我得寵:張繼聰領養唐狗延續愛 


■張繼聰視領養回來的唐狗晶晶如女兒同樣愛錫。攝影:仇志德

最近雖然發生順天邨流浪貓女被虐致死慘劇,但香港普遍巿民對寵物愛護有加,對流浪的小動物亦樂意伸出同情之手,張繼聰一家亦身體力行,領養毫不起眼的唐狗女「晶晶」,讓牠成為家中的重要成員,愛惜如同親女。撰文:張俊銘

曾經歷親如家人的寵物離世,相信有這樣傷痛經歷的朋友也會深深體會,曾受這傷痛洗滌的張繼聰憶述,愛犬過身是很痛苦,需要時間平復,與寵物相處除需要學習,更要學到無條件地去愛,他說:「雖然小狗離開係好難受,我會將畀佢嘅愛,同其他寵物分享,囝囝曾經同離世嘅小狗相處過,我會畀囝囝知道小狗已經到一個好好嘅地方。」

得全家疼錫

為了將愛分享,張繼聰年前放下小狗離世的包袱,到愛護動物協會領養現時養的唐狗「晶晶」。張繼聰回想年多前,當日獨自先行到愛護動物協會,當時找不到合適的小狗領養,隨後兒子張瞻與家人到來時表示想找個妹妹,隨後看見囝囝與晶晶兩個「小朋友」紮紮跳,便決定帶晶晶回家,張繼聰說:「晶晶當時四、五個月大,佢本身已經俾人領養,但協會臨時收到電話話領養者取消領養,所以我翌日就帶咗晶晶返屋企,而晶晶個名係囝囝改嘅。」



【晶晶】
品種:唐狗
年齡:約2歲
性別:雌性
■一身白毛的晶晶性格溫馴,面對鏡頭影相也相當淡定。 

■張繼聰直指囝囝張瞻和愛犬晶晶相處融洽,晶晶更經常遷就他。資料圖片 

■張繼聰不時抽時間陪晶晶玩,牠亦十分聽話。

張繼聰續說:「晶晶係女仔,好乖巧,每隻狗都有佢自己嘅性格,佢好似一個可愛囡囡,好嗲,唔會搗蛋,又斯文,見到所有人都好熱情。」張繼聰望住乖乖坐在身旁的晶晶,一臉慈父樣子。他又表示晶晶在家中生活一年多,已經成為家中重要成員,不只是寵物,家中所有人都很疼錫牠。
張繼聰說:「經我觀察,晶晶遷就我個仔,多過囝囝遷就晶晶,個仔有時踩親佢條尾,有時男仔玩得肉緊,晶晶都好忍耐,不過囝囝當佢係妹妹,放學返屋企就會攬住佢,晶晶感受到愛,知道自己喺屋企嘅地位。」

驕傲做星爸

張繼聰又經常與晶晶一起跑步,有時作歌也先讓晶晶試聽,看牠有何反應。晶晶早前亦粉墨登場,在王菀之的新歌《生命之花》MV中演出,張繼聰說:「睇番啲片,好似阿爸睇番自己個女出鏡,囝囝呷醋問點解妹妹有得拍,佢冇得拍。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()