷珊,周星馳攬住唔放,好親切咁。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()