社交圈

好戲量

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

除 咗藝人,其實唔少社交圈的人都係偽人,鏡頭前交足戲,好似老薑劉嘉玲就提醒後輩高圓圓騷番個袋出 嚟、 Jessica C.搏見報自動波除衫等,明 嘅,都係搵食 啫。

何超雲 偽人


和男友陳山聰歐遊近三個月的何超雲,有傳男友在葡萄牙向她求婚成功。上週四 BALMAIN在海港城開店,有份出席的何超雲一聽到傳媒恭喜佢時,即寸寸貢說:「恭喜咩,婚總要結一次,你 哋傳得咁勁,今晚開始諗。」至於傳聞她欲上電視宣布婚訊,超雲不屑地說:「我唔係藝人,無必要宣傳自己。」那男友有無求婚?「不實報導,無興趣講。」咁即係有無求婚?她猶豫 咗一陣才說:「無。」咁緊要 嘅事,都要諗幾秒先識答 嘅!


咪埋嚟!(設計對白)
被大批傳媒包圍做訪問的何超雲不客氣地話:「不如唔好(企)咁埋。」


咪埋嚟!
(設計對白)
被大批傳媒包圍做訪問的何超雲不客氣地話:「不如唔好(企)咁埋。」

劉嘉玲 名牌甜心


劉嘉玲近年以嘉賓身份出席各大品牌活動來賺錢,上週三她現身 Longchamp新店開張,同場還有大陸演員高圓圓。嘉玲姐受人錢財,當然識擺甫士將產品曝光,但見圓圓的手袋被遮住(上右圖),即抵不住叫她拎番出嚟,如此一眼關七,難怪嘉玲姐咁受歡迎。







Jessica C. 自摸胸




「警鐘胸」 Jessica C.上週四晚出席 Max Mara關注乳癌活動,有 34C的她自言有定期做身體檢查,更每晚按摩保堅挺,「我想胸部好看,不想她們像 old lady一樣。」自知賣點,原本以黑褸披心口都自動波除褸(圓圖),擺個靚甫俾你影。 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()