粉紅色釘珠連身長裙$37,000 Gucci

Cover Story

Say Yes! 謝婷婷

2013年01月24日 ~~ 第1194期 香港《壹周刊》

據報載,安志杰終於決定結束和謝婷婷三年多的愛情長跑,正密謀部署在三、四月向女方求婚,婚期大約在秋季,婚禮最緊要浪漫……
真的嗎?
「真嘅先至唔會講出口。」
知安志杰者,固然莫若於早就同居屋簷下的婷婷,但男主角既然夠膽在傳媒面前,實牙實齒的公然開出期票,相信,應該,珍珠都無咁真!

「 Andy都未同我 propose!」
眉目帶笑嘴角含春的婷婷,鬼妹仔表情竟夾雜着女兒家嬌羞忸怩之姿,笑得連明眸也似彎月半閉了。
「 Andy話秋天舉行婚禮可以唔使出咁多汗。」
哦∼原來情到深處稠濃時,早已盟訂約誓,妾身非君不許,否則又怎能瞭如枕邊人的心意底蘊?
「係有傾過,不過唔算好 detail,總之唔喺香港搞,只會請幾個好 close朋友,但一定會請爹哋媽咪。」
待嫁姑娘,一字一句也幸福滿溢,連我這隻塘邊鶴也託福沾了一身蜜甜。
亦當然,霆鋒可鑑呀!

浪漫滿屋


黑底花圖案連身長裙$31,800
吊飾項鏈$7,790
Both from Gucci

對安志杰和謝婷婷這一對,一直印象深刻。
深刻的,並非兩位均來自演藝家庭:安志杰的母親是台灣著名歌星金燕;謝婷婷每次出現都要為謝家上下解答代言。印象是,只要這對愛得高調的情侶在鏡頭前出現,連體嬰永遠像糊了膠漿般十指緊扣互纏,目中無人一樣的看不見觀眾,時間頃刻凝頓,安志杰眼中就只有謝婷婷,即使嘴巴正回答記者的問題,雙目還是沒有一秒轉移離開過對方。愛得癡情,如像中咒,那種骨痺,真係隔住部電視機都會忍唔住起雞皮!
「係咩?無留意添!」
婷婷靨笑如花的回應,看得出笑從心底裡綻放出來。
「一齊咁耐,從來無特別難忘的情人節,因為情人節正日通常要開工, even從未收過 Andy在情人節送過的花和咭,我覺得日日都好似情人節一樣, unexplected的時間其實好多。」
寒冬聽情話,果然特別有 feel。
「 Andy真係好細心,佢好識得點去錫我,我喺佢心目中地位拍得住佢媽咪。可能同佢長大環境有關, Andy屋企有媽咪仲有兩個家姐,細細個已經好識得點樣照顧女人,只要我覺得舒服佢就 OK!」
原來某人骨子裡早就植入多情種子基因。 

要有名分


「我成日都覺得屋企係最浪漫的地方, even無乜傢俬,四面牆空洞洞,得三隻貓一隻狗…… but I don't know,只要望住佢嘅眼神已經覺得好開心。就算今日大家唔使開工,去拍拖,拍拖節目只係好簡單,咁已經覺得好浪漫。又或者唔出街,我哋可以喺屋企攬住跳舞,大家望住對方,都已經好 sweet!」
橋段,就似浪漫愛情映畫戲。大抵是婷婷從小到大都愛看童話故事,相信每個人都有一位 The One。
「自從同 Andy一齊經歷有高有低,有開心唔開心,我明白到如果唔用心去保護一段關係,為對方付出, it never work!一定要响 give and take之間 balance。我有朋友生完仔但唔要結婚,我問佢點解,答案係因為要長時間對住一個人,無信心,寧願唔 commit一個 title。我雖然係鬼妹仔,這方面卻比較傳統,尤其是想有 BB的話,有 title會清晰啲!」
既然雙方對未來已有共識,何不圓大眾心願,蛇年早日拉埋天窗?
「其實……結婚……都有諗過今年,好多人鍾意揀陽光與海灘地方結婚, Andy話:『靚就靚,不過會好熱,會流好多汗;而且結婚唔可以 nake,要著禮服,又要影婚紗相,所以要好好去 plan。』 OK!我覺得訂完婚唔一定要即刻結,但係我唔急,可以過多一、兩年先,反正我仲有好多想法,事業上家庭上,都仲有好多考慮。」
原來女王唔憂嫁!

我心不死


啡紅色連身長裙$33,500 Gucci

所謂唔憂嫁,其實,並非唔恨唔想唔要,只是演藝方面仍想有新突破,這半年婷婷便為物色新經理人公司而煩惱消瘦。
「可能我實在太緊張工作,寧願慢慢揀到啱為止,條件係最緊要夾,可以同對方直接溝通,俾到自己俾唔到嘅嘢我,例如動力、機會、新 idea同埋膽量。」
鍾意郁手郁腳,揚言喜歡拍動作片追求滿足感,做打女好型又過癮的婷婷,竟然話自己無膽?此話,何解?
「我喜歡拍動作片,好多時見到哥哥、 Andy打到好犀利,我都想試,即使你叫我蒙住塊面扮飛虎, credit唔落我個名,只要有機會我都想試。我第一次拍打戲,就係由哥哥幫我訓練,哥哥仲幫我拍咗條片 show俾佢啲 friend睇,理由係哥哥覺得我打得好好,所以拍低 keep住,某程度係一種鼓勵。
「可能我大部分時間同男仔長大,比較百厭貪玩,覺得冇嘢係男仔做到女仔做唔到,所以好鍾意有挑戰性工作。之前拍《絕色武器》,有場戲要我在大約兩、三層樓高的地方,從兩條柱之間直跳落去,我無怯,跳完落地個個圍住導演睇 playback時,我叫啲工作人員拉番我上去,直至啲人睇完 playback搵我,至知我自己要求吊番上去,因為要落地就要跳,變相俾機會我再跳多次。」 

完美主義


熱愛打,又鍾意跳樓,都唔算藝高人膽大,仲要再大膽啲?難道沒有好大膽,只有更大膽?
「唔知點解,比起跳樓,我反而驚做 live,之前有好多人搵我做司儀、唱歌、舞台劇, even好普通的玩 game show,我都驚,好怕做 live performance,感覺同做 model行 catwalk轉個圈好唔同,好怕俾好多人望住,會唔舒服自在。
「因為我係一個要好需要安全感的人,但信任需要時間建立,我暫時都未有信心接拍戲以外的工作。」
是以婷婷決定主動出擊,在未找到合適的經理人之前,先飛到美國逾月 casting碰運氣。
「我係一個好矛盾的人,事事要求 perfect,所以事事都好 hands on, even中學年代做 project,我都會叫其他同學唔好做,等我做,因為我知道自己能力一定做得好。當然一個咁執着的人一定會令自己同身邊人好辛苦,但我都只不過係希望自己有進步至要求咁高。」

愛到死


白底花圖案連身裙$23,500
吊飾項鏈售價待定
Both from Gucci

十個女人,有九個一傾到生/唔生仔這個話題,便會芳心如坐過山車,從騰雲霧端再直插狹谷,七上八落繼而十五十六,絞盡腦汁也得不出最佳答案。
「我雖然好鍾意小朋友,見到啲小朋友放學孭住個好 cute書包仔會開心到癲,但我諗我唔會識得點去 handle。同責任無關,而係嗰種愛我完全承受唔到。這方面我 100%遺傳自媽咪——愛會愛到好痛好痛, even前排我隻貓離開咗,我都覺得好痛好痛,何況係我親生 BB,我會死,我真係會死,開心我又喊唔開心我又喊,我諗 BB未大我已經黐咗線!」
然而生仔從來不是一個人的事啊!
「拍拖初期, Andy都會話『 No! No!』我哋兩個都一樣 say『 No!』然後隔無幾耐, Andy開始有少少轉口風,想知我哋生出嚟 BB會係點樣……不過就好快補多句:『都未得,我仲係細路哥!』 And then再過多一段時間之後,佢直頭話:『 Yeah! I think that's pretty cool!』口風一路轉一路轉,但我由始至終都無轉過!」
誰說只有女人心海底針,男人心一樣無句真呀! 

撰文:趙朗楨
形象:吳夢珊
攝影: Simon C
化妝: Ling Chan@ZING the makeup school
髮型: Ray Chan

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()