80年代性感女神李麗珍,喺情路上兜足半世人,有指珍妹嚟緊會同鍾意咗佢N年嘅「癡心情長劍」潘源良結婚,叫做臨尾食番鋪尾胡! 
 
嘩!咁貴,要拍多兩個纖體廣告先掂!(設計對白)終於掃夠!俾錢時,珍妹攞個環保袋出嚟裝嘢,見到個價錢,仲伸埋脷!係呀,百物騰貴。
46歲再結婚搵到好歸宿,媽咪姐都戥佢開心,但數最開心嘅,應該係李伯母。媽咪姐早排就見到珍妹同媽咪去數碼港間超市辦年貨,同行仲有佢同前夫許愿生嘅14歲囡囡許倚榕,三母女買賀年禮品嗰陣有商有量,樂也融融!不過唔知係咪就快喜事近呢?唔見一排,珍妹又好似心廣體胖咗啲喎,如果真係要趕做五月新娘,係時候要減減嘞!
 
 
囡囡揀肉喺凍櫃揀嘢,李伯母猛問孫女倚榕想食乜,錫到燶!

 
珍妹選酒過年過節,梗要買支酒飲吓先夠盡興!呢part由珍妹負責,李伯母同倚榕就分頭搵其他日用品。

 
借超市車仔運貨上車,孫女負責拉,婆婆負責推。睇埋珍妹個total look,同阿女真係似兩姊妹!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()