大少(左一)同陳敏之(中),仲有 YoYo邊食邊講笑,其間大少忽然企起身揸實陳敏之衫領,陳敏之當堂碌大對眼,唔知點反應。

FBI

法拉又睇唔實 Neway大少揸陳敏之衫

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

由吳鎮宇同陳法拉 孭飛 嘅《衝上雲霄 2》 啱 啱開鏡,上星期五晚, FBI喺中環撞見法拉同「 Sam哥」,仲有 Chilam等人拍外景。



法拉拍劇拍到天昏地暗,老公薛世恒惟有自己搵節目。第二晚 FBI去九龍城食宵夜,咁蹺就 喺獅子石道一間日本餐廳撞見 Neway大少薛世恒,同一班 TVB藝員包括陳敏之、王浩信同陳自瑤等人包場食飯, FBI仲見到薛大少同曾傳因拍《東西宮略》同法拉不和嘅陳敏之玩得好埋,除 咗成晚黐埋坐有講有笑,飲大兩杯 嘅大少仲忽然一手揸住敏之衫領,又不斷咬耳仔,俾法拉知實扭耳仔。
之後 FBI打畀王浩信了解,佢話因為多年前佢係 Neway Star旗下藝人,所以佢同大少熟 咗,「因為 YoYo(老婆陳自瑤)就 嚟生日,所以大少咪請我 哋食飯慶祝。」至於法拉點解唔見人,王浩信就話法拉因為忙唱片工作,所以 嚟唔到。最後 FBI見大少同敏之各自返屋企冇下文,法拉可以放心嘅!不過忙還忙,都要抽吓時間陪老公囉!


激動揸拳
當晚飲 咗唔少酒 嘅大少忽然舉起拳頭,陳敏之即刻望實對方「 O」嘴。


耳邊私語
大少同敏之全晚都傾得好埋,之後大少仲索性坐埋敏之隔籬同佢咬耳仔,而坐敏之側邊 嘅 YoYo就識做冇出聲,扮搭 枱。


煙癮發作
飯局中途,大少(右)同王浩信(左)仲有黃長興(右二)等行出餐廳外扯煙。


當晚出席飯局 嘅仲有前港男袁偉豪。大少鍾意同 TVB藝員黐埋玩, 喺袁偉豪(左) 嘅 instagram內亦發現佢上載 咗張同大少(左二),仲有黃長興(右二)一齊游水相,上載日期就係上星期六,即係飯局當日。(網上圖片)


上週五( 10日)法拉為《衝上雲霄 2》到中環拍外景。其間「 Sam哥」吳鎮宇更導演上身,教法拉做戲。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()