我唔要做二打六!(設計對白)

探熱針

踩過界𢱑戲拍 羅力威撈起做世界仔

2013年01月24日 ~~ 第1194期 香港《壹周刊》

出身亞視弱台,被人公開嗌二打六的羅力威,去年簽約英皇,有機會同師姐容祖兒孖住唱情歌,在各大頒獎禮連掃九個樂壇新人獎。
據知,識做人的羅力威不但 氹掂經理人 Mani霍汶希,更跨部門同英皇電影部聯誼搞關係,日前他現身高層生日派對,陪住一班過氣阿姐玩到凌晨,好識撈!




惠英紅本來早走,但遇到邱禮濤,即時被「的」返入場,食完蛋糕先鬆人。


一見記者,羅力威即 say hi打招呼,唔再 cool爆。

陪中女唔怕悶


上週五(一月十八日)晚,英皇電影部高層 Angelina在灣仔 V. Wa Bar搞生日派對,旗下藝人惠英紅、溫碧霞、孫佳君,以及早前分手又傳箍煲成功的李麗珍及潘源良等陸續到場。壽星 Angelina在電影圈資歷久,相識圈中人個個年紀有番咁上下,唔關事兼且得二十三歲羅力威,戥人高興陪玩,格外顯眼。
高層生日派對變敍舊會,其間惠英紅未切蛋糕就想「偷走」,可惜功虧一簣,在大廈門口被邱禮濤捉番入場。
對住一班中女,羅力威只好跟公司同事坐埋一邊。
凌晨一點,賓客陸續走人,玩到接近兩點離開的羅力威已經飲到面紅紅。




溫碧霞「海潮」上身,著住長到拖地的跌膊裙出席生日派對,唔知仲以為佢係壽星女。


李麗珍同潘源良又離又合,上週五拍拖出席生日派對。


孫佳君玩到最尾,凌晨三點攞埋消夜外賣走人。

送手機氹同事


據了解,成為英皇人後,羅力威跟在亞視時判若兩人,由唔喜歡埋堆,變得愈來愈識撈,更深得經理人 Mani喜愛。
「 Mani好錫佢,覺得佢有才華,作曲作詞都得,所以俾祖兒同佢合唱。羅力威又好識做,成日會送 啲小禮物 氹同事開心,有新型號手提電話推出,佢會自動波買嚟送俾同事,咁落本,大家當然對佢有讚無彈啦。」知情者說。
歌唱事業已開始成形,自以為跟言承旭一樣好樣的羅力威,已野心勃勃部署進軍大銀幕撈多瓣。
「 Angelina生日,佢其實唔需要去,嗰班人同佢根本唔熟,不過 Angelina喺電影部有 say,羅力威要 mark實對方都好正常。嚟緊公司開幾部戲,佢同冼色麗都應該有份。」知情者說。


叱咤有份攞獎,仲被公司安排跟天后師姐容祖兒埋身影合照,羅力威當晚個樣真係有啲得意。


為開拓內地市場, Mani中港兩邊飛,難得在港,羅力威即識做買定生日蛋糕返公司同她慶祝。


跟雨僑拍拖年多,被女友老闆蕭定一指謂二打六,英皇即撐行替他講好話。


崔建邦擺烏龍,在無綫勁歌頒獎禮,誤讀銅獎羅力威變為金獎得主,雖然𤓓爆,他不單唔嬲,仲話有獎已經好意外,十分識做。

自薦失敗




現年 23歲的羅力威,參加第一屆《亞洲星光大道》前已在亞視音樂組工作,作過幾十首歌自薦給各大唱片公司,但全食閉門羮。 09年獲總冠軍後,簽亞視做藝員,坐冷板櫈三年;無業績但 fans有番咁上下的他, 10年在無碟出情況下,憑《現實不重要》一曲入圍商台叱咤頒獎禮「我最喜愛的男歌手」及「我最喜愛的歌曲」五強。去年加盟英皇成為歌手,被力捧的他,以《雙子情歌》連掃各大音樂頒獎禮九個獎項。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()