18/1 伸手掂到 瞓身強國
作為壓軸嘉賓出席夜店開幕,deep V娜娜一出場,全場男士齊齊起哄,不過娜姐出場連台都冇個,班餓男同娜姐相距唔夠1呎,娜姐都算親民囉!
女神周秀娜去年收胸賺人仔,全力進軍內地,久違了的32D神級巨咪上星期終於開封,剝盡宣傳完自家內衣,又性感過場為珠海夜店主持開幕儀式。突然積極,無非為個錢字。
投資千萬開bra店做女強人,客串夜場騷又有廿萬落袋,同一時間連踩三套電影的娜姐去年吸金2,000萬,2012勢圓置業夢。

 
出道4年,周秀娜連做2年書展波神後,極速退下模火線轉戰影壇。以往農曆年實會放假,傍住男友Avis甜蜜推油度歲的娜姐,今年唔放過任何搵銀機會,新年期間戲照開、碟照捽,男友點親唔夠人仔親。

一場袋廿萬
榮升內地影壇驚慄女王的周秀娜,臨近歲晚仍然超忙,三亞、佛山兩邊走,同時趕拍與任達華、李璨琛合拍的驚慄片《冷瞳》,及與方力申主演的神怪電影《非狐外傳》。上週三(18日),Chrissie一早從三亞飛到佛山為《非狐》趕戲,晚上再獲劇組放行,飛車趕往珠海擔任夜店開幕嘉賓。身為公司「DJ女盟」大師姐的Chrissie 11點才壓軸出場,逗留不到半小時已經坐上車趕回佛山,趕頭趕命露面半粒鐘,袋足廿萬出場費。

北京先買樓
去年書展幾乎冇影,戰場留番畀Jeana和Phoebe班後輩爭,其實Chrissie一早升呢殺入影壇,點會稀罕一般剝衫曝光,去年連拍九部電影、二十集電視劇,甚至包括周星馳作品《新大話西遊之除魔傳奇》。娜姐默認去年吸金2千萬,又拍心口話今年一定做到業主:「拍完手頭上嘅戲,二月過完年返內地宣傳,跟住就有《紫荊俠》同另一套戲等開。舊年拍唔停,今年會輪住上畫,所以2012絕對係我嘅收成年。我一路都有留意樓市走向,好有信心今年做業主。不過家喺大陸開工多,之前又俾三亞風景迷暈晒,心郁郁想喺內地置業先。三亞買間屋、北京再買一間,跟住先返香港置業都唔奇!」一做就做三地業主,唔係搵到邊會咁大口氣?

半年賺千萬
大勢所趨,港星個個北上掘人仔。內地電影電視長拍長有,投資片商出手又夠豪,經濟起飛開幕剪綵登台job接到手軟,加上人仔長期高水,娜姐絕跡香港半年,保守估計已袋成千萬港紙。 電視劇:《唐朝浪漫英雄》20集×6萬=120萬電影:《冷瞳》100萬《夜店驚魂》100萬《非狐外傳》100萬活動:約20場×20萬共賺:820人民幣(約1,005萬港幣) ####

 

 
封胸半年的周秀娜,最近投資千萬與內地內衣品牌合作出內衣,仲話要喺內地置業,全力將事業重心北移。

 
周秀娜做嘉賓的夜場位於珠海,剛於1月開業,宣傳海報大字標題寫住「激情打碟」(紅圈),不過最離譜係娜姐(箭嘴)竟然在海報中出現兩次,製作有啲求其。




埋身影娜姐擔任頒獎嘉賓送酒,圍觀餓男就嫌唔夠喉起哄:「攬佢攬佢!」娜姐聽到一臉尷尬,好彩上台嗰個斯斯文文。

 
連續半年駐守內地拍戲搵銀,最近在香港出席的活動已是去年底出席剃鬚刀宣傳,有錢搵先叫得佢郁!《蘋果日報》圖片


師姐過場頒完獎即閃,雖然Mia喺內地冇乜知名度,不過勝在捽得夠放,珠海餓男一樣high爆。


珠海夜場開幕,找周秀娜做娛賓,Chrissie仲帶挈埋班師妹,Mia同冇厘頭有份出現嘅林雪,當晚為打碟DJ。


19/1 捱凍開工大忙人娜姐連趕三晚通宵在佛山趕拍《非狐外傳》,5℃低溫都要開工,睇錢份上頂硬上。


爆眼血妝娜姐在戲中扮演善良狐仙,繼《唐朝浪漫英雄》後再同小方扮情侶,其中一幕仲要流晒血扮重傷,真辛苦。


小方同Chrissie在《唐朝浪漫英雄》中扮古裝版柯南查案,除咗小方要扮女人外,每個單元仲有吳倩蓮、葉童等人客串。


同范逸臣合拍的《夜店驚魂》,下月全國上畫,娜姐再玩護士制服誘惑。


於海南島拍攝的《冷瞳》則同任達華、李璨琛合作,又係玩詭異。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()