如果真係有我要考慮清楚!真實對白
賈曉晨週一( 13日)宣傳《怒火街頭 2》時否認跟樊少皇拍拖,但卻盛讚樊少皇好好人,但當知道樊有一兒子後, JJ即時縮沙。

愛情陷阱

樊少皇生埋仔扮單身  JJ懵做小三

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

賈曉晨( JJ)近日被爆與年紀相差 10年的樊少皇戀上,即使樊少皇在內地拍劇, JJ忙於在港宣傳,二人相隔兩地仍不時靠微博傳情。
但據知其實樊少皇早已跟一國內女子育有一 4歲大兒子,此外更有一穩定女友,但樊少皇依然狼溝 JJ,傻更更 JJ做 咗小三都唔知。當本刊告知她樊少皇生埋仔扮單身,一臉錯愕的 JJ才如夢初醒,「如果真係有,我要考慮清楚!」趕得切嘅!


樊少皇剛剛在橫店拍完劇集《新白髮魔女傳》,其間多次在微博寫「早晨」,被指「晨」字是想引起賈曉晨注意。

賈曉晨和樊少皇因為在微博放了同一間餐廳的照片,眼利網友即時踢爆戀情, 39歲的樊少皇更不時在微博刻意用「早晨」、「晨光初現」等字眼 冧 JJ,見「晨」思人非常咁浪漫。

餐廳露馬腳




JJ和樊少皇分別在七月尾及八月頭放了一間餐廳的照片上微博,雖然沒有拍到人樣,但也被揭發兩人戀情。


樊少皇多次用「晨」字 冧 JJ, JJ回應話:「我都冇留意,係記者講我至知道,我諗唔係畀我睇啩。」

瞞上瞞


其實自從早前 JJ與沈震軒分手後,獨自在港生活,一直渴望有仔陪伴,這次被體貼又浪漫的樊少皇力追,就算比她大 10年亦冇所謂。
但知情人士透露,其實樊少皇幾年前在內地結識了一女友,兩人來港在黃埔定居,未有結婚但生了個兒子:「佢個仔家 4歲大喇,不過樊少皇之前同朋友講話已經分 咗手,最近同另一個內地女人拍緊拖,樊少皇一向對私事都好小心保護,呢件事唔係好多人知, JJ都唔知 㗎!」
成日話忙到冇時間拍拖的 JJ,週一( 13日)向本刊解釋同樊少皇的關係:「互相了解緊囉!其實一早知呢個人,但係上次洪天明婚宴 嗰日係第一次傾偈囉!佢追我?佢好怕醜 㗎!傾多兩句佢就面紅 㗎,人品就真係好好。我 哋之後有食過飯,不過係有其他人一齊 嘅,平時同佢有 SMS聯絡囉!但大家分開咁遠好難發展 嘅!」
記者問 JJ是否知道樊少皇有個 4歲兒子,她即好大反應話:「唔係嘛?真係 㗎?冇聽過喎!如果真係有,我要考慮清楚!」早前 JJ曾秘密返內地,因而被傳秘會樊少皇, JJ就解釋:「我成日返鄉下,可能會成班一齊出 嚟囉,唔係好記得喇!」做小三已經唔好,唔覺意做埋後母仲弊, JJ真係要查清楚喎!


洪天明和樊少皇分熟老友,在內地拍劇時也約埋食飯, JJ亦是在洪天明婚宴上認識樊少皇。


JJ前年與沈震軒拍《上海闖蕩》撻 着,但 JJ一直唔肯承認對方關係。《忽然 1周》圖片




樊少皇又拍戲又拍劇,今年跟楊冪合作電影《大武當》(左),又跟吳奇隆、劉思彤拍內地劇《新白髮魔女傳》(上)。


樊少皇入行以來情史不算多,多數與同劇女星傳緋聞,今年初的《北京愛的故事》就傳出他跟佟麗婭撻 着,及 99年拍《少年英雄方世玉》時與李婷宜拍拖。

80萬片約


樊梅生
《忽然 1周》圖片

39歲的樊少皇由童星做起,在影圈浮浮沉沉,直至 08年《葉問》中演金山找,演藝生涯才起飛,片酬由 20萬跳升至 80萬,片約不斷及多留在國內拍劇。而老豆樊梅生在邵氏年代當紅,多演武打戲,但只住市值 160萬的紅磡舊樓。

JJ捱到內分泌失調


29歲 JJ話工作忙到連拍拖都冇時間,她更喊住向記者呻根本冇得休息,導致內分泌失調:「好慘呀!我 啲 M(經期) 嚟完又 嚟,日日頭痛、頭暈、小腹痛,早幾日去 咗法國醫院睇婦科,醫生話我內分泌失調,一見我就問我係咪好耐冇 瞓,我都想 瞓,但呢排太多 嘢做!」
剛播完的《飛虎》做大賊婆、又有《怒火街頭 2》, JJ上星期拍《法網狙擊》時更因精神太差,不慎在斜路跣腳仆親扭親右手手腕,她說:「拍劇之餘要宣傳本書,拍 咗個內衣廣告又要宣傳,仲要錄唱片,我實在頂唔順,之前夾硬請 咗幾日假返鄉下探屋企人當休息,你話我邊有時間拍拖 吖。」


啲 M嚟完又嚟!真實對白
JJ宣傳《飛虎》時忍唔住向記者哭訴,稱近排忙到內分泌失調,經期亂晒籠。


因為過度疲累, JJ日前拍攝《法網狙擊》時不慎跌親扭傷右手,出席宣傳活動時要包住手腕。


賈曉晨頭痛又小腹痛,要請假到法國醫院睇醫生。

鄉音捱插
JJ:做得好差咩?


雖然開劇冇停手,但 JJ的演技卻被觀眾批評,更指她廣東話唔正,與苟芸慧、金剛、岑麗香合稱「鄉音四人組」。 JJ得悉後話:「唔係啩,做得好差咩?人 哋淨係睇到我有口音,我覺得有進步,但要講到香港人咁,梗係冇可能啦!」叫廣東話好掂 嘅樊少皇教吓你囉。


在《飛虎》做大奸角,與馬國明演賊公賊婆, JJ說是個大考驗,可惜觀眾仍嫌她演技麻麻。


JJ在《怒火 2》和李璨琛同樣被情所傷,日後將發展成情侶。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()