練到失聲!(真實對白)
欣宜在劇中要教飾演鬼魂的朱栢謙@朱凌凌如何穿牆,欣宜要踢腿跳舞又要拉筋兼唱歌,少 啲力水都唔掂。

小報告

票房升一倍 舞台劇明星潮

2012年08月15日 ~~ 第273期 Face

近年不少歌星、影視藝人進軍舞台劇,如欣宜、張敬軒、糖妹、羅仲謙等紛紛踩入劇團 crossover,話劇界終於有新衝激。
請歌星、藝人助陣無非為了谷票房,有劇團導演稱此舉可為票房帶來多一倍進帳,即使歌星、藝人排練需時又蝦碌失準都要照受;而欣宜、張敬軒等亦認為如今出唱片已冇錢賺,轉戰劇界反而是新出路,各有受惠,雙贏囉!


《一屋寶貝》已是第 5度公演,上次欣宜的角色是羅敏莊飾演。

鄭欣宜一向唱得,剛於週日( 12日)完成劇團「演戲家族」的音樂劇《一屋寶貝》演出,首演舞台劇就做女主角,在劇中又跳又唱連演 6場,曾因排練過度而失聲,欣宜說:「我連返到屋企都要練歌,導演話我唱得唔好 嘅部分更晚晚練,結果失 咗聲,要食類固醇藥 嚟開聲,咁熱天氣都要戒飲凍 嘢,好在開騷前好得番咋。」
第一次演舞台劇,欣宜感到好大壓力:「我本身零記性,而套劇已經係第 5次公演,所以其他演員對套劇已經好熟,佢 哋成日要陪我排好多次。我發覺同拍電視劇好大分別,電視可以用剪接做到好有 mood,舞台劇就要靠自己,偏偏我又坐唔定又八卦,所以今次 嘅訓練對我好有幫助!以前 100個有 99個憎到我爆炸,家總算有 80個支持我,至可以達成演舞台劇呢個願望!」


開頭欣宜唱唔到和音。(真實對白)

欣宜自小願望就是演 musical,《一》音樂總監高世章就話找欣宜參演,是因為她拍電視劇及唱主題曲好入屋,對票房大有幫助:「開頭佢有 啲和音唱唔到,佢好唔開心,點知第日返 嚟全部唱到晒,原來佢 喺屋企苦練 咗成晚,家乜 key都唱到。」

唱反調 同志導演:唔敢用大公司藝人


有人要靠明星助陣,但有人亦見過鬼怕黑,好似舞台劇導演、編劇兼演員關逸基(原名關逸揚)與不少藝人合作舞台劇,最廣為人知的是同志劇《我的基本生活》,羅仲謙、姜文杰和鄒文正都演過男主角。
他說用明星亦好麻煩:「曾同個男歌手合作,簽約前就乜都得,到宣傳時就乜都唔得,套劇有我攬住佢 嘅劇情,但唱片公司唔畀我用呢張相 嚟宣傳,連劇照都唔畀發,以後我都唔敢再用大唱片公司 嘅 artist囉!」上週五起他與做過歌手的李卓庭合演《二人戀愛》公演 3天,月尾上映的微電影《無忘.花》找來老牌演員吳耀漢,果然唔預大公司。


羅仲謙去年在《我的基本生活》演同性戀者引起極大回響,票房急升,被關逸基大讚。


今年《我》改由金牌大風旗下的歌星鄒文正擔正,關導演話佢眼大又靚仔,吸引唔少女 fans入場。《蘋果日報》圖片


簽約前就乜都得。(真實對白)

關逸基指請歌影藝人演劇是想吸納年輕觀眾而且非常有效,而舞台劇要用身體語言表達情緒,因此訓練演員是必需。

多一倍賣 6成


近年歌影藝人進軍舞台劇明顯有上升趨勢,綜觀幾位舞台劇製作人的意見,歌影藝人的確能帶來良好票房,例如以往只賣 3成飛,其餘 7成要靠導演向朋友硬銷,有知名歌影藝人擔演的,票房能急升一倍有多,賣到 6成以上,經濟效益龐大,難怪藝人長撈長有。

輪住做


歌影視藝人入侵舞台劇絕非得個講字,係咁意數數今年都有十幾個,愈演愈烈!

糖妹、張紋嘉《勁金歌曲》  6月  4場
連詩雅、董敏莉《波音情人》  7月  5場
尹子維、邵音音《飢餓藝術家》  7月  8場
夏韶聲、葉振棠《麗花皇宮》  7月  10場
羽翹《潮性辦公室》  7月 12場
張敬軒《我和秋天有個約會》  7~8月  25場


糖妹、張紋嘉《勁金歌曲》


連詩雅、董敏莉《波音情人》

陳啟泰、黃宇詩《仙樂飄飄處處聞》  7~8月  6場
鄭欣宜、鄭佩佩《一屋寶貝》  8月  6場
李卓庭《二人戀愛》  8月  3場
鄧健泓《神扒之間》  8月  8場
袁偉豪《失身 1234》  8~9月  6場
金燕玲《半生緣》  9月  5場
何韻詩《賈宝玉》  9月重演  13場


李卓庭《二人戀愛》


鄧健泓《神扒之間》

多產焦媛:邵音音講對白要執生


本港劇壇最多產的演員非焦媛莫屬,單單由今年 7月至 11月,焦媛就參演超過 5齣舞台劇。以為身為資深舞台劇演員的她會抗拒歌影藝人踏台板,但原來正正相反。
焦媛上週四( 9日)演完《愛可以多狗》後接受訪問時話:「好多年前我已搵呢類藝人,對票房有幫助,觀眾未睇過佢 哋做舞台劇,會想有咁近距離接觸;水準上有導演 keep住唔怕變差!我 哋有個幾兩個月排練,畀佢 哋適應;雖然佢 哋有時做得好,但好難日日 keep到水準,好似邵音音喺《飢餓藝術家》場場都講唔同對白,我 哋都要即場改少少執生就番佢囉,但只要唔影響劇本就冇問題,佢 哋亦要留意重要 嘅台詞係唔可以錯,否則影響劇情,其餘磨合得好就冇問題!」
焦媛多產得有點嚇人,早前一連宣傳 4齣新劇她都有份演出,其中一齣同邵音音演對手戲;而現正上演的《愛可以多狗》(右下圖)她亦請了細蘇及 Otto等藝人踩界演出。





新紮火火:希望賣平啲


《愛可以多狗》導演兼演員火火(李家榮)演藝學院畢業後做電影演員,拍攝《新紮師妹》時認識森美,被森美邀請為《森美小儀歌劇團》任導演。他認為演員不應有階級及界限之分:「 喺外國演員就係演員,係香港至咁特別,所以只要覺得適合 嘅演員我就會用。可能因為票價貴,中產至睇得起,就好似高文化 啲,其實我希望做到票價再平 啲,令舞台劇更大眾化,歌影藝人收平 啲酬勞就好喇。」


火火正計劃找電影導演來執導舞台劇,希望增加舞台的電影感,吸納一班新觀眾。


火火獲森美賞識被邀請執導《加樽抽》,他更演埋一份扮模,自此火火開始導演舞台劇。

W創作社黃智龍:酬勞少過拍電影


W創作社創辦人黃智龍初辦劇團時並無起用歌手明星,自 03年起與林一峰合作《純情記》、 05年找來何韻詩演《梁祝下世傳奇》,他認為已吸納一批年青觀眾,但對歌手來說卻冇乜 着數,黃智龍解釋:「歌手演舞台劇要花 6個星期排練,其間做唔到其他工作,損失好大,而基於場地座位有限、場次少,佢 哋 嘅酬勞亦少過拍電影或演唱會,所以明星一定唔係為錢做舞台劇。」


黃智龍 99年成立 W創作社,初時以改編翻譯劇為主,直至 03年林一峰提出合作《純情記》,才發覺明星效應對劇團有正面影響。《蘋果日報》圖片


詹瑞文是舞台劇出身,但近年亦殺入電影圈和拍廣告成為跨媒體藝人,徒弟蝦頭(左)及泰臣(右)亦拍電影,增加知名度對舞台劇票房亦有一定幫助。《蘋果日報》圖片

為《秋天》除剩底褲 張敬軒:好「現代」!


好多 fans帶埋間尺嚟!(真實對白)

現正於演藝學院上演的《我和秋天有個約會》,除《春天》班底外,張敬軒更擔正男主角,一演就 25場香港話劇團更打正旗號用軒仔做宣傳,飾演歌手的軒仔有場只穿黑色 boxer的換衫戲,更勞動到保安員 𥄫實觀眾唔畀影相,保安超嚴密,軒仔都算為藝術犧性。
軒仔週日( 5日)完場後接受訪問表示犧牲唔只咁少:「要閉關接近 3個月,連唱片都冇做宣傳,暑假好多商場騷亦推晒,好彩呢套劇 嘅主題曲收錄 咗 喺唱片入面,叫做宣傳 咗。除淨底褲 嗰場戲好『現代』 㗎,所有 嘢俾人睇晒咁,有 啲 fans帶埋間尺 嚟唔知度咩囉;真係好多 嘢犧性!」
軒仔又話接演舞台劇是有重大理想:「呢幾年不斷做演唱會、出碟,好似個人乾乾哋,難得導演搵我,係個好機會學吓其他 嘢!我覺得香港對舞台劇演員待遇唔好,佢 哋應該比我 哋歌手有更高 嘅肯定,我希望改變到大家 嘅睇法!我 啲 fans都未識睇 㗎,好多電話響又影相,要保安員去 delete啲相。」




張敬軒演過《秋天》後又暗鬧無 綫同唱片公司關係差:「有 啲電視台去唔到,我需要做多 啲 嘢令自己影響力大 啲,亦希望吸引到內地注意,出年起要到內地發展(舞台劇)。」


《秋天》是《春天》的延續,昔日主要演員劉雅麗、羅冠蘭、蘇玉華、馮蔚衡等繼續演出,有一定吸引力。

導演操 fit軒仔




《我和秋天有個約會》導演司徒慧焯曾為張學友的《雪狼湖》執導,他說:「軒仔要演一個不可一世 嘅歌手,但係初頭有 啲演員覺得佢演出無力,同我講:『咁 嘅人得唔得 㗎?瀨 嘢喎你!』我就日日安排軒仔做 啲感觀同體能 嘅 嘢,做 啲運動訓練佢專注力同體能,結果佢脫胎換骨啦!」

劇迷好評


《秋》劇吸引到好多軒仔歌迷入場,以前都未睇過舞台劇。




Calvin  21歲
個角色好 啱軒仔,演得好好,為睇呢套劇我睇番《春天》,但佢始終舞台經驗少,我畀 6.5分啦。




Winnie  20歲
我係軒仔 fans,專登由廣州落 嚟睇 㗎!軒仔 喺劇入面要成日鬧人又要扮嬲,估唔到佢都演到,專登 嚟睇都值得!我畀佢 8分。

內地舞台劇有錢途


內地舞台劇亦有興起趨勢,據知最近由於贊助商縮皮,令演唱會等大型項目大幅減少,反而規模較小的話劇吸引到贊助商支持,北京及各地的話劇產量大增。
連劉德華都注意到北京話劇的可觀性,今年 4月引進了演出逾百場的《四世同堂》來港演出,為「劉德華慈善基金」籌款。華仔也說:「去看話劇就像看電影,現在是好適合的時機,去推動話劇!」連華仔都撐就知好 嘢啦!


劉德華話:「我對話劇好有熱誠,好細個就接觸話劇,多數寫劇本,所以由細到大都鍾意舞台劇。」《蘋果日報》圖片


《四世同堂》曾於 20個中國城市演出,入場人次超過 10萬,為北京話劇打了支強心針。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()