11年唔夠10個獎
關心妍呻G.E.M.好運 126,922 



■關心妍酸溜溜指G.E.M.比她幸運,自己十一年來只在港台奪三個獎。

關心妍早前失落港台《十大中文金曲》,揚言退出頒獎禮。她昨日繼續酸溜溜表示多年努力不獲回報,「11年嚟,拎唔夠10個獎」,更呻G.E.M.比她幸運,坦言今後可以專心生仔,更會去熱帶地方旅行,方便受孕。

徐子淇、關心妍、謝婷婷和琦琦等昨日在中環出席皮具店開幕,關心妍早前在港台《十大中文金曲頒獎禮》全晚齋坐沒獎攞,她事後宣佈退出頒獎禮,她昨日說:「今年一早決定咗係最後一年參加,咁港台係最後一個頒獎禮,11年嚟,終於安樂晒,放鬆晒,多咗啲可以玩音樂嘅心態。」

「我從來冇贏過」

口中多次講解脫,但關心妍說來依然不忿,呻不停:「係機制同我嘅努力不成正比,我由頭到尾可以用生B做藉口,贏同輸我都爭取。」問到是否因失意十優歌手?她說:「跑咗咁多年,11年嚟都唔夠10個獎,(退出)都唔係衝動啦。」有人為唱歌而不為獎,她說:「考試唔為成績表,點解要考試先?我做主流音樂,有邊個唔想攞獎?」
關心妍又說:「係機制問題,係遊戲問題,我從來冇贏過,我唔係輕易放棄嘅人,唔係點堅持到11年。」她更呻G.E.M.比她幸運得多:「我好難先攞到少少嘢,港台咁多年都係拎咗3個獎。」

 



■徐子淇透露每年只封二百元利是給囡囡,不會讓她亂花錢,培養囡囡理財觀念。 

■謝婷婷少露性感事業線,但她謂男友安志杰無動於衷。 子淇收50萬善款

此外,徐子淇收了50萬善款,原來她和老公李家誠成立了私人慈善基金Glamour to Give幫助病童,過去一年多兩公婆捐了過千萬,問她囡囡的利是是否都要捐?她說:「佢係助養小朋友,超過十個中國同非洲。」她謂囡囡很願意捐錢,但近期則想留錢買iPad,但徐子淇決定將自己的iPad給囡囡:「佢應該有排先儲夠錢,我每年畀200元利是佢。」爺爺四叔一封夠買?她說:「老爺每年送一個金幣畀佢儲起。」
採訪:梁錦雯
攝影:陳志嵐

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()