第一次出選立法會議席,袁彌明不敢怠慢,每日由港島區搭車落新界北落區宣傳造勢,上週五( 10日)本刊與她一同搭咗個幾鐘頭車,其間見佢不停瞌眼瞓,一到埗又立即精神派傳單及濕紙巾,不過到洗樓環節,卻得番拍檔慢咇,袁彌明則有事走先。

搜尋氣

各位選民,我係港姐袁彌明

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

袁彌明( Erica), 05年參選香港小姐,離開無綫後又狂數舊東家衰嘢,抽水大大力被網友封為「女版陶傑」,'10開始踩入政壇,去年跟慢咇(陳志全)加入 黄毓民的人民力量,將出戰立法會新界東選區,口話唔想再提無綫,但落區宣傳時卻自我介紹說:「我係港姐袁彌明。」、又自言:「我政黨有好多專業人士,又有老闆……我自己都係老闆啦,我哋根本可以攤大手板唔憂㗎!」辛苦晒!


我喺美國讀書時都一直有關心香港政治,早 2年遇到一班志同道合,組成「選民力量」去監察政府及政黨,佢哋好多都係專業人士,又有老闆,我自己都係老闆(化妝及美容生意),我哋根本可以攤大手板唔使憂,我都可以同男友煮吓飯就過一日,我哋出嚟選,係因為我覺得現在香港形勢好危急……好似國民教育咁,雖然參選後的生活改變晒,又同拍拖三年嘅男友分手,但我一啲都冇後悔。
我 05年選港姐,當時打算一係入娛樂圈、一係做生意,有名氣做生意可以方便啲,好似張玉珊、陳妙瑛咁成功,有諗過喺娛樂圈發展得好的話,會繼續留低發展,可惜電視台嘅遊戲規則唔適合我,生日要送禮,日日打畀高層噓寒問暖, sorry我做唔到!


同屬人民力量的袁彌明及慢咇(陳志全)(右)以新丁姿態聯袂參選新界東, 黄毓民亦長期傍實為兩人助選。


未跑出袁彌明已身體力行造福街坊,上週五( 10日)於上水拉票期間,袁落力到忘我境界。記者提過她要小心走光都唔理,難怪樓下班街坊望極唔走。

現今電視劇對白內容白癡過卡通片,呢啲垃圾劇要我做都唔 enjoy,近年選港姐已經唔係一條出路,呢幾年有幾多個噏得出名?今年港姐改選制咪又係無聊, at the end咪又係內定。
其實唔想再同 TVB扯上關係,唔想再幫佢哋賣廣告(但她早前又翻爆被樂易玲禁錮簽約),我知高登仔話我係「女版陶傑」,我根本唔想再提呢個人,高登啲舊聞同評論亦唔想再提。(有人懷疑你在 YouTube的「政治 BB班」是人網老闆蕭若元代寫喎),梗係唔係啦,點解你啲雜誌咁鍾意問負面嘢,如果係蕭生寫嘅,佢嘅層次深到大家都唔明,呢個「 BB班」嘅內容都係我一手一腳寫嘅。


袁彌明善於利用 YouTube做宣傳平台,佢於一個月前開始製作了幾集《政治 BB班》影片,頭 2集均有過十萬點擊率,而最後的第 3輯,上載一星期亦過 4萬 8的點擊率。



撰文:娛樂組
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()