同你吟一吟

黃淑儀擺明唔妥阿姐

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

阿姐汪明荃同黃淑儀孭飛嘅《巴不得媽媽》,有兩個唔妥多年嘅陳年花旦是非搞作,劇集收得,仲帶挈古明華同岑麗香上位。

上星期三(十七日)晚,主席梁乃鵬吹雞喺電視城 canteen慳搞慶功宴,劇集宣傳期零碰頭嘅兩位阿姐,終於再次同場,當初曾經提議話想剪短頭髮埋位,最終因為阿姐爭住話自己要短髮 look上陣,而要讓步紮起當剪咗嘅黃淑儀,當日終於可以一償心願,換個新髮型見人。
落到場,黃淑儀由鍾景輝攬到外事部高層曾醒明,幾乎見人就攬,唯一冇碰過,係汪明荃!
形勢比人強,黃淑儀唔忿輸,係都要話俾大家知,佢真係唔妥你囉,阿姐!


見人就攬嘅黃淑儀,同阿姐最近距離係合照,不過,一個雙手插袋,一個雙手收後,視線各有各。


《巴不得媽媽》冇令兩個阿姐再創高峯,受惠嘅反而係古明華同岑麗香。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()