黎諾懿撐蒙嘉慧和伊健相處愉快,好過被婚書綁住。

有消息指鄭伊健縮沙不結婚令女友蒙嘉慧( YoYo)偷泣, YoYo昨日與黎諾懿在尖沙嘴出席手錶活動時否認說:「我懷疑係打機打到好攰,眼水不自覺流出啫。」她表示不會因嫁不出落淚,也不擔心嫁不出。
至於有傳年尾結婚, YoYo直言沒說過,並透露要拍劇至10月底。伊健會否在即將舉行的個唱給她求婚驚喜? YoYo說:「百份之一百十一唔會,係咁做就唔係佢。」有指無綫和城電劇組日前同在上環拍攝時爭地盤,當日在場的黎諾懿說:「冇爭執,對方導演係 TVB以前嘅人,好易商量。」
採訪:黃曉妍
攝影:陳慧安

蒙嘉慧:開心緊要過嫁

盛傳末日前結婚的蒙嘉慧(YoYo)和鄭伊健,昨傳出伊健縮沙搞喊YoYo,昨出她出席手錶活動時,全程笑容滿面,強調絕不會因嫁不出而流淚,看來婚事十拿九穩!



蒙嘉慧笑容滿面的否認因鄭伊健縮沙不娶,她要人前偷泣。

藝人蒙嘉慧(YoYo)及好友黎諾懿昨日出席天梭錶腕錶發布會,宣傳品牌推出全球首枚高科技觸碰感應腕錶,他們更於台上玩遊戲,氣氛熱烈。

打機標眼水

YoYo被問到有指男友鄭伊健縮沙,致屢傳婚訊的她未能如願結婚向方中信狂呻,更邊呻邊流淚。YoYo笑着大方回應:「我懷疑係我啱啱打完機,標眼水,所以抹眼水。」她強調自己並不擔心嫁唔出,即使不結婚亦沒所謂:「我唔會因為嫁唔成而喊。(好肯定嫁得出?)唔係,我唔會諗嫁唔嫁得出,開心重要過嫁得出!」


蒙嘉慧、鄭伊健已被視為打風都唔甩的一對。(資料圖片)

黎諾懿力撐好友蒙嘉慧跟伊健相處好開心。

羅力威(左)與YoYo、黎諾懿(中)、鍾舒漫(右)出席腕錶發布會。

至於一直盛傳「蒙麵」二人將於年底結婚,YoYo即無奈地說:「我都冇講過,今年都冇乜時間,拍劇拍到10月。(伊健會唔會喺演唱會畀驚喜你?)110%唔會,如果會咁做就唔係佢。」

黎諾懿力撐

同場的黎諾懿對於好友婚事的種種傳聞,他說:「唔使刻意結婚,兩個人開心,好過有證書縛住啦,我眼見佢哋兩個都好開心。」另外,對於有指他拍劇時,驅趕同場的城電老闆王維基劇組一事,黎諾懿即澄清說:「冇,大家將就啫。因為嗰邊隊crew都係無綫以前嘅人,大家好商量,冇拗撬。」

另外,記者致電向方中信求證YoYo偷泣一事,他在電話中跟YoYo口徑一致,他說:「肯定冇喊,佢擤鼻涕之嘛?佢背住我都唔係好知,我見佢有成袋伊健演唱會飛喎!應該冇事,同佢開工咁耐,佢一直好開心。(知唔知佢哋幾時結婚?)冇同我講,一路見佢心情好好,成日買鹹濕嘢畀我食。(YoYo有咗?)冇咁快,佢的確係肥咗,佢知我鍾意食所以買畀我啫!」

文:名人組

蒙嘉慧唔憂嫁使乜喊

蒙嘉慧(YoYo)與鄭伊健近年屢傳婚訊,日前有指YoYo因男方縮沙而向方中信落淚訴苦,昨日她出席天梭錶活動時否認:「我懷疑係啱啱打完機,標眼水先抹。我唔會因為嫁唔出而喊!」她坦言不擔心嫁不出,不結婚也沒所謂,並否認年底結婚的傳聞,問到伊健會否在演唱會中給她驚喜?YoYo說:「百分之一百一十唔會,如果咁做就唔係佢!」同場的黎諾懿力撐YoYo,認為開心重要過一紙婚書。對於有指他拍劇時,驅趕同場的王維基劇組,他澄清雙方沒有爭拗,只是互相遷就。

此外,方中信接受電話訪問時否認YoYo在他面前哭:「佢係咪呻鼻涕咋?佢開工時一直好開心,仲成袋都係伊健嘅演唱會飛!」

YoYo與黎諾懿老友鬼鬼,黐到實也不尷尬!

黎諾懿細心為YoYo整理錶帶。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()