羅彩玲 反咬 Avis 龜縮  陳偉成 頹爆 現身 Mia床照 贈興 羅彩玲 開記招 無厘頭 派寫真 

馮仁昭四圍超:羅彩玲反咬Avis龜縮 141,960 



■Vivian化行妝同經理人開記者會,澄清自己唔係小三。


𡃁模羅彩玲(Vivian)噚日由經理人向展邦陪同喺觀塘開記者會,澄清唔係周秀娜同男友陳偉成(Avis)之間嘅小三,唔認搞散佢哋嘅6年情。Vivian唔單止唔厭煩咁解釋,仲見記者就派佢本上年出嘅寫真,一啲都冇嘥料。講番同Avis張床照,Vivan話真相唔係咁,只係大家飲醉酒瞓喺梳化,朋友影咗放上facebook,事後已經刪除晒啲相。Vivian話佢哋分手唔關佢事:「佢哋冇聯絡見面,感情好難維繫。」覺唔覺得Avis有心追求?Vivian話:「我唔識答,我哋真係冇一齊過。」點解合照流出街?Vivian解釋:「可能佢哋分手,傳媒四處搵料。」

唔答有冇性關係

大家都好關心嗰晚Vivian同Avis咁醉有冇發生性關係?Vivian扮聽唔到然後話:「我醉咗瞓咗,事後醉醒至知俾人影咗相。」咁醉點肯定冇?向展邦出口代答:「酒醉三分醒。男方應該光明正大出嚟同大家講番呢件事。」覺得有人龜縮?向展邦答:「係,唔係要將責任放喺邊,但唔好匿埋。」記者噚日再搵Avis,但佢直情熄埋電話潛水。另外,娜姐噚日接受商台電話訪問,佢再次強調同Avis分手唔涉及第三者:「我唔想拖其他人落水,呢樣嘢一直存在,但確實分手原因係因了解而分開。」
撰文:馮仁昭

Avis頹爆現身 Mia床照贈興

隨周秀娜高調宣布分手,頓成「前男友」的陳偉成(Avis)玩女罪證卻愈揭愈有!繼被流出與o靚模羅彩玲(Vivian)的情慾照,網上昨更流出Avis與失婚模媽陳靜儀(Mia)的疑似床照!照片中赤膊Mia躺在露點Avis胸肌上,雙眼半瞇半合,狀甚詭異!難怪潛水多日的Avis昨日復工時神情驚青,未知是否恐防唔見電話的Mia再洩更激床照?



Avis與Mia合作多次,不時有親密接觸,感情一日千里也不難理解。(資料圖片)

自周秀娜公告回復單身後,降呢為前度的Avis連日來潛水避世。雖然娜姐表面上聲稱沒第三者,但Avis情史愈挖愈多,小三小四逐一蒲頭!繼與o靚模Vivian情慾照流出後,曾與Avis傳緋聞的娜姐師妹Mia日前遺失手機,昨午網上竟瘋傳Avis與Mia的疑似床照!相中清楚可見男女主角雙雙赤膊躺在床上,女的雙眼半開半合,躺在疑似Avis的兩點上,難怪男方狀甚疏乎,二人均神情詭異。難怪Mia昨日更在電台發重酬告示,誓要尋回「有料」電話。

終蒲頭驚青開工

另一邊廂的Avis,閉關3天後終蒲頭開工,但未知是否惟恐有另一波更激床照爆出,他全程頭耷耷,受訪時更表現驚青。昨午5時,樣子殘爆的Avis現身佐敦髮型屋開工,當知道記者準備上前拍照時,即拉記者入後巷受訪。問他為何潛水?Avis解釋:「因為冇乜心情,始終6年情,真係好唔開心!」對於是否出現小三導致分手?他說:「其他嘢唔想講喇,總之呢件事唔關第三者事,完全係因為兩人之間感情轉變,分開就分開啦!」可是談到Mia遺失電話一事時,原本說話流暢的Avis突變得口窒窒,堅稱不擔心會有不見得光的照片曝光,他說:「唔擔心,我……我同佢只有工作上接觸,私底下冇乜點聯絡,總之一張相都冇(指床照),唔關我事!」問他一年攬多少女?他愕然地說:「唔想講太多!」對於流出與Vivian的照片,Avis似意有所指說:「人哋點宣傳我冇辦法,我哋根本冇聯絡,只可以講係我唔小心!」他續說:「總之我依家係單身,如果有拖拍會同大家講!」說罷便向記者表示有客人在等他,便衝入髮型屋開工。


疑似Mia赤膊躺在疑似Avis的胸肌上,兩人表情詭異。

Avis昨午終復工,但似乎受近日負面新聞所累,樣子殘爆。

Avis到髮型屋復工,即使心情再壞也要搵食。
尋手機重酬五萬

不過,唔見電話的Mia似乎比Avis更驚青,昨午她接受電台訪問時講述遺失手機經過:「有次飲嘢,第二日就發現唔見咗部黑色iPhone 5,應該漏咗喺的士度,呢部電話有珍貴嘅相,包括私生活同工作相,真係好擔心,希望個的士司機可以還畀我,如果有好心人執到,我會重酬5萬元!」對於網上流出與Avis的疑似床照,Mia昨晚在電話慌張地說:「係,我唔見咗部電話,但唔記得入面有乜相!(係咪內有Avis床照?)只希望執到嘅人快啲畀番部電話我!」然後便匆匆掛線。

文:專案組

羅彩玲開記招 無厘頭派寫真

o靚模羅彩玲(Vivian)日前因爆出與陳偉成(Avis)「床照」,被指是導致Avis與周秀娜分手的「真兇」。昨午身穿短袖衫及牛仔褲的她於觀塘舉行記者會,澄清沒拍「床照」︰「當日大班人開末日派對再上Avis家玩,因酒量淺睡梳化畀朋友影了。」她直言被朋友出賣,否認有酒後亂性,又指因事件承受很大壓力。



羅彩玲昨開記招澄清「小三」傳聞。

問到Vivian是否承認是娜姐與Avis之間的「小三」?她說:「我唔認!我哋都冇開始過!」但當問到如Avis向她展開追求?她卻口窒窒說:「我唔識答!」雖說是澄清記招,但其經理人公司完場時卻無厘頭向傳媒派發寫真集,頗有抽水之嫌!

娜姐出書大爆料

回復單身的周秀娜索性寄情工作,變身才女於月尾推出首本共199頁的新書,除有不少在澳洲拍的性感靚相,更難得有入行5年的深情剖白!娜姐半年前開始撰寫此書,但從節錄的字裏行間,已流露了當時的孤獨,包括「我這樣的一個人離開」及「世界就好像只剩下我自己一樣」,似有弦外之音!她又寫道︰「我感覺到每個人,無論去到哪裏做甚麼,都在導演自己的這場獨角戲。」筆下的「渺茫的沙漠」、「學會獨自承受更多」等滲出的種種感慨,看似娜姐這半年來心情大受困擾。



娜姐新書中不乏谷行事業線的性感照。

此外,娜姐昨接受電台電話訪問,為「分手宣言」進一步解畫,坦言與Avis商討過才公開分手。雖然兩人已「玩完」,但娜姐仍力撐Avis的負面新聞可能只屬娛樂「炒作」:「做呢行,邊啲係娛樂新聞,分得好清楚嘅。」她笑言歡迎追求者:「不過我好忙o架喎,對方可能要接受一個未必陪到你的女朋友,我好難頂o架!」


娜姐特地在澳洲為寫真集取景。

經理人Roy:唔係啩?

Avis與Mia疑似床照在網上流出,Mia兼娜姐的經理人Roy接受電話訪問時表示驚訝,還強調仍未看到相,不會作太多回應:「唔係啩?係咪畀人移花接木?要問番兩個當事人,其實呢兩日我都搵唔到Avis,我知Mia係唔見手機,但未必有好激嘅相!」當Roy向Mia了解事件後,再回覆本報說:「佢話手機係有唔同嘅相,話自己未睇過張相,唔會回應太多!」他又表示從不干涉旗下藝人的私生活,故不知二人關係。對於網上獨傳床照,Roy說:「有咁多前人『經驗』,可能係整蠱啫,我信佢哋!」



經理人Roy(右)

 

洩蜜陷阱! 機不可失

情侶少不免拍下「蜜」照留念,圈中的地下情侶也不例外,卻往往因不慎遺失手機或電腦,令照片流出而曝光關係,更火速成為熱話!



林志玲

2011年3月,內地女星潘霜霜與無綫藝人林峯的床照在網上流傳,事後霜霜懷疑曾在髮型屋遺下手機所致,二人的情侶關係因而曝光,林峯無奈承認曾與對方拍拖。

台灣名模林志玲與言承旭緋聞傳足多年,至2005年流出二人穿浴袍的貼身自拍照才有「證據」。事後志玲表示曾將手機拿去維修,但不幸被竊取手機照片。

歌手連詩雅與饒舌歌手曲赤的「舌戰」慾照去年5月外洩,曲赤表示懷疑因早前遺失iPad所致,連詩雅隨後開記招時亦聲淚俱下,坦承曾與曲赤拍拖。

陳偉成Mia疑爆床照

周秀娜高調宣布與男友陳偉成(Avis)分手後,Avis被揭情史一籮籮,昨日網上更流出Avis與娜姐師妹陳靜儀(Mia)的疑似床照,難怪Avis昨日復工時驚驚青青!

雖然周秀娜強調與Avis分開與第三者無關,可是Avis情史愈揭愈多,繼與o靚模羅彩玲(Vivian)流出「床照」後,曾與Avis傳緋聞的失婚模媽Mia日前遺失電話,昨日網上便瘋傳她與Avis的疑似床照,相中可見二人赤膊躺在床上,Mia更似是倚在Avis胸懷,他狀甚「疏乎」。

閉關三天的Avis自失戀後首度露面,昨午5時到位於佐敦的髮型屋開工,可是全程頭耷耷兼殘爆,受訪時更甚為驚青,並拉記者入後巷。問到為何潛水?他說:「因為冇乜心情,始終六年情,真係好唔開心!(有小三搞到分手?)其他嘢唔想講喇,總之呢件事唔關第三者事,完全因為兩個人之間感情轉變,分開就分開啦!」可是談到Mia遺失電話一事時,Avis突然口窒窒,堅稱不擔心有「蜜照」曝光:「我……我同佢只有工作上嘅接觸,私底下冇乜聯絡,總之一張相都冇(指床照),唔關我事!(一年攬幾多女?)唔想講太多!(流出同Vivian嘅相?)人哋點宣傳我冇辦法,我哋根本冇聯絡,只可以講係我唔小心!總之我依家單身,如果有拖拍會同大家講!」說罷便衝入髮型屋開工。

執手機重酬五萬

另一邊廂,Mia昨午接受電台訪問時,講述遺失電話的經過:「應該漏咗喺的士度,部電話有珍貴嘅相,包括私生活同工作相,真係好擔心,希望的士司機可以還畀我,如果有好心人執到,我會重酬五萬蚊!」對於網上流出與Avis的疑似床照,她昨晚在電話中慌張地說:「唔記得入面有乜相!(係咪有同Avis嘅床照?)只希望執到嘅人快啲畀番部電話我!」

而Mia的經理人Roy接受本報訪問時,對於流出疑似Avis與Mia的床照,他說:「唔係啩?係咪畀人移花接木?要問番當事人,呢兩日我都搵唔到Avis,我知Mia唔見手機,但未必有好激嘅相!」當Roy向Mia了解後再回覆本報:「佢話手機係有唔同嘅相,話自己未睇過張相,唔會回應太多!」又表示不知道二人的關係,對於網上瘋傳床照,他說:「可能係整蠱,我信佢哋!」

專案組

Mia知道遺失手機後驚到震,更揚言重酬交還手機者,未免此地無銀!(資料圖片)

Avis(左)潛水數天後復工,不過殘爆之餘更冇厘神氣。

 周秀娜出書埋分手伏線

周秀娜日前高調宣布回復單身後,連日來她選擇寄情工作治情傷。早前她透露將於本月底推出首本新書,書中會剖白她入行5年的心路歷程,更大騷不少谷行事業線的性感照。雖然娜姐半年前已開始撰寫新書,但書中提到「我這樣的一個人離開」及「世界就好像只剩下我自己一樣」,字裏行間似有弦外之音,其後她表示感到在渺渺的沙漠中兼學會獨自承受,又說︰「我總是在想如何把今天過好,令我的明天不後悔。」不禁令人聯想到她當時的心情已相當複雜及孤獨。

娜姐在新書中「賣大包」,附上多張寫真照。

娜姐甜美的笑容背後,盡是孤單落寞。

 羅彩玲搞大龍鳳 澄清冇做小三

o靚模羅彩玲(Vivian)因與陳偉成(Avis)爆出「床照」,而被指是Avis與周秀娜之間的「小三」,昨午她在觀塘舉行記者會澄清,再強調並無與Avis拍拖,更呼冤被朋友出賣︰「當日一大班人開末日派對,再上Avis屋企玩,因為酒量淺,瞓梳化畀朋友影咗。」完場時,其經理人公司相當「無厘頭」,竟向傳媒派發寫真集,抽水味濃。

Vivian特地開記者會,澄清並非娜姐與Avis之間的第三者。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()