16歲模謝芷蕙( Cammi)舊年藉同舊愛陳冠希啜爆相上位,立即被陳冠希狠撇,大前晚佢俾人發現同高大新歡到銅鑼灣出巡拍拖, Cammi例牌唔怕冷晒長腿。有人報料話嗰晚 10點幾見 Cammi同個男仔喺銅鑼灣世貿上面影貼紙相,有途人好奇想睇真啲 Cammi個樣,揭開布簾時, Cammi竟發爛渣爆粗:「望乜 X嘢!」儀態盡失。

「保持友善眼神」 放大圖片
Cammi行花市獲新歡送汽球,心花怒放。

Cammi行花市獲新歡送汽球,心花怒放。

估唔到 Cammi除咗鍾意搵 ABC做男友,佢仲鍾意講 XYZ,都好重口味吓,馮仁昭噚日打畀佢了解吓點解咁躁, Cammi呼寃話:「我的確係同個男仔朋友去影貼紙相,嗰日排後面嘅人一直唔停咁講我,指指點點,不過我都保持友善眼神,我可以發誓我冇講粗口鬧佢哋,我從來唔講粗口,最粗魯都係講『頂』。可能佢哋唔鍾意我咪屈我囉!」發生爆粗事件後,有新歡番的 Cammi,心情好快靚番,佢哋嗰日仲拍拖行維園花巿, Cammi示威話:「佢買咗 Kitty汽球畀我,而我就送番佢一個公仔。」 Cammi仲放相上微博,不過講到新歡身份, Cammi話:「我哋唔係拍拖,識咗幾年,佢喺美國返嚟放假,噚日就走,咪一齊行吓花巿。」


Cammi與新歡影貼紙相期間被,居然爆粗鬧人,認真失禮。

Cammi出書做歌手

龍年伊始,在學校讀美術的模謝芷蕙(Cammi)畫了一幅「行運一條龍」,希望帶來好運。

Cammi今年推出新書,分享去年面對負面新聞的心路歷程:「除咗上年嘅事,我想寫吓男女拍拖點樣會開心,但以前拍拖嘅事就唔會寫喇!」除出書外,她今年亦會有新歌派台,實行強攻樂壇吸金。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()