梁朝偉飾演的男主角叫「何兵」,原著就叫「阿炳」。電影故事發生喺共和國建立初期,梁朝偉飾演嘅何兵擁有特異功能,但因童年嘅一場意外搞到雙目失明,長大後用特異功能拯救特情單位 701。

FBI

梁朝偉性無能?

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

繼《無間道》、《竊聽風雲》,麥兆輝同莊文強再次攜手編劇執導、改編自麥家原著小說《暗算》的懸疑電影《聽風者》,戲中由梁朝偉、劉青雲加周迅,雙生一旦大鬥戲。

《暗算》原著講述《聽風》、《看風》、《捕風》三個故事;《聽風者》選取第 1個故事,乜都識啲嘅 FBI當然睇過原著,發覺基本框架不變,只不過,原著中 嘅瞎子阿炳,其實係鄉下佬一名,冇偉仔戲入面咁型喎!而且,原著結局講述瞎子阿炳發現自己性無能,仲懷疑老婆出去偷食,最後走入電錶房自殺,但《聽》片就冇交代偉仔性無能囉!蛋蛋都露過,性無能怕乜?做戲啫,又唔係真!


周迅飾演嘅女特工,幾乎同每個角色都有關係,感情就係佢最大 嘅「武器」,聽落好似好複雜。


上週出席首映,偉仔都戴番副黑超,繼續做原著嘅瞎子阿炳。


《聽風者》的故事取材於著名作家麥家的諜戰小說《暗算》。



撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()