社交圈

變臉一週

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

日本電影《整容天后》係近期熱話,睇過 嘅人都話整容場面夠晒真,唔知呢班被傳整容 嘅變臉社交人,有冇興趣拍番一齣呢?

諸葛紫岐 尖下巴




上週三,身穿 Dorian Ho紗裙的 Neway細新抱諸葛紫岐出席 Longchamp旗艦店派對時,下巴同以前(圓圖)比較又尖 咗!問她有好消息懷孕未?她笑笑口話:「我今日有著高 踭鞋,未有消息,我都想快 啲有。」 

胡敏珊 疑似豐唇


上週三尖沙咀 Mira Mall開幕派對,在該場開了錶鋪的胡敏珊以租客身份出席。一向被譽為鐘錶界美女的她,近月玉嘴比舊時(圓圖)足足豐滿成倍,但身經百戰的她不怕被指整容,正如中日關係超差,只要關乎生意都照去,「日本嗰邊請我做幾個訪問,都係講我代理 啲錶。」





莊思敏 隨時爆


穿低胸兼大露背出席商場酒會的莊思敏,公開隆胸已有兩年,工作量有增無減;近排她主持的節目劣評如潮,因此而消瘦的她仲話:「隨時會爆自己料。」





葉梁美蘭 精緻美人


上週四 BALMAIN活動中,染了一頭金髮、穿上釘滿珠石皮褸的前行政會議成員葉維義太太葉梁美蘭,五官愈見精緻,而且消瘦不少,記者讚她靚,佢就話:「我就想肥番,好睇 啲。」





周汶錡 人辦




曾一度被指箍牙、隆鼻、磨腮骨,甚至是整容指標的周汶錡,有整無整又如何,最緊要係嫁得好。剛新婚的她,上星期單拖出席 Longchamp活動,被問妹妹周麗淇腳生瘤一事,她說:「只知佢有腳腫,希望只係粉瘤或者淋巴塞了。」 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()