身為姊妹之一嘅鍾嘉欣當日都好低調成日企埋一邊。當晚原來佢要走兩場,唔怪得之個樣有啲慌失失,心不在焉咁啦!

年年一到聖誕新年,例牌俾連環紅色炸彈轟炸。FBI好忙㗎,唔係個個結婚都一定可以親身到賀,不過主人家有明星朋友,咁又唔同講法,有得飲有得食仲有明星睇,包保唔悶吖嘛!
上星期日(15日),范振鋒同李思欣大婚,兄弟姊妹多數都係新郎電台同事同新娘嘅三四線小花老友,FBI突然發現當家花旦鍾嘉欣都係姊妹之一,當堂精神晒,當晚嘉欣仲忙過主人家,在場唔少男賓客都要「mark」實佢話要影合照。聽講鍾嘉欣同一晚仲有一場美容院annual dinner出席,咁辛苦趕兩場都係因為思欣咋,呢啲咪好姊妹囉!

 

 
排隊影
成班姊妹賓客,鍾嘉欣榮登最受歡迎布景板第一位,長期有清一色男性人龍排隊影相。


趕兩場又要做姊妹又要做布景板,嘉欣唔得閒望鏡,男賓客都照影,總之埋到女神身就得。

 
男女主角范振鋒同李思欣11月已經喺關島註冊,當晚筵開53席招呼親友,夠晒排場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()