社交圈

忙中有錯

2013年01月24日 ~~ 第1194期 香港《壹周刊》

Bulgari的中環旗艦店上週四重開,請來 Lisa S.前男友、金像影帝 Adrien Brody及影后 Hilary Swank來港亮燈,晚上在八號碼頭設晚宴及搞派對。雖然位位女賓都盛裝出席靚到爆,但總有出錯位:李嘉欣離罩、汪詩詩透底、邱德根孫女仲喺 ball gown外披返工褸去 fine dining,真係錯錯錯。

李嘉欣連環失手


上週四,大美人李嘉欣出席 Bulgari中環旗艦店十周年活動,穿上 Escada粉紅色低胸裙配五百萬鑽飾的她,竟然出現離罩情況(右圖),她自嘲話:「事業線就谷唔到,谷皺紋就有。」晚宴時,她拖埋老公許晉亨到來,今次她索性谷行事業線兼露背,但佢顧住𥄫實有冇走光,顧此失彼,搞到笑容都僵埋。





汪詩詩一時失策




「宇宙最強」的甄子丹拖住老婆出席亮燈儀式,身穿 Givenchy紫色貼身長裙的汪詩詩,除外套影相時卻因條裙的質地問題,令底橫原形畢露,胸前位置更反晒光,但佢話冇有怕,「我唔擔心,每次我都打好底先出去。」 

Hilary Swank慘遭搶劫




與 Adrien Brody同為嘉賓,首次到港的兩屆影后 Hilary Swank,自言是珠寶超級粉絲,賣口乖說身上值億元的首飾如藝術品,「我十分有運氣,常行紅地氈,有時可以很簡約,有時可以很有型。」影后當晚離港轉飛法國,在巴黎北部市郊 Saint-Denis乘搭的士遇上大塞車,突遭三名賊人打破車窗,強搶手袋逃去,認真唔好彩。 

曹穎惠披皮上陣




長駐北京的港龍後人曹穎惠,去年底跟俄羅斯金礦老公到歐洲滑雪,未知是否習慣寒冷,見香港有成十幾度,未需要著 fur保暖,反而穿上 casual到爆的皮褸配金色 ball gown去晚宴。 

邱家姊妹趕收工




忙於做家族酒店生意的邱達昌千金,大家姐邱詠筠(右)及三妹邱詠麒,一個有 set頭卻著住件返工絨褸,阿妹一頭散髮,還求其穿上 OL至愛的 cardigan去舞會,有理由相信,兩姊妹是放工趕赴會。 

趙式明甜到漏




華光船務主席趙世光大女趙式明,同拍拖兩年幾 嘅邱德根孫仔邱華瑋向來低調,但當晚二人 sweet sweet拖住手出席活動,著住條熒光綠、超大裙襬 嘅明明顯悉心打扮,仲心情大好想企定定影張靚相,但邱華瑋就拖住女友急急腳入場,趙式明惟有回眸一笑,向記者揮手拜拜。 

甘比仔低調滿月


上月為大劉誕下龍仔 Joseph Junior(右圖)的甘比,囝囝上週三滿月,以為佢哋會為兒子擺滿月慶祝,點知當日下午兩點,只見收身未成功的甘比,帶住大女秀樺到銅鑼灣 Wise Kids playroom玩咗粒幾鐘,之後便拉隊返歸,唔通等擺百日宴?但知情者透露:「甘比冇打算幫個仔搞任何嘢喎。」生 咗仔都咁低調,抵俾大劉錫嘅!


甘比拖住秀樺由保鏢護送去 playroom(下圖),離開時司機即上前幫小主拎袋。





撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()