無綫《香港先生選舉》雖已決定今屆破例招待兩性觀眾入場,但昨日仍遭關注男士權益組織狙擊,到平等機會委員會投訴「貶低男士」、「賣弄不良訊息」。黃秋生則指只准女性入場的傳統,連「脫衣舞騷」都不如。


秋生直指倘只准女性入場睇港男,就連「脫衣舞騷」都不如。

黃秋生昨晚往演藝學院睇騷,對於無綫港男只招待女性入場的傳統,他笑言:「有啲咁有趣嘅事?好似加拿大睇脫衣舞騷,只准女性入場呀?不過人哋都准帶男性朋友入去噃!如果TVB可以從善如流、接受意見就最好,如果唔係就怪怪哋,好似有秘密咁!」

(10)翟威廉攞獎咀欣欣

而昨日香港男士關注組、平等公義協會及愛護家庭家長協會代表,在立法會議員王國興協助下到平機會投訴,被問到無綫已決定改例招待男性觀眾,王國興表示:「無綫有改善固然好,但我哋投訴嘅係已經發生、涉及違反平等嘅事實,所以會照樣投訴。」

十位候選港男昨日出席《第一屆「魅力財俊」獎》,獲獎(10)翟威廉說:「我對有團體投訴冇意見,女嘉賓都唔會摸參賽者敏感部位,冇乜所謂,節目係玩嘅形式。(介意現場男觀眾?)做騷架!你嚟睇我就開心。(有指之前幾屆啲冠軍都提升唔到男士形象?)冇評價。」


(10)翟威廉獲獎,贏得向評判江欣燕送吻機會,他照錫不誤。


十位港男操到fit迎接決賽來臨。

陳倩揚帶姊妹撐場

(3)黃田麒則說:「男人入場睇?好怪,睇電視啦!(怕被摸?)個節目外地會播,香港都唔想畀人睇到男仔摸男仔。(女仔摸就得?)都怪!握手就得!」

前港姐陳倩揚亦呼籲各界抱輕鬆眼光去睇節目,她說:「當party咁睇,之前幾年啲反應都幾好,今年我會帶姊妹撐場。」被問到張舒雅是否情變至謀復出?陳倩揚說:「應該冇喎!我唔知佢復出日期,但佢一直都咁開心、樂觀。」

秋生踩港男如脫衣舞騷

備受爭議的無綫《香港先生選舉》,未有因破例招待男觀眾而甩難,不但被黃秋生以「脫衣舞騷」來譏諷,還被關注男士權益組織投訴!

曾以「妓女上街」妙論o靚模入書展的黃秋生,昨晚到演藝學院睇騷,問到對無綫港男只招待女性入場的看法?他語帶譏諷說:「有啲咁有趣嘅事?好似人哋加拿大睇脫衣舞騷咁呀?只准女性入場?但人哋都畀帶男性朋友入去o架噃!如果TVB可以接受意見就最好,如果唔係就怪怪哋,好似有啲咩秘密咁!(睇直播?)我呢輪放緊假。(陪個仔?)陪邊個都好,好攰呀!但又想學揸艇、揸飛機,想考牌,我肥咗廿磅,要減,好似有朋友想Sponsor,可能會試。(性感拍廣告?)我性感唔起,感性啦!」


(3)黃田麒認為有男觀眾入場睇,感覺怪怪的!
(3)黃田麒認為有男觀眾入場睇,感覺怪怪的!


陳倩揚今年會帶姊妹捧港男場。
陳倩揚今年會帶姊妹捧港男場。




(10)翟威廉奪獎後,向評判江欣燕獻吻。
(10)翟威廉奪獎後,向評判江欣燕獻吻。

(10)翟威廉攞獎咀江欣燕

而香港男士關注組、平等公義協會及愛護家庭家長協會代表,昨日在立法會議員王國興陪同下拉大隊到平機會投訴,要求正視節目中「貶低男士」及「賣弄不良訊息」的情況。對於無綫改例招待男觀眾,王國興說:「無綫有改善當然好,但我哋投訴嘅係已發生、涉及違反平等嘅事實,所以會照樣投訴。」



此外,十位候選港男昨日出席《第一屆「魅力財俊」獎》,(10)翟威廉繼早前的「旅遊大使」後再獲獎,贏得向評判江欣燕送吻的機會,他照錫不誤。對於有團體投訴,他說:「我冇意見,女嘉賓都唔會摸敏感部位,所以冇乜所謂,節目形式係玩。(介意男觀眾?)做騷啫!你嚟睇我就開心。(團體指前幾屆啲冠軍提升唔到香港男士形象?)冇評價。」(3)黃田麒則說:「男觀眾睇電視啦!入場好怪!(怕被摸?)節目外地都會播,都唔想畀人睇到男仔摸男仔。(女仔摸就得?)都怪!握手就得!」而前港姐陳倩揚則呼籲:「大家輕鬆啲,當Party睇,之前幾年啲Feedback都好好,今年我會帶姊妹撐場。(張舒雅情變密謀復出?)我唔知佢復出日期,但應該冇喎!」

影視組
黃秋生再以妙論大談港男選舉。
黃秋生再以妙論大談港男選舉。

 

 

議員投訴港男選舉性別歧視無綫企硬堅持全女評判

無綫《 2010年香港先生競選》將於本月 21日舉行,不過昨日立法會議員王國興與香港男士關注組、平等公義協會等代表到平機會抗議,指節目貶低男士和性別歧視。無綫表示全女班評判和觀眾是節目的特色,會堅持原有做法。


其他娛樂名人影片

香港男士關注組、平等公義協會及愛護家庭家長協會的四位代表,昨日早上在立法會議員王國興的陪同下,往位於太古城的平等機會委員會投訴,希望對《 2010年香港先生競選》內容作出調查,及只容許女性出席及擔任評判,涉違反性別歧視條例。他們表示過往曾經多次向無綫反映,希望可以安排男觀眾到現場欣賞比賽,不過最後只獲安排在戶外欣賞直播。

放大圖片
立法會議員王國興(右二)率領香港男士關注組、平等公義協會及愛護家庭家長協會代表到平機會,投訴港男選舉涉歧視。

立法會議員王國興(右二)率領香港男士關注組、平等公義協會及愛護家庭家長協會代表到平機會,投訴港男選舉涉歧視。

放大圖片
十位候選港男昨日晒冷現身,無綫指全女班評判和觀眾是港男選舉特色,將堅持原有做法。

十位候選港男昨日晒冷現身,無綫指全女班評判和觀眾是港男選舉特色,將堅持原有做法。

「投票唔分男女」

王國興等人重申無意在比賽當晚於場內抗議,但至今仍被拒諸門外,所以會考慮適當的表達,例如在公開場合上,向無綫索取入場券,又或者到無綫門外作出抗議。無綫外事部副總監曾醒明對此說:「我哋喺奧海城同圓方嘅戶外直播場地,會招待所有觀眾,節目喺網上同電話投票亦唔會分男女,我哋將意見轉達畀有關部門,不過製作部認為全女班係節目特色,所以堅持原有做法。」至於十位候選香港先生昨日在尖沙嘴舉行宣傳活動,對於有團體抗議比賽有性別歧視之嫌,問 10號翟威廉會否覺得全女班評判的比賽制度不公平?他說:「呢啲係無綫嘅政策,每個人都有自己嘅立場,參加比賽就要跟足規矩。」3號黃田麒對此說:「如果有男性入場做觀眾,雖然覺得好怪,但係我唔介意安排走去啲男仔面前,但係摸身摸勢就唔好,呢啲同性別歧視冇關係,如果發生男仔摸男仔,傳到去其他就唔係咁好。」有代表指參賽者為取悅女評判而被她錫手,似侮辱男士尊嚴,黃田麒說:「喺外國握手及錫手屬平常事,咁咪話佢哋有侮辱成份?」採訪、攝影:何慧斯若讀者知道今屆入圍港男的底細,歡迎電郵至 mailto:adent@appledaily.com報料。


10號翟威廉昨日奪得魅力才俊獎,獲江欣燕批准錫面當賀禮。

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()