DaDa戲中造型多數都係低胸,又有心口開窿嘅護士 cosplay衫,襯番佢為咗拍戲不惜賣身嘅角色。

贏凸

博做《低俗》女一  DaDa賤價凸點

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

由彭浩翔執導的《春嬌與志明》威到盡,埋單收近 3千萬,成為今年暫時最高票房的華語片。
彭氏效應強勁,同樣出自彭導的《低俗喜劇》,食住土炮電影條水,加埋大量港式地道粗口引起 𡃁界狂捧,上畫 4日已收近 700萬。從未做過女一的 DaDa(陳靜),明知《低》片肯定有 noise,雖然片酬唔多,依然不惜飛釘上陣,卒之俾佢博到,今年更會有兩套新戲排隊開,唔使再做 𡃁模賣肉。
泊到彭導呢個大碼頭,凸吓點又有咩所謂喎!


都有 6位數嘅!真實對白

憑《春嬌與志明》升呢做 3千萬導演,彭浩翔今次的《低俗喜劇》唔再談情,反而玩 cheap玩賤。成套戲用 12日拍完,戲中粗口多到數唔到,幾乎每句都有各式各樣的粗口單字,又加插人獸交、口交等情節,絕對係近年港產片中罕見。

勁冷氣真釘


DaDa戲中絕技係含住爆炸糖幫人口交,雖然擺明係借位拍,但網友都話睇到好 high!

對白夠抵死,彭導又搵 𡃁模出身的 DaDa做女主角「爆炸糖」,估唔到觀眾會激讚 DaDa做得好,彭導對 DaDa演出亦畀足 like。「我睇過佢之前兩套戲(《潮性辦公室》和《喜愛夜蒲》),覺得佢係不斷進步緊,同埋佢外形好適合呢個角色,做得亦夠放!」
其中一幕素顏飛釘打機戲,由於 DaDa的兩點太凸出,令觀眾懷疑效果係後期加工,其實 DaDa並冇做假,拍攝當日導演刻意清場,現場只得彭導、杜汶澤同 DaDa三人,為求飛釘效果夠明顯,彭導刻意開大冷氣令 DaDa更有「反應」。

口交冇難度


又要凸點又要用爆炸糖幫阿澤口交,據知 DaDa犧牲大又片酬少,不過在《喜愛夜蒲》試過更激演出的 DaDa,講到明唔介意做「爆炸糖」。週一( 13日)她對本刊說:「拍呢 啲(口交)場面冇難度,因為全部係借位拍,反而內心戲先考起我,而且我背對白唔叻,導演又執得好嚴格,例如我有時將『好喎』講做『好呀』,但導演堅持我唔可以改,所以我最初好緊張狂 NG,阿澤仲話如果冇我阻住晒,套戲 8日就拍完!」
阻人收工嘅 DaDa,被問到賤價片酬即黑面,然後狂話唔覺低。「都有 6位數 嘅,不過個角色咁有發揮,我都好滿意喇!」
咁識講嘢, DaDa一定有排撈!


大讚 DaDa喺《低俗》做得好過喺《喜愛夜蒲》(右圖),彭浩翔話會幫 DaDa報名參戰下年的電影金像獎。



粗口謝票




《低俗》收得,彭導、杜汶澤和 DaDa行勻港九新界謝票,為咗配合套戲,兩個男人喪講粗口引觀眾笑,又送爆炸糖畀現場情侶,叫女嘅內服、男嘅外敷,超抵死!

「大陸好多題材唔×拍得:鬼片,可以拍,但唔可以有鬼;貪污片唔×得,因為泄露國家機密!」

「我外父同阿田(田蕊妮)講,話呢套係我成世拍得最好嘅一套,之前套《伊沙貝拉》,佢話睇完都唔知佢個女嫁咗個乜×嘢人!」

「我哋一隻騾仔,贏咗《荒失失奇兵》一群動物!三級贏 3D!」

必睇 3大爆笑位
人騾 4P


阿澤同好兄弟雷宇揚上廣西搵黑社會大佬鄭中基投資拍戲,鄭請兩人食野味同「牛歡喜」(牛女的生殖器官),之後仲搵槍迫佢哋一人搞一隻騾仔,受驚過度下更唔記得戴套!由於陰影太大,斷 咗片 嘅阿澤片尾要搵催眠師麥玲玲幫手搵番當晚記憶。





揦西出事


飾演阿澤助手 嘅 Fiona做事馬虎,經常被鬧「揦西」,點知鬼妹仔中文渣,以為阿澤叫佢「舔 x」,仲搵平機會(楊千嬅飾)投訴阿澤性騷擾。而千嬅同阿澤落口供一段更大玩中文語法,笑爆嘴!





邵音音勁爆粗


鄭中基飾演的廣西大佬極愛邵氏脫星邵音音,要求阿澤搵音音姐翻拍當年經典《官人我要》,更諗定續集名,分別叫《官人我又要》、《官人我再要》,同《官人我仲要》!初時音音姐聽到幾十歲要剝衫,狂用粗口問候阿澤,後來阿澤諗到用 DaDa做替身 key音音姐個頭上去,一度俾鄭中基鬧爆佢侮辱童年偶像。





採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()