名人有喜

李麗娟 二百萬卡地亞娶新抱

2013年01月24日 ~~ 第1194期 香港《壹周刊》

前民政事務局常任秘書長李麗娟的兒子劉堃,上週六在會展和拍拖六年多的律師女友蘇雯華結婚,筵開七十二席大宴親朋,媽打更瞞住兒子,秘密安排他的偶像周慧敏上台獻唱一曲《最愛》,認真夠晒 surprise;而新娘子頸上的鑽石頸鏈,是價值逾二百萬的卡地亞 Panthere de Cartier高級珠寶系列,怪不得劉堃蠱惑笑話:「係靚 嘢 嚟。」

劉堃甜蜜宣言


著住 Vera Wang婚紗、戴上卡地亞鑽石頸鏈的新娘子蘇雯華,繑住丈夫劉堃出場。新郎哥亦應在場攝影記者要求,錫啖太太,問新郎哥有什麼愛的宣言,他說:「永遠好好咁錫佢。」


二人笑容一致地切巨型結婚蛋糕。


劉堃想和太太本打算上台合唱《 Endless Love》,但因周慧敏突然出現,所以改唱《萬千寵愛在一身》。


一對新人獻花給婚姻監禮人、前律政司司長梁愛詩。


問劉堃會否盡快生 B?媽打搶答說:「梗係盡快,我契孫都有,但自己孫就未有。我今日已講 咗八次開枝散葉。」


一對新人把自己個樣印在 M&M朱古力上作小禮物送給嘉賓。

陳方安生依然四萬




昔日和媽打同屬手袋黨成員的前政務司司長陳方安生,到場後繼續四萬咁口地笑,「祝佢 哋白頭偕老。」會否叫他們生 BB?「後生仔女自己諗。」 

唐媽媽唔 OK




由丁毓珠傍住入場的唐英年媽媽唐尤淑圻,邊行邊話:「遲到喇,趕住喇。」還做出鬼馬 OK手勢,咁即係做唔做訪問啫? 

四太九唔搭八




當晚四太專程在澳門返過來飲喜酒,可能時間倉促,所以平時著慣 fur的四太竟然著羽絨加冷線裙到賀。近日有傳四太女兒何超盈和林建岳女兒林愛兒搭上,四太當晚一見記者即猛呻:「我已經遲 咗啦。」然後急步入場。 

梁錦松女兒俾人問候


梁錦松和伏明霞的一對仔女是花仔花女,本來跑來跑去(右圖)的女兒梁司渝,途中遇到前首席大法官楊鐵樑,楊官𠌥低身問:「你係大家姐,你叫咩名?」梁司渝即刻硬晒軚。





葉劉淑儀女兒封胸


立法會議員葉劉淑儀帶同女兒葉榮欣去飲,女兒一見攝影師,即主動將媽媽件 mink披肩扣埋,葉太自爆說:「佢話唔好見到個胸。」在新民黨做策略主任的葉榮欣,與做黨主席的母親日對夜對會否傷感情?佢笑話:「其實唔係見咁多。」





羅揚傑爆褲




新郎哥阿姨李桂蘭,披住 Dior淡粉紅狐狸披肩到場,與伴郎金山太子爺羅揚傑(右)一齊招呼政務司司長林鄭月娥。問羅揚傑接新娘時有無咩趣事?佢即刻笑話:「要做個瑜伽姿勢,差 啲爆呔。」 

撰文:李苑欣
攝影:葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()