蘭子又冇行
10年8月,蘭子被踢爆跟鑽石王老五周錫明(Simon)拍拖,仲打本畀佢開模特兒公司。不過俾曾敏撬走金龜後,蘭子同Simon此情不再,連模特兒公司都冇心機打理。《壹週刊》圖片

搶金龜

曾參選亞姐、後因偷雜誌而留有案底,再轉投無綫,現於《結.分@謊情式》做OL小花的25歲曾敏(Judy),去年11月被指跟資深音樂人黎小田「相睇」,鬧出相差40年的忘年戀上埋雜誌封面。
原來嫩口曾敏暗釣金龜,年前硬搶42歲中女陳淑蘭(蘭子)有米建築師男友周錫明(Simon),男友坐擁逾20億身家,曾敏亦已進駐男友大坑千萬豪宅,近日二人更入紙秘婚。

 
http://stacy4life.pixnet.net/blog

居屋妹變鳳凰
以前住小西灣居屋、06年參選亞洲小姐的曾敏,雖然落選,但奪得「最上鏡小姐」。可惜因08年偷竊罪成,由母親陪出庭(上圖),留有案底並馬上遭亞視解約。

戀父癮
去年11月,曾敏跟66歲的黎小田約會,而且被影到黎對曾呵護有加。事隔3個月,曾已準備嫁畀大自己16年的Simon,難怪小田哥表示乜都唔知啦!

失蹤黐仔
本月9日,同金龜男友入紙排期結婚的曾敏,明顯無心戀戰。據《結.分@謊情式》演員透露,戲分不多的曾敏雖如常進行拍攝,但近日的宣傳活動已玩失蹤。上週五(20日),《結》於電視城進行團年活動,一眾演員如林夏薇、張兆輝及商天娥等都有出席,卻未見曾敏。同劇的李泳豪對本刊表示,曾敏於當日早上拍攝後就匆匆離開。本刊連日守候曾敏和其準金龜位於大坑道、市值1,600萬的愛巢,同樣不見2人出現,行蹤神秘。曾敏去年被踢爆跟比自己年長40歲的黎小田相睇,據知情人士透露,真命天子其實是去年經朋友介紹的41歲富商周錫明(Simon),Simon衣着平實,驟眼唔似坐擁超過20億身家的建築師,他10年曾傳出與中女陳淑蘭拍拖,熱戀時更開設模特兒公司,當時蘭子黐到實等嫁,陪返工又陪去教會,最後都係臨門撻Q,被嫩口小花賤招截糊。知情人士說:「曾敏細過蘭子17年,後生女出晒嬌嗲冧功,蘭子邊夠爭吖!」事實上Simon與曾敏婚前已在其大坑豪宅半同居。

蘭子:佢有穩定女友
記者於週五(20日)致電蘭子,蘭子一聽到Simon結婚的消息即鬆一口氣:「以前話我同Simon拍拖只係單流料,我哋只係合資開過間model公司,我佔3成股份,家我冇乜點理,同Simon只係出嚟飲飲食食嘅朋友。我只能夠講,佢家有個好穩定嘅女朋友,至於我同佢只係好好嘅buddy。」釣金龜無望,大方蘭子再見亦是朋友。被指同曾敏相睇的黎小田,週六(21日)回應時表示唔識Simon,黎小田:「我係同曾敏同埋佢媽咪飲過茶,但唔係相睇囉。呢排冇見曾敏呀,好似話忙緊拍劇,唔知佢結婚喎!不過如果佢結婚會通知我嘅,但我唔識Simon囉。」而本刊連日不斷致電曾敏手提,但一直長響冇回覆。

億元金龜
繼承父親建築生意嘅周錫明(Simon),擅長炒樓炒鋪錢搵錢,手持多個豪宅、商業大廈和單位,估值過20億;加上近年涉足飲食、開模特兒公司及芭蕾舞學校,同時更係馬主身份,財氣迫人。

大坑億元愛巢 20億物業
Simon父母現居九龍塘對衡道市值過億獨立屋,而佢則手持多幢商業大廈及單位,現時市值高達20億以上,磚頭變黃金。

亞姐有錢途
一直以嚟,選美都係釣金龜婿嘅捷徑,除咗曾敏之外,曾有唔少亞姐嫁入豪門或者搵到個有米男友,好似04年冠軍呂晶晶,上年就同亞視執行董事盛品儒拍拖,等入豪門。

葉玉卿 美國打骰
85年亞姐季軍葉玉卿,91年曾拍《我為卿狂》等三級片,一脫成名。96年,葉宣布息影,下嫁美國80億身家的華裔商人胡兆明。

利智 奉子成婚
86年亞姐冠軍利智,88年因拍《龍在天涯》與李連杰認識,99年奉子成婚,定居美國並育有兩女。早年更一擲2億於上海建豪宅。

樂蓓 保良局總理
樂蓓以後補身份入選88年亞姐成三料冠軍,其後嫁給金源米業董事長林烱偉,99年做埋保良局總理,06年誕下一女,生活無憂。

翁虹 三級從良
89年冠軍翁虹,投身電影圈後接拍了《滿清十大酷刑》等三級片,07年嫁給劉冠廷(當年叫劉倫浩),育有一女,他現時是百體健康科技集團總裁。 ####

 
OL花瓶
喺《結.分@謊情式》裏演保險從業員的關穎珊(Alma),雖然只係行行企企做花瓶,但總算有出鏡機會。


秘婚
火速搭上鑽男的曾敏,秘密跟Simon排期註冊結婚,等做闊太。

 
《蘋果日報》圖片

 




《忽然1周》圖片


團年冇影週五(20日),《結.分@謊情式》一眾演員包括監製均有出席團年活動。同組演員表示曾有拍攝早上戲分,但不見其現身活動。


袁偉豪佢個有錢男友唔係Michael(黎小田)咩﹖


李泳豪我連自己(感情事)都未搞得掂啦!


嘉欣妹仔去年8月播放的《九江十二坊》中,曾敏(左)飾演鍾嘉欣身邊妹仔,冇乜對白,勝在有得出鏡。




周錫明(左)於09年與多位馬主組成「爪皇之友團體」,曾往北海道參與馬匹拍賣會,養馬為樂。


去年11月,曾敏已入住未來老公大坑豪宅,並有寶馬接送。




《壹週刊》圖片


《忽然1周》圖片


《壹週刊》圖片


《蘋果日報》圖片

亞洲小姐 - 曾敏, Miss Asia

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()