所謂禍不單行,相信Jessica C.(JC)感受至深,接連發生涉嫌盜竊及疑似淫照事件,令她遭受沉重打擊,心情跌入谷底。她慨嘆曾年少無知做錯事,也曾愛得盲目,太信人結果遭人利用,招來傷害。JC的跌宕心情、人生喜樂,將一連五日與你分享。

呢件事對我嘅打擊好大,傷害得我好緊要。當經理人打電話通知我時,我個腦一片空白,根本反應唔到,到咗夜晚我忍唔住痛哭。冇諗過有啲人嘅心腸可以咁壞,咁樣傷害我。我係一個講心唔講金嘅人,好心痛有人為咗錢傷害我嘅心靈同尊嚴,一個女仔嘅尊嚴盡失。無論啲相係真嘅定係移花接木,都好貶低女性嘅尊嚴。有冇工作已經唔係我擔心嘅嘢,我淨係想要番我嘅尊嚴。我會擔心外界啲人點睇我,又好驚屋企人擔心,佢哋每日都會上網搜尋我嘅嘢,會睇到有關我嘅報道,我愧對佢哋,唔知點面對佢哋。

反叛盲目犯錯

我承認十幾歲時都經歷過年少無知同反叛時期,會做啲唔啱嘅嘢,例如未成年飲酒、食煙,會好貪玩,鍾意刺激,我係曳不過唔係壞。依家睇番五年前嘅自己真係好無知,好唔識諗,以前做過嘅嘢,依家睇番已經係冇價值。我以前會畀愛情蒙蔽,愛得好盲目,當我愛一個人時會好認真,願意無條件為佢做任何事,甚至赴湯蹈火,就算有啲事唔係咁適合,但我已經分辨唔到是非,可能會做出錯誤嘅決定。

學懂帶眼識人

我太信人,冇諗過會畀人利用同傷害。我以後會更加帶眼識人,拍拖會理智啲,學識保護自己。人大咗當然唔會再任意妄為,以後都會三思而後行,諗清楚後果。呢次絕對係我咁大個女遇過最大嘅打擊,但我仍然有信心可以Overcome(克服)到,如果工作上有咩影響,我會明白。我希望時間可以療傷。

呢段日子喺台灣拍戲,我控制住自己唔好諗啲唔開心嘅嘢,一定要撐住,唔可以影響到其他人同埋工作進度,要顧全大局。自己嘅信念好緊要,我好感恩屋企、公司同埋Fans都好支持我,就係因為有咁多人支持我,我唔可以冧。雖然呢段時間好難捱,但我冇諗過放棄,只會繼續畀心機做嘢,希望可以證明到我係一個用心工作嘅人。

萌生放棄念頭

反而之前我有諗過放棄,我係一個家庭觀念好重嘅人,同屋企人關係好Close,做Model令我經常都要周圍飛,同生活喺美國嘅屋企人見面時間好少。我成日都好掛住佢哋,屋企人一有咩事,我就會好擔心,變得心神恍惚,有時會好想唔做返美國。

爆紅迷失方向

拍完Canon同Wacoal廣告之後,多咗好多工作同多咗人識我。當時我冇心理準備轉變得咁快,唔知出街都會有傳媒影,又睇唔明佢哋寫乜。從來冇人話我知作為一個公眾人物,有咩做得,有咩唔做得,覺得好大壓力同冇咗自由。嗰時嘅我完全唔知自己想點,好迷失。但依家我目標好清晰,會更努力工作,唔會輕言放棄。

Profile

全名:Jessica Cambensy

年齡:22歲

血統:父親為美國人,母親為菲律賓華僑

身高:1米70

三圍:34C、24、35

代表作品:

廣告「Canon打印機」、「Wacoal內衣」、「潔柔衞生紙」及電影《熱浪球愛戰》

髮型:Matt Lau@New Japan Hair

服裝:JF81

場地:幸福中心Colour Loungev

第一手消息請瀏覽on.cc東方互動《即時新聞》

名人組

JC慨嘆年少時被愛蒙蔽,不辨是非以致鑄成大錯,使心靈受盡傷害。

形象性感的JC曾為寫真集拍攝濕身照。(資料圖片)

經理人做軍師守護愛將

Jessica的經理人,Model One的Christine在Jessica最難捱的時候一直給予她安慰和鼓勵:「佢嘅心情就好似過山車咁,一波未平一波又起。我係個比較理智嘅人,事發後有同佢分析利弊,畀啲策略上嘅建議佢,同埋幫佢搵律師,如果我處理得唔好會令佢冇咗啲Job,所以我一定要保護佢,佢唔知點做時就由我做佢嘅軍師,叫佢唔好放棄。有好多人支持佢,會Send短訊畀我同佢講打氣同關心嘅說話,我都會Send番畀佢睇,等佢知道有幾多人支持佢。佢依家嘅心情已經平復番啲,當然未好晒啦,但佢會強裝堅強,唔可以衰畀人睇。」

JC一再受到打擊時,其經理人均在她身邊提供意見,給予支持。

年少輕狂

JC曾經貪玩貪刺激,以致鑄成大錯,娛樂圈中也有不少藝人在年輕時犯事。

關楚耀、衞詩

歌手關楚耀和衞詩09年2月在東京雜貨店疑高買,當地警方在關楚耀的煙盒發現一支未吸食的香煙內含0.2克大麻,而在衞詩的驗尿報告中內含大麻及「其他」。最終關楚耀在拘留32天後無罪釋放返港,衞詩則在日本拘留60天才上庭受審,並輕判她入獄2年、緩刑3年,即時返港。

周凱盈

有「翻版阿Sa」之稱的o靚模周凱盈於09年9月在其就讀的中學內被發現藏有俗稱「K仔」的氯氨酮,要接受驗尿測試,化驗結果呈陽性反應,最終在10年判接受感化1年。

陳小韻

章小蕙舊愛陳曜旻的愛女陳小韻在99年6月獨自在銅鑼灣一間百貨公司購買一條內褲時,被發現偷取8條總值700元的內褲,最終判罰款3,000元。

關楚耀、衞詩

周凱盈

陳小韻

衰開有條路

JC於09年憑藉廣告在港火速上位,其後又接拍多個內衣廣告,因其豐滿身材成為焦點,被冠以「警鐘胸」的稱號,其後更進軍電影界,雖然起步不錯,但近年遇上不少黑仔事件!

去年年底,JC撤離香港勇闖荷里活,到當地試鏡,銳意進軍國際影壇,卻未見成果,更有報道指她於美國「零工作、零收入」。

至於JC有份參演、於11年7月上映的電影《熱浪球愛戰》,口碑和票房一般,未能為事業帶來新機遇。

早前本報在JC前巴西籍男友Sergio的Facebook內發現多張攬女夜蒲照,外界揣測二人感情亮起紅燈,最終JC在本月6日首度開腔承認與Sergio分手,還暗示男方有第三者,更表示後悔「貼錢」供養他。

本月11日,JC被揭於去年7月30日涉嫌於尖沙咀的櫃員機偷取600元。案中一名男子撳錢後忘記提取,折返後發現金錢已不翼而飛。經警方一年深入調查後,相信JC案發時尾隨事主,隨即將她拘捕。事件一出,其日本經理人公司的師姐田代麻衣即與JC劃清界線,又直指對方隨時被日本公司終止合約及開除。

JC禍不單行,近日又爆出疑似JC的淫照和短片,即惹來轟動。本月15日,JC透過經理人就淫照事件回覆記者。雖然她沒有承認淫照的真偽,但卻強調自己是受害人。

同樣模而優則演的JC(右)與周秀娜曾合作拍電影。

「犯咗不必要嘅錯」自責處理失當

律師睇過警方提供嘅證據,好有信心證明我係無辜嘅,係無心之失,冇意圖偷竊。我有自責點解處理得唔好,好擔心呢件事會誤導到啲Fans,今次犯咗不必要嘅錯,我愧對支持者,驚產生負面影響。公司好支持我,經理人同同事都有開解我。最初到警署時我仲好鎮定,但一出門口見到有成三、四十個記者喺度等我,嗰刻真係好驚,冇諗過件事會搞到咁大。之後喺機場畀記者追訪,當佢哋一提到我屋企人,我即刻崩潰,喊咗出嚟。屋企人係我死穴,我最唔想令佢哋擔心。今次事件喺我人生裏面算係最大嘅挫折,不過我相信會雨過天青。以後有咩事唔知點處理,我唔會再旨意朋友幫手,一定會第一時間同經理人商量應該點做,我唔會再自己揸主意,會交畀公司處理。

JC因被追問涉盜竊而不禁在人前痛哭。(資料圖片)

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()