柏林圍牆令 Fanny感觸良多。

探熱針

心靈之旅 薛芷倫一個人在途上

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

自今年九月開始, ball后薛芷倫暫且拋下繽紛的社交圈,由倫敦為起點展開她為期兩個多月的歐、美旅程。本以為是一班阿太柴娃娃的豪華團,原來只有薛芷倫單身上路,心情開朗的她說:「今次我真係一個人去旅行,因為有獨處嘅時間,先可以提升自己嘅心靈,自我增值。」

自我提升


薛芷倫( Fanny)在兩個月內去了七個地方,包括倫敦、米蘭、慕尼黑、柏林、三藩市、 Las Vegas和 Napa Valley,除了在倫敦和三藩市探望在當地唸書的兒子,她都一個人, Fanny笑言:「如果同男友去旅行,就要去巴黎、馬爾代夫啦!我去到唔同國家都有啲朋友,會約佢哋出嚟食飯見面,其他時間就會自己去旅遊;只有一個人獨自去旅行,先可以增值自己,見識多咗,心靈自然會擴闊啲。」
今次的行程非常豐富,除在倫敦和米蘭去了 fashion week看騷,她還逛了不少博物館,「英國嘅 Natural History Museum、大英博物館都好值得去,而 Victoria& Albert Museum我都好鍾意,因為喺呢度可以睇到 fashion history。」近期博物館正舉行 Ballgowns Exhibition, Fanny看完坦言有點失望,「我覺得自己嘅 ballgown collection仲好睇,我啲裙都有留番,仲會自己整理,希望有日可以做展覽。」
去了這麼多地方,令 Fanny最有感覺的不是時裝聖地米蘭,或聲色犬馬的 Las Vegas,「德國令我印象最深,因為德國人係好有性格嘅民族,歐洲經濟衰退,惟獨德國最強,因為性格決定命運,德國人都好堅毅、好有誠信,所以佢哋唔會欠債。」


她在柏林 Brandenburger Gate與扮嘢德國士兵合照。


薛芷倫讚德國人很自律,地鐵站內沒有入閘機也沒職員巡查。


慕尼黑
九至十月是德國啤酒節,怕肥不愛喝啤酒的 Fanny,齋影相和享受節日氣氛。


她至愛的德國甜品 Kaiserschmarrn。


倫敦
她在 V&A Museum外留影。


博物館展品包括經典的 Dior裙和鞋。

渴望自由


站在柏林圍牆前, Fanny更感激動和震撼,沿着圍牆行了半日時間,「呢堵牆可以話係最接近又最遙遠嘅距離。一個國家,曾經俾一堵牆分隔開兩個世界,將好多家庭、朋友分開咗,但人渴望自由、夢想,唔係一堵牆可以阻隔到。」
今次歐美之行, Fanny除買了四大喼靚衫,心靈上的收穫亦很豐富,「無論喺歐洲定美國,佢哋都覺得中國人最強、最有錢,佢哋好羨慕,好睇得起中國人,有好多人想嚟香港做嘢;所以我要話俾香港人聽,我哋要對中國有信心,對政府有信心,對自己有信心!」


Fanny說她不愛賭,在賭城只是看表演、享美食;但她最欣賞在三藩市 Atelier Crenn餐廳的分子料理(圓圖)。




演唱會八時開騷,但 Madonna十點才上台,「現場有 DJ打碟,又有酒賣,觀眾一路跳舞一路飲,情緒都好高漲。」






Las Vegas
喜歡 clubbing的她,最欣賞 Vegas的 Wynn XS Club,「係我去過最靚嘅 club。」


米蘭
在 Dolce& Gabbana騷, Fanny與 Elizabeth Hurley和她的未婚夫合照。


薛芷倫說今季興 baroque style,將誇張的寶石鑲在衣服,「我仲買咗好多 costume jewellery,同真首飾一齊戴。」

撰文:李美媚

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()