冇義氣

「福祿壽」hit咗兩年,撈埋電影又喺會展開過演唱會,今年終於殺到入紅館開騷。
不過只開一場,賣飛個幾月未爆滿。據知「福祿壽」諗盡計救亡,更開口邀請曾被他們在節目「寸過」嘅林峯做嘉賓,不過貴為「亞太男歌手」兼攞埋〈Chok〉金曲金獎的林峯,卻嫌只識扮嘢抽水的「福祿壽」太cheap而一口拒絕。
峯哥請食檸檬,福祿壽咪又可以寸盡啲囉!


「福祿壽」王祖藍、李思捷和阮兆祥將於下月4日進軍紅館,舉行一場「那些年,爆笑不離3兄弟演唱會」,上週四(19日)新碟發布會上,更宣布演唱會已爆滿,搞埋盆菜宴慶祝。

大量剩飛
不過本刊上週六(21日)去過視察售票情況,發現只得最平的$150門票售罄,其餘$250、$450仍有飛賣,售票情況並冇3兄弟講得咁樂觀。知道不及預期票房,「福祿壽」早前諗計救亡,知情人士透露,3子想搵有分量又有話題的明星做嘉賓,眼見最近攞咗「金曲金獎」嘅林峯係最佳人選,便向林峯敲門求救。知情人士說:「TVB要谷飛,第一時間想搵林峯,覺得佢夠話題又多fans撐,但係林峯覺得『福祿壽』淨係識扮女人、醜化人哋抽水,所以一口拒絕咗。」林峯唔畀面,「福祿壽」今次只請到秋官、劉子千、湯寶如等做嘉賓,欠一線歌手撐場,吸引力大減。上週四(19日)「福祿壽」對於林峯嫌cheap拒上台,王祖藍就話:「佢(林峯)應該會嚟睇,未講話上唔上台,我哋都會表演同佢有關嘅嘢。(會唔會模仿佢攞「金曲金獎」?)我哋唔諗嗰啲,淨係扮歌舞咁啦。」早前李思捷同阮兆祥暗寸林峯攞獎唔得民心,當日回應時亦連忙補鑊:「我哋覺得佢係一個EQ好叻嘅人,覺得係值得一扮嘅師兄。」至於演唱會仲未爆滿,李思捷搶住答:「賣剩單丁位啫,仲有時間,到時應該消化到嘅,賣咗九成幾都叫爆滿㗎喇。」不過祥仔卻爆響口:「我同思捷都叫咗助手幫手買飛畀朋友。」自己出埋錢買飛,唔怪得預知會爆啦!

票房告急中、貴飛唔爆

演唱會3大死因睇到厭
「福祿壽」本來只係一個表演環節,發展到今時今日能夠進軍紅館實在異數,不過「福祿壽」做到爛,今次票房失利,新意欠奉確係最大死因。


「福祿壽」由電視起家,做咗4年幾實在毫無新意,就算李思捷扮蔡楓華幾似都好,觀眾扭開電視就睇到,加上今次演唱會主打話向80年代星致敬,即係又扮阿梅羅記張國榮。

嘉賓弱
前年「荃加福祿壽宇宙最長演唱會」喺會展搞咗兩場,都請到鄭秀文撐場表演,今次公布咗嘅嘉賓只得鄭少秋同劉子千等,吸引力大減。

宣傳少
今次開騷宣傳太少,3子扮鬼扮馬又派雪糕亦無補於事,冇乜回響連王祖藍自己都話:「我哋呢兩個星期要忙住綵排,應該都冇乜時間谷飛!」

紅館騷齊救亡
「福祿壽」做到爛票房慘淡,而其他農曆年前後嘅演唱會亦唔好得好多,只得Wyman最掂爆場,而大部分只得最平價飛賣清,睇嚟眾歌手係時候諗辦法救亡。


任賢齊入深切 6年來再踏紅館,嘉賓有五月天、黃品源同蘇永康,聽落唔弱,可惜4種門票都未賣清,小齊要努力啲宣傳至得喇。


梁漢文要急救梁漢文入行20年再開個唱,雖然有大肚千嬅、復合許志安加鄭秀文撐場,但銷情依然唔理想。


陳奐仁再觀察陳奐仁係唱得之人,2月尾少開騷最平$180門票已賣清,又有好友鄭秀文做表演嘉賓,應該未使擔心票房住。 ####

 
「福祿壽」阮兆祥、王祖藍同李思捷上週四(19日)為新碟宣傳舉辦盆菜宴,更聲稱演唱會已爆滿,但被問到會否加場,王祖藍就答:「呢一場已有好多海外娛樂商嚟睇,傾緊去世界巡迴表演,如香港觀眾鍾意睇,我哋咪開part 2囉。」

 
林峯唔願意幫「福祿壽」救票房,林峯今時今日自已開騷賺晒好過啦!使乜做陪襯!

 
賣碟造勢


「福祿壽」宣傳新碟,英皇娛樂執行董事兼行政總裁吳雨(右)亦嚟撐場,隻碟未出街,吳雨已爆響口話:「《爆笑一條龍》下年實攞金曲金獎呀!」福祿壽忍得住唔笑,唔知林峯聽到會唔會連獎都掉埋呢!


王祖藍去年單拖開過扮嘢演唱會,仲叫埋女友李亞男表演巴黎鐵塔反轉再反轉搞綽頭,回歸「福祿壽」即被林峯嫌棄,同門師兄弟都冇情講。


記者上週六(21日)視察「福祿壽」演唱會票房,發現貴價及中價飛仍有位剩,並非如「福祿壽」所講已經爆滿。




《蘋果日報》圖片


鄭少秋


劉子千







arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()