吳雨霏 Kary 變臉 激似 李玟


鄭融同吳雨霏(Kary)噚日喺新城電台出席活動,Kary透露個唱已經開始網上訂票,令佢緊張到失眠:「有fans話伺服器太繁忙買唔到,我自己上網就買咗四張。」講到舊愛洪立熙有冇買飛支持,Kary就話所有朋友都應支持,仲強調家係單身。但係Kary噚日現身,成個加大碼李玟咁,唔知鄭融認唔認得kary?鄭融就講番上次拍MV不慎走光,佢話以後會嚴加檢查服飾。

吳雨霏甩難爆Alex多女

吳雨霏(Kary)昨日被問到緋聞男友林德信(Alex)與王秀琳煙韌消夜,她笑說:「今次甩難喇。(你哋冇聯絡?)好少,做嘢會見到,冇聽過佢話拍拖,佢一向都多女仔朋友。(祝福?)如果真再問我啦,人哋嘅事唔方便講。」



吳雨霏捧自己個唱場,上網撲飛。

另外,Kary昨日出席新城電台活動,對於明年1月舉行的演唱會昨晨優先預售,因太多人撲飛搞到死server,她說:「好開心,證明反應熱烈,尋晚緊張到瞓唔着。」隨即表示為攞好意頭,都有上網撲飛,問是否送給冷戰中的網球王子男友洪立熙?她避忌說:「唔講感情。」相信與男友和好如初。前晚她與好姊妹鄧麗欣及區文詩等打邊爐,醫飽肚便拉隊夜蒲,搞笑的Kary卻戴口罩,她解釋:「去鬧市怕畀人認出。」

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()