我之所以能夠自詡戀愛實戰專家,除咗因為每日喺辦公室聽埋好多唔同類型客人嘅「情愛史」之外,再加上我每星期都去蒲幾晚,外遊時亦會蒲當地嘅靚場,自己一邊喺場內飲嘢玩樂,一邊睇盡不同嘅眾生相:艷光四射嘅小野貓、醜態百出嘅中女、追求刺激嘅蕩女……真係睇女無數o架。


當然,落到啲夜場,媾與被媾先至係男男女女嘅終極目的啦(雖然喺我眼中,女並唔係要嚟媾嘅)!不過良禽都要識得擇木而棲,男人就更應學下睇相先至好落場「搵食」。雖然媾女係好個人嘅事,亦都好主觀,但係喺面相學,一個女仔易唔易上釣絕對係有樣睇!今回我就會從玄學角度,同大家講「睇相媾女」的竅門。

看眼出擊
一對靈魂之窗,係身材以外,另一個重點交流的地方,所以兩人嘅eye contact好重要,咁各位男士要睇清楚女仔嘅眼形先至好出手。
遇到一般眼圓而大嘅女人,我話你知呢種女人通常思想天真,對個人感情生活有熱切嘅追求,弊就弊在亦易將感情與性愛混淆,同埋亦易俾人o氹,只要你肯花多啲時間及對佢講多啲甜言蜜語,便好容易會得手。雖然夜晚啲蒲點「黑麻麻」,又或者有啲人仲戴住「死光鏡」,但總有機會睇下你想認識嘅女仔係咪眼睛常帶淚水,即係「水汪汪」嘅款,因為呢類女性屬於經常會有三角關係嘅桃花眼,就算有冇男朋友都會有偷食心態,容易和「同道中人」一拍即合,所以為免同人share女友,就咪嘞!

So Time
心急的Apple問:
本人1984年新曆3月2X日出生,感情路非常之失敗,常俾男仔騙,每次都要付出金錢損失,依家同男友拍拖4年,但這2年不太開心,想分開,但又分開唔到,現在想問:
1. 我會同依家男友分手嗎?
2. 幾時會有真的感情出現?
3. 有結婚同小朋友機會嗎?(會在幾歲出現?)
4. 我一生的運氣如何?
5. 身體同工作運好嗎?


蘇師傅答:你嘅命格屬「金」,生於春天,比較上「金」、「水」有利,「木」、「火」為忌。你有運行嘅,18歲行到48歲,不過喺呢段時間亦係行「剋夫運」,喺感情上會麻麻哋,48歲至58歲時運氣停一停,58歲之後仲有20年運。喺事業上,就十分適合個人做生意。想喺感情路上安穩啲,宜配「不正常姻緣」,即係結過婚、離過婚,大你10年或年紀細過你嘅男性,甚至異地姻緣都OK。你話成日俾男仔騙,呢啲可能係你自己笨嘅原因,呢個計唔到,同埋你行「剋夫運」,都唔好諗會識到啲叻男人,靠自己啦!你喺30歲前無論識邊個,都自覺同人唔夾,對方又唔係理想對象,性格唔夾,而你同依家男友分手機會都大o架,特別喺2011年,呢年容易感情變化。問幾時會有「真感情」喎,你段段都真o架啦,其實你結婚運最重係25至27歲,下次嘅結婚運喺2016至2017年。你冇俾到出生時辰,所以睇唔到你嘅仔女運。身體方面,肺、骨、喉、氣管要特別注意。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()