公開承認隆胸 A Cup變 C Cup莊思敏:個胸好腫好硬

人工美女圈中有不少,但承認加工的就甚少,繼樂基兒、甄詠珊後,吳浩康女友、 30歲模特兒莊思敏昨日公開承認隆胸加工。莊思敏最近收取 6位數字酬金做美容院代言人,上周一次過做隆胸及勾雙眼皮手術,谷盡上圍至 C Cup,她昨日接受電話訪問時說:「個胸好腫好硬。」


其他娛樂名人影片

應屆港姐季軍莊思明,美貌備受抨擊,她的大家姐、吳浩康模特兒女友莊思敏,最近卻先她一步人工改造容貌。莊思敏最近出任美容院 Dr.Reborn代言人,她上周在媽咪陪同下全身麻醉做隆胸手術,割開兩邊乳暈,每邊植入 230cc的矽袋,上圍由 31A變 31C,又做雙眼皮手術。她小休幾天,傷口未拆線,前天已戴住黑超出席活動。

放大圖片
莊思敏從前雖然上圍只得 31A,但仍經常示範泳衣。資料圖片

莊思敏從前雖然上圍只得 31A,但仍經常示範泳衣。資料圖片

放大圖片
莊思華(右)昨晚跟家姐莊思敏一同赴會,她的上圍更見睇頭。

莊思華(右)昨晚跟家姐莊思敏一同赴會,她的上圍更見睇頭。

平瞓遷就巨胸 放大圖片
莊思敏(左一)得到大馬拿督父母、妹妹莊思明(右二)支持,隆胸力戰影圈。資料圖片

莊思敏(左一)得到大馬拿督父母、妹妹莊思明(右二)支持,隆胸力戰影圈。資料圖片

莊思敏昨日接受電話訪問,仍未享受到豐胸成果,她說:「未得呀,個胸仲係好腫同好硬,因為條束胸帶束得好緊,要固定矽袋個位,反而傷口一啲都唔痛,只係皮膚有啲拉緊,突然個胸咁大。」她謂現時要改變側睡習慣,改為平瞓,換衫也不可以舉高手。莊思敏又謂升到 C Cup已是極限,她說:「 size係可以揀,但我啲皮薄,所以 C Cup已經盡 o架喇。其實我之前都有試過好多方法豐胸,用人手、用藥呀,但發現唔放嘢入去真係唔得,咁矽袋安全啲,唔會流入身體。」她謂得到父母、男友吳浩康支持,也公開承認加工,她說:「有擔心有反對聲音,但整咗都冇得瞞,同埋我唔想講大話,再用大話冚大話。」

「唔好俾人撞到」

此外,莊思敏昨晚戴住墨鏡、包到冚和妹妹莊思華出現,隱約見到她仍然雙眼浮腫,她說:「仲未好番,要多個禮拜先拆紗布,因為個活動好耐前接落,又係慈善,所以照嚟,都要小心唔好俾人撞到。」採訪:胡比、林妙萍攝影:陳俊強


莊思敏昨晚架上墨鏡包到冚出席慈善活動,未能見到她隆胸、整雙眼皮的成效。

莊思敏整容隆胸加工製C

上月才寸o靚模靠胸搵食的莊思敏,原來已靜悄悄為「咪咪」起革命!天生只得32A身材的她,上周竟到美容院隆胸兼割雙眼皮,從此升呢「大C級」。然而經常被莊思敏寸的「乳模」,有感對方有口話人冇口話自己,即起勢群插,趙碩之更「夭心夭肺」地寸:「佢大個女,整咗有信心!」


莊思敏一直不屑o靚模靠胸搵食,想不到突然隆胸變身「大C級」。(設計圖片)

近年藝人整容、隆胸屢見不鮮,不少藝人對此「洪水猛獸」大方承認。但含着金鎖匙出世的莊思敏,一直鄙視o靚模靠胸搵食,上月更寸o靚模是不合格的模特兒,故可一律稱為「乳模」。似乎她對自己天生的「32A」今生無悔。


莊思敏未隆胸前「波平如鏡」。

挺起胸膛Shopping

言猶在耳,原來莊思敏一直對自己的平胸耿耿於懷,思前想後下,最後豁出去到其代言的美容院進行大改造。莊思敏上周五在手術的一個半小時內,分別做了矽袋隆胸及交叉線雙眼皮手術,上圍即時由A級跳升到C級,自信即時返晒嚟!

本報昨日發現已變「大C級」的莊思敏現身寓所附近超市,雖然她穿上鬆身衫及戴黑超,但全程顯得十分自信兼挺起胸膛做人。她坦言隆胸絕不後悔:「平胸咗咁耐,都想有啲轉變。我知道今次手術極之安全先會去做,依家胸脯傷口仲腫腫哋,仲係脹嗰隻痛。眼就仲瘀緊,可能我皮膚薄,傷口比預期中復原慢。我聽Erica(袁彌明)話一個禮拜就會去瘀,但依然腫緊。行funtion仲可以戴黑超,只係怕下個禮拜行騷有影響。」談到對隆胸睇法,她說:「其實我哋平時睇到嘅,好多人都有整,不過冇人認!」

莊思敏自稱是內雙眼皮,因常黐膠紙,令雙眼皮逐漸「消失」,為節省化妝時間,索性做雙眼皮手術。據莊思敏代言的美容院指,她被邀請做手術後沒有多大猶豫,一拍即合。

另外,莊思敏昨晚密實打扮兼戴黑超,與妹妹莊思華出席慈善活動。問到為何仍出來?她說:「勇敢囉我!」她又稱日後穿晚裝會更性感更自信。再問覺否隆胸是自欺欺人?她反問:「點解?(假囉!)唔會,科技成熟又唔影響健康,我又唔係講大話!」她又稱已通知父親,但莊思華竟踢爆她未有通知爸爸。


莊思敏昨挺起胸膛到超市購物,其雙眼皮仍未退腫。


周秀娜寸玩兩年

一眾o靚模曾被莊思敏狠批,故得悉她整容無不嘩然。擁有「岩石胸」的趙碩之昨日與師妹Yumi、Karene行街時,更反問記者:「吓!係咩?真o架?」碩之更寸爆地說:「可能佢大個女,整咗有自信心同靚啲,佢整咗都未必騷出嚟啦!」周秀娜則說:「佢身形咁高大,做咗(指隆胸)比例會更好,仲吸引,依家醫學美容咁昌明,唔鍾意玩兩年咪拆咗佢囉,我自己就好夠用喇!」Rainbow則指莊思敏本身已好有模特兒feel,整容隆胸後可能會改變性格。


趙碩之(左)與Yumi對莊思敏整容隆胸感嘩然。


周秀娜:「依家醫學美容咁昌明,唔鍾意玩兩年咪拆咗佢囉,我自己就好夠用喇!」


Rainbow:「佢本身已經好有模特兒feel,但驚整容隆胸之後可能會改變性格!」


早前莊思敏(右四)與一班o靚模穿泳衣出席活動,因身材不夠突出而被傳媒冷落。

文:專案組

吳浩康:擔心多過開心

身在內地拍劇的吳浩康,坦言早知女友莊思敏隆胸。他說:「佢做手術嗰日我已經唔喺香港,只好打畀佢媽咪問手術進展成點。(開唔開心?)擔心多過開心!佢要全身麻醉,由一點做手術,五點都仲未醒,你話擔唔擔心?無論佢身材係大定細,總之佢開心同更有自信點都會支持。」他續稱未見過「製成品」,希望月底拍攝完可見女友。


吳浩康

今屆出爐港姐季軍的莊思明亦大讚姊姊莊思敏勇敢,但自己怕痛不會嘗試。而另一妹妹莊思華則在微博留言,指手術一定很痛。


莊思敏與莊思華昨晚出席活動。

Lynn驚唔靚被淘汰

昨日熊黛林(Lynn)和曹敏莉出席Furla 2010秋冬預展活動,提到整容時,Lynn即面紅耳熱地說:「呢個世界冇醜嘅女人,只有懶嘅女人,如果覺得自己唔靚唔一定要整容,電視都有好多教人扮靚嘅方法。不過都好多謝記者搵番我啲舊相,令我睇到自己變化咁大,咁多年努力都值得。」她續稱:「唔係淨係可以變醜,變靚都可以。我唔係接受唔到,不過覺得有更好嘅方法。(傳開就成日畀人寫?)我唔介意,如果咁多年都冇變化同進步,就會被社會淘汰。」


Lynn否認整容,並感激傳媒公開其舊照。

對於緋聞男友郭富城表示不能接受整容女友,Lynn謂:「我唔怕,呢啲新聞唔會對我造成打擊,我對自己好有信心。」另外,有傳黃曉明在街上鬧緋聞女友Angelababy,因Baby已在微博否認,故Lynn相信沒有此事。


曹敏莉

女星坦蕩蕩

相信每位女士都希望擁有完美身段及美貌,圈中不少女藝人被傳秘密整容隆胸變靚,當中有人坦白承認,攞正牌「升呢」。


樂基兒

樂基兒

「Leon嫂」樂基兒於○五年初勇於承認隆胸,上圍由32A連升兩級至34C,但數月後再公開表示,因隆胸後不勝負荷,需入院「拆彈」。


甄穎珊

甄穎珊

Freeze成員甄穎珊○七年自爆用致癌PAAG隆鼻及隆胸,即到醫院「拆彈」再重建。本為32A的她再升至33C,手術成功後流露自信笑容。

Victoria

「碧咸嫂」Victoria多年來不認隆胸,但○五年兩夫婦為控告報章誹謗,於法庭承認自己早於九九年已接受過隆胸手術,費用更約十四萬港元。

隆胸升兩Cup 莊思敏:好多整過冇人認

名模莊思敏昨日承認割雙眼皮及隆胸,更被本報記者發現她在寓所附近的超市購物,身穿鬆身衫的她大方任影,並指手術前曾經過深思熟慮:「我本身係內雙眼皮,搞到嘥好多時間化妝,所以決定割雙眼皮!加上身材都平咗咁耐啦,想有改變咪整埋!」她坦言為上圍由32A跳升至32C付出了痛苦代價:「胸部傷口仲係脹脹痛,未着得過頭笠嘅衫,眼就因為皮薄而未去腫!下星期仲要行騷,有啲驚未去瘀!」她續說:「其實你哋(指記者)睇到都有好多係整過,不過冇人認之嘛!」

傷口未愈的莊思敏昨晚以密實打扮兼戴黑超出席慈善活動,問到為何傷口未愈仍出席活動?她說:「我勇敢囉!」並直言日後穿晚裝時會更性感更有自信。問到會否覺得隆胸是自欺欺人?她反問:「點解?(假囉!)唔會!科技成熟又唔影響健康,我又唔係講大話!」並揚言已知會父親,但同行的妹妹莊思華卻踢爆她「講大話」。


莊思敏未隆胸前是「長平公主」一名。
莊思敏未隆胸前是「長平公主」一名。


傷口未愈的莊思敏外出時雖然戴上黑超,仍難掩雙眼微腫。
傷口未愈的莊思敏外出時雖然戴上黑超,仍難掩雙眼微腫。



男友吳浩康勁擔心

至於出爐港姐季軍的莊思明,大讚家姐承認整容相當勇敢:「我就好怕痛,所以冇膽咁做!」而思明孖生家姐思華則在微博留言指「Must Hurt」。



此外,身在內地拍劇的男友吳浩康則大表擔心:「佢做手術擔心多過開心!佢要全身麻醉,手術由1點做到5點都未醒!」他又否認女友因想結婚而「僭建」,並表示要待月底才能欣賞「製成品」。


手術後的莊思敏(左)包到冚,看來身材不及妹妹莊思華豐滿。
手術後的莊思敏(左)包到冚,看來身材不及妹妹莊思華豐滿。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()