依喜沙煲沙煲$38
五花腩片有六七片,雞件厚肉,雲吞由人手新鮮包,連沙爹醬和麻辣醬都是自製,誠意十足!

庶民飯堂

平到震 $38海鮮火鍋

2013年01月17日 ~~ 第1193期 香港《壹周刊》

自各大快餐店推出平價火鍋,我年年幫襯,什麼肥牛黑豚肉東星斑翡翠螺,每出新款價錢又貴啲,但材料和分量卻不斷縮水,五六十蚊一個火鍋依然食唔飽。聞說旺角女人街有新店推出$38海鮮火鍋,價錢低到難以置信,我不敢抱期望,點知終於俾我食到一次飽肚的一人火鍋。

整個火鍋,我食咗足足一小時,五花腩片、雞件、冬菇、雲吞、三寶丸,仲有一條四安士重大眼雞。老闆每日三點去街市買貨,有時改買滑仔魚、大蝦、青口,視乎市場供應。「但保證火鍋料一定有齊海鮮、肥牛或五花腩片、雞、丸類及蔬菜幾個元素。」老闆 Gary,十幾歲起學廚,曾做過日本食店、西餐廳及中菜館,儲落大批相熟供應商,有優惠入貨價。今次開店,決心用質素和分量打響名堂,每日推出不同款$38餐,除了火鍋,還有雞煲、鐵板燒、韓式石頭飯等等,將熱門菜式平民化。開店未夠一個月,附近街坊職員已成熟客,仲不停勸老闆加價,怕他做不住。奇在 Gary企硬唔肯,「因為我覺得自己係廚師多過商人,做廚就唔應該成日掛住牟取暴利。」


御飯板上燒$38
即韓式石頭飯,吃時附上 gas爐以保溫。套餐還包括三文魚刺身、白飯、甜品(雪糕涼粉)及飲品一杯,凍飲不加錢。


雜扒飯$38(送冷或熱飲)
大熱飯餐,任選豬牛雞或魚柳各兩塊,拼炭燒明太子釀雞翼或司華力腸,厚身肉塊原件上,抵食!

料理男 Master Chef
地址:旺角通菜街 23號地下
電話: 2485 1101
營業時間: 11:30am-12mn





撰文:鄭鳳
攝影:胡春輝

arrow
arrow

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()