今年初傳過緋聞,雙雙否認,朱晨麗同李晉強上星期拍檔出席新節目記招,眉來眼去,其實好有潛力做情侶檔。

FBI

朱晨麗好姊妹撬牆腳

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

新一屆港姐就快誕生,上年冠軍朱晨麗入行短短一年,又真係好似 啲港姐 slogan咁講,拍戲、拍劇、主持節目,仲有識吓港男換吓畫咁,人生經驗豐富晒喎。

初入行明明有個志同道合 嘅香港芭蕾舞團烏克蘭籍男友 嘅古思宇,幾個月 啫,年頭被爆一腳踏兩船撻着有錢港男李晉強,當時朱晨麗仲死撐話二人未分手 嘅。唉, FBI上 fb見到古思宇已經有新歡,仲係香港芭蕾舞團團員、朱晨麗 嘅舊相識添,撐乜鬼吖仲?
見到 啲相擺 喺面前,朱晨麗都認分 咗手:「散 咗半年啦,大家方向唔同,攞出 嚟傾,覺得分開適合 啲,咪一齊提出分手囉。其實我 哋兩個一齊兩年,都好唔開心,分手 嗰陣時咁 啱拍緊《名媛望族》,表現都有 啲失準。我 哋分手後冇聯絡啦,佢現任女友我都唔想講,總之點都會祝福佢啦。」
舊嘅唔去,新 嘅又點 嚟呢?李晉強咪幾好囉!


分手半年,古思宇極速搭上另一位香港芭蕾舞團華裔女團員,更密密上載親密合照晒恩愛。




嘴藐藐睇前度同新歡相,朱晨麗話會祝福 2人:「個女仔,我可能識,唔記得啦……我唔講人。」


朱晨麗(中)當選港姐前係香港芭蕾舞團成員,同古思宇(左一)因經常情侶檔演出而撻着。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()