阿佘飾演大明星,其經理人(郭少芸飾)想阿佘變得親民啲,於是搵咗陳豪呢個粉絲幫手,二人為避記者追訪,經常深宵揸車拍拖,所以劇中二人成日拍車戲。

《 4 in Love》唔玩 cult 陳豪氹師奶:呢次啱睇好多

2012年01月25日

《天與地》雖然播完,不過仍然有唔少網友回味,仲話晚晚冇得煲《天與地》好失落咁話。
好彩神劇孖寶監製戚其義及編審周旭明,又有新作《4 in Love》將於下週一(30日)情人節檔期出街,講輕鬆愛情故事。今次冇人食人,亦冇年中上映嘅《心戰》講變態殺手咁重口味。回歸師奶易睇橋段,唔怪得陳豪都話:「呢次啱睇好多!」


阿佘家喺大陸拍劇掘金,週六(21日)出席《4 in Love》宣傳,不過佢只會出席一次,之後都因為要拍劇及其他賀年活動。未能現身。唔係簽無綫,連宣傳都慳番。

雖然神劇《天與地》網友個個讚,不過收視插水,但就令監製戚其義、編審周旭明上晒位,成為無綫潮icon。新劇《4 in Love》下週一(30日)上映,不過今次監製戚其義講明唔玩嘢,師奶實明,早前他出席《天與地》宣傳已經提過:「唔好成日話我趕走師奶呀,《4 in Love》好易明。」

「收視有埋最好」

20集嘅《4 in Love》以4個愛情故事為骨幹,卡士最強係陳豪及佘詩曼。講陳豪飾演的旺角仔跟阿佘飾演的國際大明星愛情故事。
陳豪今次唔使減肥谷肌,大部分都係着件tee戴cap帽搞掂。《4 in Love》週六(21日)宣傳時,陳豪話:「今次我做一個把口幾衰嘅fans,好鍾意阿佘,俾佢經理人利用做宣傳,最記得有場戲,我被人燒爛咗條褲,嗰次都幾尷尬,因為喺旺角咁多人望。(呢次係咪啱師奶睇呢?收視會好啲?)唔好當《天與地》咁睇,今次套劇唔heavy,好輕鬆。呢次啱睇好多,同埋我比較著重口碑,但係收視有埋就最好啦!」


監製戚其義一早講過《4 in Love》師奶啱睇。希望今次收視會好睇啲,唔好得22點就好喇!


阿佘會由臭寸大明星變到親民,佢話今次係拍戚其義嘅劇以來,最輕鬆一次,兩個月左右就拍晒。


少少激位


《4 in Love》冇人食人亦冇隱喻,論場面震撼,當然冇《天與地》咁勁啦。最爆場面都係陳豪喺旺角露底,同埋阿佘背面全裸,不過只係替身上陣,阿佘點會咁蝕呢!

監製失蹤

陳豪咁驚班師奶當咗《4 in Love》係《天與地》,估唔到連監製戚其義都驚,以住有宣傳必到,但週六(21日)《4 in Love》首次宣傳竟然缺席,理由係佢唔想大家見到佢就諗起《天與地》。認真估佢唔到,行為都cult過人!


《天與地》令台前幕後變晒cult友,嚟緊年中播嘅《心戰》又喺玩嘢之作,下週一(30日)嘅《4 in Love》愛情小品,大家當調劑吓囉!

德斌變伍晃榮

黃德斌今次做體育新聞評論員,佢話今次講對白仲有啲似神級評論員伍晃榮,會同朱慧敏、李碧琦、周家蔚有感情綫,最後更搭上好友鄧梓峰老婆江欣燕。不過德斌話:「唔好諗到咁核突呀,好浪漫㗎!」江欣燕呢個造型有啲似前靚女主播林燕玲喎!

長短腳戀

葉翠翠同矮佢少少嘅韋家雄長短腳愛情故事,拍攝其間亦傳出韋家雄力溝葉翠翠,不過宣傳當日翠翠就話唔覺得,仲話:「有啲人一望落去就知冇可能!」嘩!好hurt啫!

長髮金剛

戚其義女友簡慕華、金剛喺劇中二人最愛一夜情,二人一夜風流後仍然掛住對方。她說:「劇中有好多激吻戲,最記得同金剛咀,佢啲鬚好鬼㓤人。」劇中金剛仲唔再光頭,變濃髮男!

中大講talk神劇編審寸無綫小生唔掂


神劇編審周旭明上週喺中大搞座談會坐爆場,學生發問時間有成個鐘咁長,周生都算畀面。

上週一(16日)《天與地》編審周旭明到中大出席《如果命運能選擇》講座。唔少大學生去朝聖,搞到爆晒場連走廊都坐爆埋。由於今次講座只受中大生參與,街外人冇份,所以周編審都講得特別放,除咗分享創作心得,就講吓喺無綫嘅辛酸,更爆無綫迫佢同戚其義要用力捧小生,又話班小生唔掂,認真敢言。


周旭明搞埋《金枝慾孽2》就離開無綫,佢最近喺微博話《金》劇進度家係樽頸,不過亦抽時間到中大出席講座。
人紅新聞多,就連編審周旭明都有老翻,有人亂用佢身份向施南生、爾冬陞、谷德昭等自薦電影劇本,搞到周旭明要喺微博澄清。

迫捧小生
「班高層成日迫我哋用佢哋力捧嘅小生,但班小生又唔係好掂。」

呻香港差
「香港只有愈嚟愈差,如果嵋家先拍一定會更加憤怒。」

自比長毛
「我嵋家做嘅嘢就好似長毛咁,叫兩聲咁,實際作用唔大,但都要出聲。」

要救香港
「要當香港係就嚟死嘅人,但都係要救番佢,唔可以當佢瞓咗!

阿佘谈《4 in Love》新劇角色

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()