見到佢(蕭正楠)已經忍唔住笑!真實對白
29歲的苟芸慧入行短短三年,已經是宅男女神,在電視城內更是電力十足大受男同事歡迎。

封面

蕭正楠背正印力溝 苟芸慧嗲暈 5小生

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

假大眼 V煞面間尺鼻人工乳,國產妹來勢洶洶,連環迷暈一眾電視台小生。呢個人心北移趨勢近排終於有機會扭轉。
據知,正被無綫力捧的 29歲加籍台灣妹苟芸慧,一年來連拍六部劇集,但最叻係苟姑娘電力強勁,求搭順風車求撐 枱腳求照應,合作過的男對手上至台柱鄭嘉穎、陳豪;下至二線蕭正楠、梁烈唯無一倖免先後被電,唔只接棒做花旦,繼上一代姣佘佘詩曼離巢北上後,極有潛質接力登上新一任電視台姣精寶座。

三年前甫出道,五官精緻身材豐滿的苟芸慧,迅即迷倒全城宅男登基做女神。不過回港兩年就同港男奀星羅天宇拍拖,女神名花有主形象亦專一。今年二月,二人宣布為搏殺事業和平分手,廣東話大躍進又減肥成功的苟姑娘獲力捧,劇接劇對手男角轉完又轉,即時緋聞不斷,真性情浮出水面。


交換電話
據悉《怒火 2》拍攝期間,有工作人員目睹鄭嘉穎、苟芸慧交換電話、態度親密,拍完熱吻戲後更吻出真感情。


胸頂嘉穎
《怒火 2》慶功宴,鄭嘉穎背對「舊愛」胡杏兒,選擇同苟姑娘貼胸碰杯。

秘交鄭嘉穎


上月中,本刊踢爆苟姑娘拍住華姐小師妹倪晨曦、韓模蔡恩真組成搵食三小花,登上楊受成幼子楊政龍遊艇拓展富二代社交圈;五月中,苟姑娘辭演港產片《喜愛夜蒲 2》,又被報道真實原因是肆無忌憚向導演錢國偉放電,辣 㷫錢國偉正印女友陳苑蔚被迫易角。
據知情人士透露,甩拖後的苟姑娘除對外交遊廣 濶,在電視城開劇期間,一樣施展電量無限,不只拍攝《怒火街頭 2》一場熱吻搞到當家小生鄭嘉穎心動,現時正式踏入秘交階段,面對苟姑娘無限電力,其他男星亦難把持得住。


撩蕭正楠
拍攝《仁心解碼 2》,有傳苟芸慧向對手蕭正楠主動約食飯、約搭順風車,電暈拍檔。


瞞正印


死口唔認有女友的蕭正楠,多次被拍到與何傲芝二人世界,有傳二人已共赴同居。

撩送返香閨


上月中,記者在楊政龍社交網絡,發現其富二代船 P竟然有苟姑娘蹤影,苟姑娘就否認交朋友講條件。

據知情人士透露,雖然已經有同居女友何傲芝,先後在《當旺爸爸》和《仁心解碼 2》中做對手戲的蕭正楠亦抵受不住電力:「苟姑娘真係好識得引男同事注意,唔理佢 哋有冇老婆同女朋友,劇本 啲廣東話佢唔識讀,好鍾意捉實蕭正楠、曹永廉 嚟問,放飯又會主動黐實佢 哋一齊去食,阿廉表現得好有禮貌來者不拒,蕭正楠就擺明被佢電親。試過一次收工,苟姑娘用半鹹淡廣東話問佢:『你係唔係車我返屋企先?』咁樣被要求,男仔好少拒絕。蕭正南中晒招,仲同 friend話女神都主動撩佢,暈晒大浪!」
週一( 13日),記者致電蕭正楠求證傳聞,蕭正楠例牌否認:「吓?我冇送過佢返屋企喎。(被苟姑娘電親?)佢咪同其他女 artists一樣,我唔覺得有咩特別,我 𠵱家兩兩套劇開緊,有時間都會攞 嚟 瞓,唔會有精力送人返屋企。(係唔係怕女朋友何傲芝詐型?)我就從來冇認過我有女朋友。」
至於女主角苟姑娘,套套劇都傳緋聞,大條道理話單單都係宣傳:「吓?我同蕭正楠好耐之前識,都有傾偈有聯絡,點姣佢呀?根本我見到佢已經忍唔到笑。同鄭嘉穎 嘅緋聞,我當係宣傳。《喜愛夜蒲 2》話我姣 Wilson,我都覺得好好笑,雖然冇份拍都幫手宣傳吓啦。我唔理人 哋講乜,我淨係想做好自己 啲工作,希望觀眾可以睇到三年前 嘅我,同三年後 嘅我有咩唔同。」有咩唔同?廣東話繼續甩甩咳咳,時肥時瘦,緋聞表就愈加愈長囉!

前度讚:有人鍾意佢一啲都唔奇!




有傳跟前度羅天宇拍拖期間,苟芸慧曾一腳踏兩船秘拖一外籍男,據知兩人仍保持往來,雖然前女友被指放電,但曾跟苟芸慧拍拖兩年的羅天宇有風度力撐:「吓?我冇聽過喎!佢唔係咁 嘅女仔,一定係 啲報道亂寫佢。我覺得佢係一個好好 嘅女仔,又咁靚女,有人追佢鍾意佢一 啲都唔奇。」




搬新竇
今年 2月,苟芸慧與港男羅天宇分手,搬離同居竇日出康城(右小圖),獨居於上環高街。



電勻電視城


除咗鄭嘉穎同蕭正楠,據知被苟姑娘電中的還有筍盤陳豪、已婚曹永廉及勤力仔梁烈唯,連肥監製錢國偉都成為目標,苟姑娘電力勁過福島核電廠。


我唔使姣人!真實對白
週一(13日),苟姑娘出席《怒火 2》宣傳活動時,表示傳緋聞當宣傳:「我淨係會做好自己,唔使姣人,呢 啲都係宣傳 嚟 啫。」


肥監製捱鬧
五月開鏡的《喜愛夜蒲 2》,有指女主角苟芸慧因為放生電,被導演錢國偉女友天使妹陳苑蔚勒令易角。


坐埋一凳
連有仔有女又有老婆的曹永廉,慶功宴時苟姑娘亦不避嫌貼住大髀黐住坐同一張凳,性格確係比其他女演員主動。


讚唯唯多優點
週日(12日)大結局的《飛虎》,苟姑娘與梁烈唯演一對,苟姑娘亦公開表示曾喜歡上唯唯:「佢細心認真又搞笑,佢 嘅優點我可以諗到一百個,拍劇時我都有少少鍾意 咗佢。」

視帝留咖啡
年初在橫店拍攝《金枝慾孽 2》,苟姑娘投其所好向陳豪求教沖咖啡,果然得到陳豪另眼相看,給苟姑娘留下大量私伙咖啡用具。





鄉音組咪睇小


近年港姐質素年年被彈,當選後少有發圍,反而一眾美加回流、鄉音未改 嘅華姐,年年總有外形氣質一樣出眾 嘅新秀彈出,拍劇做騷受重用,感情生活亦出招快狠準。

廖碧兒


01年度華裔小姐冠軍,一出道即在《皆大歡喜》飾演公主,還與拍檔劉愷威戲假情真。迅即成為當家花旦的廖碧兒 04年與無 綫筍盤陳豪相戀,六年後分手搭上富二代林忠豪。


《忽然 1周》圖片


《忽然 1周》圖片

楊秀惠




04年參選華姐後加入無 綫, 07年主演《 Click入黃金屋》與男主角孫耀威相戀。分手後楊秀惠感情生活一樣繽紛,繼與金融才俊 Ray相戀後,現時與居住半山的 Y先生相戀。

陳法拉


《壹週刊》圖片

05年華姐亞軍,出道第二部作品《師奶兵團》以比堅尼推油狐狸精角色上位。入行七年,唔只係當家花旦,亦一矢中的釣得 Neway大太子薛世恆,有傳二人一早秘密註冊。

倪晨曦




06年國際華裔小姐前五名,在多倫多參選期間流出與表演嘉寶黃宗澤親密合照,去年回港發展,即被發現與楊受成次子楊政龍密密約會,關係非一般。

明日花旦


苟芸慧在台灣出世,多倫多長大, 09年參加中華小姐選舉來港並簽約無 綫。雖然發音不正又沒有正規演技訓練,依然獲重用,委派主持《戀戀沖繩》、《為食總司令》等高收視節目。 10年在《情人眼裡高一 D》處女登場後,劇齡僅僅一年的苟姑娘,最新代表作係半路殺出加入重頭劇《怒火街頭 2》,飾演 Law霸醫生妻子,使橫手破壞鄭嘉穎、胡杏兒戀情。


’04中華小姐冠軍


《怒火街頭 2》

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()