13歲開始做模,5呎8吋高、27歲道端話要keep得又fit又靚,一定要勤力。「我每日都飲2-3公升水,同埋做運動,出汗好緊要;而且我日日都要早起身,絕對唔會瞓到中午。」服裝提供:D&G from I.T

早排有「日版栢芝」之稱嘅日本混血名模道端Jessica嚟咗香港出席手袋品牌活動,第二日CIA一早就撲咗去Jessica嘅酒店房同佢傾吓偈。

 
已經好幾年冇嚟過香港,Jessica話今次因為太忙都冇乜時間四圍去,不過講起311地震後唔少日本model同偶像都努力開拓內地市場,Jessica即話佢都好希望可以進軍香港同內地,「我都好想,頭先先同Ivan(好友王友良)講,希望可以搭路喺香港同內地出寫真同DVD。」
CIA之後問Jessica覺唔覺自己似栢芝,佢即大叫,話自己識對方,「我唔係真係識佢,不過我知佢係明星,我唔知人哋覺得我似佢。」講完栢芝,Jessica就主動提起進軍過日本嘅Angelababy,「我喺一個party上識咗佢,我覺得佢好靚、好sweet。(佢同栢芝邊個靚啲?)栢芝都好靚,不過佢哋係唔同嘅靚啦!」有靚樣又識講嘢,攻港又好攻內地都好,一定冇問題啦!


CIA遞栢芝嘅靚相畀Jessica睇,佢話知道栢芝係好出名嘅港星,仲讚佢靚但就未見過真人。至於Baby,道端就話覺得佢又甜又靚,真人勁可愛。 ####

 
道端經常為日本雜誌影裸照,但只能接受全祼,不能露點。網上圖片

 
道端係超級運動迷,除咗每日都會一早起身做運動,上年仲推出過健身DVD,教㗎妹keep fit。今年佢話好希望可以喺香港同內地推出。

 
跟F1賽車手畢頓(Jenson Button)拍拖3年,雖然中間分過手,但就極速復合,不過道端話暫時二人都未有結婚計劃。


專登嚟香港出席Samantha Thavasa手袋店開幕活動,道端(左二)話今次來去匆匆,只係留港兩日,冇時間四圍去。



 

道端ジェシカ jessica michibata

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()