冇錢請人影相,所以 Winnie每次都要 set腳架自拍。

GEEKTALK

電子廚神

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

提議 Winnie作狀煮 餸俾攝影師影相,點知佢即時舉手反對,「要真正煮先似樣嘛,放心啦,我會買齊材料 嚟,上次有雜誌要我三個鐘煮六個 餸都搞得掂啦,冇問題 嘅!」示範當日切菜發蛋,煮蝦時仲拋到兩吓鑊,果然真材實料,「好細個已經鍾意煮 嘢食,小學時媽咪驚危險唔俾入廚房,會趁佢出街偷偷入去煮,再加上後來媽咪發覺我有天分,於是慢慢傳授各種竅門,而家要整三 餸一湯,完全難唔倒我。」

黃詠妮 Winnie
25+歲 電子食譜作家


前 now財經台及有線新聞台主播,前年離開有線後轉職 OL,發現不少女性同事及朋友不諳廚藝,於是花一年時間製作《女生初下廚必學魔法》電子食譜,打救廚藝零蛋的港女。

零成本


「好耐之前已想出食譜,不過出食譜唔同出小說,相片同排版要求好高,印刷成本又貴,有朋友之前出過,埋單差唔多兩萬蚊。」好在家陣興電子書,「冇做主播後生活時間正常番,見電子書可以自己影相,朋友又肯唔收錢幫手排版,除 咗買食材,幾乎零成本。」
電子食譜原本打算情人節上架,不過 Winnie最終都趕不及,「通 咗幾晚頂,最終都 喺白色情人節(三月十四日)出到,不過拍落 嘅短片全部剪唔切,好在電子書可以不停更新不停改,跟住幾個月慢慢補番都得,如果出實體書送影碟,就唔知幾時先出到。」


全本電子食譜共五十五頁,有齊四十個家常小菜,截稿前已累積二千五百人次下載, Winnie都賺到一萬蚊。


即場示範煮蝦仁蛋角,全程有板有眼, 餸菜賣相都幾吸引。

賺知名度


做得咁辛苦,多唔多錢賺?「梗係冇啦,電子書唔可以賣得貴,定價只係$18,寄存 喺『光波 24書網』賣,但扣 咗上架費,每賣一套只得四蚊落袋……反而出書後多 咗電視台搵我拍飲食節目,報紙雜誌亦搵我教煮 餸,某程度上,算係賺 咗知名度,方便搵外快囉。」記者多口問男朋友有咩反應, Winnie即時扁嘴,「佢從來都冇讚過我煮 餸囉,反而 daddy好鍾意食我煮 嘅豬肉蒸蛋,每年父親節都叫我煮俾佢食,有人讚喎,梗係煮俾 daddy食好過。」 

text:潘健文
photo:陳健邦

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()