「最難,就係我喺所有人心目中係負分,要加倍努力令自己由負分變番零分。上《叱咤》個台攞『生力軍』銅獎嗰日,我心諗,今次我點都幫自己攞番一兩分喇啩!」
我們每個人都看着欣宜長大,見過她大口大口鮑魚食落口、笑過她學足
Britney Spears跳〈 Oops!……I Did It Again〉……熟悉她每個故事每段歷史。
4年前,那個一對母女相依為命的故事畫上句號, 4年後,這個 24歲女孩子,兌現諾言爭一口氣的故事,才是開始。

故事待續 鄭欣宜
2012年01月25日


 

話說早幾天才採訪過吳卓羲,說起若干年前與鄭欣宜的經典一吻,大家不勝唏噓。
那是 2005年暑假, 18歲的鄭欣宜,在迪士尼開幕慶典上扮公主、擔任兒歌頒獎典禮嘉賓向吳卓羲獻吻,因為她不是大家心目中的公主人選、因為一切擺在眼前都是因母之名,鄭欣宜從此成了人民公敵、醜惡化身,那一年,是她人生最黑暗的日子。
2012年,去年正式出碟出道的欣宜,橫掃四大頒獎禮新人獎項,兩張專輯《有故事的人》和《故事的配角》有口皆碑,年頭的〈半分關心〉是三台冠軍歌,年尾的〈配角〉網絡統計是年度 20首最熱門收聽流行歌之一,這一回,還有誰敢說,欣宜唱歌拿獎,都是她媽媽沈殿霞的功勞?




 

我的驕傲


 

 
元旦夜的《叱咤頒獎禮》,第一個獎項就是「生力軍」銅獎,欣宜從母親老友鄭裕玲手中接過獎項。


 

4年前,母親沈殿霞病逝,欣宜在宣布母親死訊的記者會上哭着說:「我會爭氣。」我問欣宜,當站在台上接過「新人獎」時,想到自己終於兌現承諾,心情如何?每次一說起媽媽就會哭的欣宜,再一次,兩眼通紅。


 

 
05年修身成功回港,先後在兒歌頒獎典禮和迪士尼開幕典禮扮公主成為全港笑話:「我以為冇事,原來俾人抨擊針對嘅影響可以係一世。」《壹週刊》圖片


 

其實一直以來,我唔敢諗自己可以攞獎。
舊年以前,我周圍同人講自己對當年嘅針對抨擊係冇陰影,原來好有……我唔敢諗大家真係鍾意我,一首歌成功,最多係因為老闆揀啱首歌,唔會係因為我唱歌。我成日記住,以前細個去 TVB上台唱歌,台下一個鍾意我嘅人都冇、唱完個個都鬧我,真心鍾意我唱歌,係冇可能嘅事嚟㗎。點知《叱咤》嗰晚,第一個獎就係「新人獎」,第一個上台嘅就係銅獎,就係我。
我喺呢行起步,第一步正式嚟講係修身堂嘅修身廣告。因為佢哋係一間修身公司,宣傳相永遠都扮得靚一靚、企同坐都要儀態萬千,小公主一樣。我最怕人哋因此覺得,我以為自己好靚,我想自己好靚……到 08年正式出道,呢個陰影仲喺度,刻意打扮中性、舉止豪放,唔敢喺人哋面前嗲,驚再俾人針對。最近我先至發覺,我想瘦想靚係因為俾人鬧得多、我男仔頭刻意大癲大肺又係因為俾人鬧得多,我呢一世呢條路俾人左右得太多,不如搵番自己,會嚟得仲簡單。
爹哋(鄭少秋)好叻仔,學識玩 WhatsApp,每場頒獎禮後幾晚都有恭喜我。本來我冇壓力,俾人講得多壓力大到無倫,我同爹哋講,真係好怕攞唔到獎會令人失望。爹哋同我講:「無論賽果如何,爸爸以你為榮。」我坐喺的士入面,見到個 message即刻爆喊,爸爸以你為榮喎!
我咁大個女,從來冇聽過爸爸話以我為榮。無論媽咪呢一刻喺邊,我都知佢會見到,佢同爹哋一樣都係咁諗。


 

孤兒派對


 


最近我先至發覺,我想瘦想靚係因為俾人鬧得多……


 

外婆和母親同一年離開,欣宜曾經說過,打從那以後,聖誕和新年對她來說就是煎熬。她試過一個人躲起來哭着度歲,試過做搞手約一班「孤兒仔」朋友開 P癲番晚,結果,人客盡興前腳離開,她已經忍不住蜷縮在大門後痛哭。


 


入行踏入第 4年,欣宜說明白甚麼叫忙到身不由己:「再忙再辛苦,佢唔會 喺我面前呻,仲陪埋我癲,呢個阿媽真係好正。」《蘋果日報》圖片


 

年年陳太(陳淑芬)同學友哥哥過年都要出去巡迴演唱會,今年最開心係第一年佢會留喺香港過,我終於唔使再召集啲孤兒仔一齊開孤兒仔 party過年啦……以前同媽咪一齊過年,佢最興同我訂做母女裝,一年一套、一模一樣,由出世開始冇停過,好娘㗎,肉酸到唔敢出街見人。媽咪煮嘢食最叻,不過工作忙,年年到過年至包保食得到。
以前喺溫哥華同婆婆一齊住,個個嚟我哋屋企拜年,我就負責帶住啲小朋友玩玩食食,婆婆整熏雞整到一屋煙,媽咪就整寧波賀年菜,有金有銀好好意頭……
細個我成日投訴媽咪忙,埋怨我唔似同學每日有愛心飯盒,埋怨我冇爹哋媽咪一齊接放學。


 

細個我成日安慰自己,媽咪係要賺錢畀個好生活我。直到自己入行,我開始理解佢點解咁忙,多謝媽咪身教畀我睇到,呢個世界,係付出幾多得到幾多嘅,因為我都愈嚟愈似媽咪,明白做呢行係要精益求精,敬業樂業。
以前好多人覺得我去到邊都要黐住媽咪,冇人知,媽咪由年頭忙到年尾,難得有得黐住佢,我點會放過機會?不過佢就算有幾忙、幾攰都好,都會陪我癲、陪我玩、陪我同我班同學仔去唱 K去食嘢。我記得有一年喺溫哥華,夜晚 12點幾同班同學仔至醒起想搵多幾隻腳玩波子棋,媽咪明明換咗睡衣要上床瞓,二話不說換咗衫出嚟同我哋玩。佢做呢行有幾攰我家先至明,第時我做咗媽咪,有冇佢咁嘅耐性我都唔敢擔保。所以我阿媽真係好正,係一個頂級媽媽,永遠都想畀多啲時間我。個天個安排好 perfect,我同阿媽相處時間雖然唔多,但係每一分每一秒都有質素、都充滿最美好回憶。


 


個人首次音樂會,父親鄭少秋與兩個同父異母的妹妹到場支持:「好多人對爹哋同兩個妹有誤解,爹 啲好錫我,我冇妒忌兩個妹。」


 


 

我愛老外


 

從 19歲搭上英文教師 Mark Ryan開始,不事生產食軟飯情變分手的新聞就沒停過。你有你傳,欣宜和 Mark 5年以來情比金堅,讓不少人跌碎眼鏡。


 


少女時代剛剛減肥成功的欣宜行為反叛:「我 15歲已經唔想讀書唔想返學,我想唱歌,我覺得做唔到自己想做嘅 嘢,人生冇意義。」


 

我嘅情路唔係一直都咁幸福㗎!創傷,都有試過好多次,不過唔係咩都
攞出嚟講㗎嘛。以前,你都知我又肥又似男仔頭,冇人當我係女仔、冇男仔會幫我拉開門,最多係我暗戀人……嗰種透明嘅感覺,十足十好似
容祖兒首〈牆紙〉一樣。初初遇到 Mark,我一度好愚蠢地以為,你鍾意我啲咩呢?我又唔索、又唔瘦?
我哋喺一間大學一間宿舍住咗 2年,我每日喺草坪上同朋友傾偈,佢就每日圍住草坪練跑步, 2年以來早午晚三餐喺同一個飯堂食飯,竟然冇相遇過。真係要多謝 Mark Zuckerberg( facebook始創人),佢(男朋友)返嚟香港,喺 facebook search喺香港嘅同學,就係咁開始。


 


19歲母親病重,欣宜回港在社交網絡重遇大學同學 Mark Ryan:「我唔相信愛情、唔相信呢個世界真係有 soulmate,直到遇到 Mark。」


 

我 19歲嗰年識 Mark,喺佢之前我已經唔相信愛情。以前我係相信有 soulmate呢樣嘢,同之前一個男仔一齊,令我對呢樣嘢破滅晒。幸好地,喺過去呢 5年裏面,遇到 Mark。
以前,我成日都單向對對方好,掛住人想打畀人,人哋就覺得我好煩。阿 Mark話,你想打畀我就打畀我,想 message我就 message我,玩呢啲遊戲好無謂。
一齊幾個月,佢已經同我講「 I Love U」,我同佢講,我好想回覆佢「 I Love You too」,但我唔敢講。
佢話:「想講就要講。每一個人都需要聽呢句說話,每個人都需要去愛一個人,連我 60幾歲嘅爸爸媽媽每日都會話畀對方聽。我心諗,點解呢個家庭咁完美嘅?點解呢個男仔咁識諗,咁完美嘅?
真係好多謝個天畀我遇到佢,又好多謝佢唔識睇中文,唔知道廣東話鬧起人上嚟可以有幾到肉、幾刻薄。嗰啲嘢我經歷過,我絕對唔想我愛嘅人去經歷多一次。


 

唱唱唱唱唱……


 

都說出道那年成功跑出沒甚麼了不起,要在娛樂圈立足、讓自己的職業
壽命更長才是真正的難關。
欣宜說,做新人不難,以後的路也沒擔心過:「大家都不斷提醒我,攞完『新人獎』後第二年最難,其實我最清楚明白,冇嘢難得過我出道前嗰幾年。
你明唔明我真係好想好想唱歌,但冇人知我想唱、冇人肯聽我唱,冇途徑冇機會唱,唔知點樣行出嚟個感覺係點?以前每日返屋企,都覺得自己嘅人生好無謂,做唔到自己想做嘅嘢。家有得唱啦,有咩咁辛苦啫?」
以前我真不懂,這個二百磅的小朋友硬是要上台扭扭跳跳唱 Britney Spears甚麼心態,現在我懂了。


 


15歲將近 200磅的欣宜,在公益金活動裏載歌載舞大唱 Britney Spears名曲〈 Oops!……I Did It Again〉。《蘋果日報》圖片


 


 

撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝: Marsha@A&V Make up
髮型: Milk@Xenter
形象: Bryan@ the Flaming
服裝: Club Monaco

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()