拜拜!(設計對白)

探熱針

一刀切 黎明放生樂基兒

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

黎明樂基兒四年婚姻玩完,男方寄情工作,被指擸走兩億兼有老外新歡陪玩的 Galie風流快活,要玩到月尾才捨得返香港開工。黎明顧念舊情,旗下 Amusic繼續幫前妻搵 job做經理人,點知 Galie唔領情,年初婚變初期已密謀搵拍檔另起爐灶,近日更主動要求解約。雙方關係正式一刀切,黎明無條件解約,放生樂基兒!

陣腳大亂


離婚事件曝光,新歡陪住吃喝玩樂的 Galie形象下滑,連失廣告唔見錢,早已部署飛黎明搵人另起爐灶的如意算盤打唔響,亂了樂基兒的陣腳。
「分開初期因為冇乜人知道, Galie已經喺外面部署搵番以前幫過佢嘅模特兒公司幫手,佢想好似其他大星咁,同間經理人公司掛鈎,但實際係自己話晒事。本來已經傾得七七八八,有公司願意一齊合作,不過佢離婚單嘢突然爆咗,加上有 model明示暗示話有 Galie,佢哋會離開,所以對方即刻縮,諗住睇定啲先再打算。」知情者說。


多謝!(設計對白)
她又上載已故組合 Beatles成員 John Lennon名句,似乎對「人生」另有「領悟」。


Galie將她跟朋友赤腳跑街及敷面的生活照片上載 instagram。

不計前嫌


公還公私還私,黎明公司本來不介意繼續幫手搵 job,不過 Galie心裡有數,只知只要一日在 Amusic,其他公司有可能避免開罪黎明放棄搵她,所以寧願搏一鋪,先撇清關係,再搵人幫手。
「 Galie離婚通晒天之後,因為未鋪好路,所以特登發短訊俾外面啲記者話 Joe(陳善之)仲係佢經理人,搵個水泡攬住先;但之後再諗,又覺得唔走唔得,最近佢正式提出解約, Leon幾乎無考慮,即時無條件放 Galie走,之前仲幫佢接咗兩個活動,都算係咁啦。」知情者說。
據了解, Galie已連失三個廣告客,包括菲力偉及由阿 Sa全面取代的 Neutrogena外,國際品牌 Folli Follie的全球代言人身份,明年一月約滿後亦將飛她出局。
該品牌負責人向本刊承認,雙方明年一月約滿,總公司暫時未有代言人新方案,而 Galie為品牌所拍的宣傳相,則會用到明年情人節為止。


仍是黎太身份時, Galie出親活動,經理人陳善之都會陪出席。


黎明離婚後寄情工作,現正為內地歌唱比賽任評判,順道為公司揀選新人。


早前 Galie搬走,仍用黎明保母車,據知今次回港,她會改用自己車出入。


李嘉欣跟黎明至今乃保持合作關係,早前拍廣告,陳善之亦有前往探班。


明年一月約滿 Folli Follie,樂基兒的全球代言人身份不再。


現在出街的 Neutrogena廣告,只有阿 Sa版本。

劃清界線


藝人離婚、分手,為免留下手尾,在公在私都會一刀切斬纜,有些甚至公開表態無偈傾,再見也不是朋友。

黃宗澤胡杏兒


拍拖七年,今年七月宣布分手,雖然男方向外聲稱依然關心女方,不過難忍前度不斷偷食而提出分手的胡杏兒,卻以行動劃清界線,一擲數百萬購入豪宅,搬離二人「同居」大廈,一刀兩斷。





陳豪廖碧兒


二人分手多年,雖然陳豪已公開有另一半陳茵媺,但依然不時傳出廖碧兒有意翻撻,為徹底搞清關係,廖碧兒刻意自爆已將對方電話號碼 delete,再見不是朋友。





撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()