本月七日,鍾嘉欣到跑馬地馬場出席「世界心臟日」活動,在後台休息期間, Herman從頭到尾無離開過女神。

探熱針

妄想症 已婚老闆嗒糖 鍾嘉欣喊驚

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

鍾嘉欣去年底簽約加盟星煥國際後,一直得到老闆何哲圖( Herman)貼身照顧,老闆錫晒,鍾嘉欣卻哽唔落!
已婚的 Herman(老婆是無綫高層余詠珊),自○八年開始出現自行性幻想,對鍾嘉欣十分迷戀,經常借故親近。早前拍新歌《預防針》 MV, Herman全程黐到實,之後更使走所有員工,單獨與鍾嘉欣撐枱腳;就算去電視城錄《勁歌》,毋須老闆跟場, Herman依然厲鬼上身跟實,更試過在電視城化妝間郁手,偷偷搞她的頭髮,嚇得鍾嘉欣向身邊人狂呻:「真係俾佢嚇死!」

寸步不離


即將推出新碟的鍾嘉欣,去年底簽約星煥旗下,老闆何哲圖講明會力捧她做公司一姐。坐言起行,早前星煥慶祝成立三周年,宣布謝安琪加盟、鍾嘉欣出碟,擺晒靚位讓女神鍾嘉欣出台。
「之前佢哋喺星娛樂已經合作過, Herman一直都想拉嘉欣過檔,但佢同 Neway仲有約,拖到舊年先搞掂, Herman仲即刻做嘢,將同係無綫姐仔嘅陳法拉掟走!」知情者說。
從不掩飾自己有幾 like鍾嘉欣的 Herman,礙於是人夫身份,唯有藉唱片宣傳,堂而皇之親近女神。九、十月是新唱片宣傳期,每次鍾嘉欣出席宣傳活動,他亦例必出現,黐到實。
「公司其他 artist好似許廷鏗、江若琳拍 MV, Herman都無到場,但嘉欣就唔同,拍完 MV又話要傾啲嘢,嘉欣一話 OK,佢就即刻使走晒啲同事,自己同嘉欣食飯,之後仲送埋返屋企。」星煥一名員工說。
老闆變貼身阿四,就算濕碎如到電視城錄影《勁歌》,化妝時間開始, Herman已經蒲頭寸步不離,更試過在鍾嘉欣身後郁手。
「佢喺後面搞嘉欣啲頭髮,以為摸吓人哋 feel唔到,但嘉欣梗係感覺到啦,只係咁大個人,對方又係老闆,所以只係大力 fing吓個頭扮冇事。事後嘉欣亦忍唔住同身邊人投訴:『我 feel到佢搞我啲頭髮,真係俾佢嚇死。』」


星煥三周年,鍾嘉欣被安排上台開香檳。



送鑽石耳環


早於○八年,鍾嘉欣由電視圈踩入樂壇簽約星娛樂,當時擔任公司 CEO的何哲圖,已對她另眼相看。○九年,鍾嘉欣到重慶出席雪碧榜, Herman跟到實,即使公司有其他員工照顧嘉欣,但身為高層的 Herman竟以幫手攞行李為由,借啲意入埋房!
「佢入到房,嘉欣已即刻話唔該晒,示意請佢走,點知 Herman賴死唔走,仲問嘉欣餓唔餓,叫埋 room service,食埋嘢先肯走。佢係老闆,嘉欣再唔情願都無佢辦法!」
唔理對方受唔受, Herman對鍾嘉欣一條心,甚至出動貴重禮物,博取對方歡心。
「有次佢無端端送咗對鑽石耳環俾嘉欣,嘉欣話咁貴重唔肯收,但 Herman好堅持,仲同嘉欣講,話搵咗高人幫對耳環作過法,戴住會大紅大紫!」
何哲圖擺明車馬,此事更傳遍行內,但即使他的無綫高層老婆余詠珊亦收到風,卻隻眼開隻眼閉,難為鍾嘉欣,惡頂!


藉唱片宣傳,何哲圖大條道理貼身死跟鍾嘉欣,每次更一條龍服務,自己送埋嘉欣返屋企。


好大喜功的余詠珊搞一人一票選港姐爛尾,瘀爆!又有指她濫權,力捧老公 Herman唱片公司旗下藝人,是非不斷。


鍾嘉欣替新歌《預防針》拍 MV, Herman不停在她身邊氹氹轉。

唔易追


被人夫吼到實,現年 28歲的鍾嘉欣,形象乖,有觀眾緣更有異性緣,除了緋聞男友伍允龍,去年又被拍得與新歡拍拖去赤柱,連溝女無數的林峯,亦對她食指大動。不過鍾嘉欣拍拖講心唔講金,對一般冧女招不為所動,好難得手。

真命天子




07年和伍允龍合作電影《十分愛》撻着,男方常在網上公開二人親密合照,雖然鍾嘉欣一直唔認戀情,但早前又被踢爆伍允龍現身其將軍澳寓所,過夜兼玩煮飯仔。 

脹版雷頌德




去年 6月,鍾嘉欣被發現與一名貌似 Mark Lui的姓張男子,鬼祟拍拖到赤柱撐枱腳,但一發現記者,鍾嘉欣即黑面表示:「而家唔食喇!」之後火速駕車離開。 

花心大少




06年拍《溏心風暴》,同劇對手林峯擺明車馬力追鍾嘉欣,瘋狂 SMS又做柴可夫,追足多年,始終無功而退。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()